Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

o ja evie: Je temp is wel duidelijk hoger dan normaal. Ze zeggen dat het ongeveer 0.3 graden scheelt, dus daar kom je wel aan!

sjonge jonge, voor de derde keer een poging... stomme forum werkt niet!Hier goed nieuws. Ik had de medicijnenkwestie bij onze ziekenhuisapotheker voorgelegd, en die heeft voor me uitgezocht dat er geen enkele reden is om deze maand te pauzeren. Het medicijn is inmiddels alweer uit mijn bloed: JOEPIE Ben helemaal blij met deze nieuwe kans!
Gisteren getest, nog geen ei. Verwacht hem dit weekend, ben benieuwd!
JIj al een ei evie?
een van de meiden van dit forum heeft een eigen forum geopend ivm de storingen. Ik heb me aangemeld. is nu nog erg rustig, een van jullie zin om ook eens te komen kijken daar? www.jereno.nl Onderaan de pagina staat dan een link naar het forum. Ik hoop dat de storing hier snel over is, zou dit niet willen missen!
groetjes!!

Hoi allemaal,

Nieuw probleem> Kiespijn!!!!
En als er iemand bang is van de tandarts ben ik dat wel. Jankend naar binnen en jankend naar buiten! Erg hè?
Maar goed, ik heb stoer gedaan en gebeld. Kan vanmiddag terrecht.
Maar ja, en dan die verdoving. Ik zal toch maar ff melden dat ik bezig ben om zwanger te worden en dat "mischien" ben.   Klinkt zo wazig hè?   Maar OOOh wat zou dat fijn zijn.
Schijnbaar met verdoven houden ze dan rekening!
Wie weet daar iets meer van.

Ik hoor het wel.
Cis

Hoi meiden,

Ben weer terug, we hebben een erg  leuk weekend gehad!!

Sassie wat een goed nieuws dat je het toch mag proberen deze maand, nou maar hopen dat het lukt hihi!
Heb je al een postive ovulatietest gehad?
Zal eens een keer kijken op het andere forum..

Evie hoe is het bij jou?? Weet je al wanneer je ovulatie geweest is?

Cis succes bij de tandarts. Weet niet hoe het zit met verdoving enzo, maar hij zal dit wel vaker meemaken denk..

X bo

Ja hij doet het! Ik heb al een verhoging gehad vrijdag maar zaterdag was de temp. weer gedaald en mijn ovu.test heeft helaas geen 2 streepjes aangegeven. We hebben wel veel geklust van het weekend maar ja dat heeft waarschijnlijk geen zin meer gehad.

Ben benieuwd hoe het bij de tandarts is gegaan, Cis.

Groetjes Evelien

Hé evie,

Ja de site doet echt raar..

Als je tempt moet de temp  toch min 3 dagen hoog zijn en dan heb je je ei gehad.
Dus misschien gaat je temp morgen wel omhoog en blijft ie hoog en dan heb je van het weekend wel goed geklust!!
Snap je een beetje wat ik bedoel hihi.
Met die ovu testen kan je ook net op het verkeerde moment hebben getest.

xxx

De site doet nu wel weer aardig nogrmaal..gelukkig! Mijn temperatuur was normaal 36.0 t/m 36.3 maar toen werd hij 36.6,36.9 en gister en vanmorgen was hij 36.6, echt raar. Maar goed..ik had wel erg last van mijn buik gehad en mijn tepels waren gister ook erg gevoelig. Ik hoop toch wel dat ik voor het einde van het jaar zwanger ben hoor maar daar heb je natuurlijk niet veel over te vertellen, je kan alleen maar veel klussen en dan hopen dat het snel raak is.

Liefs Evelien

Terug
Bovenaan