Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

O ja dan denk ik wel dat je ovulatie geweest is.. Als je temp gemiddeld  0.3 hoger is is het goed. Dus spannende weken voor jou!!
Hoop ook dat het niet heel lang meer duurt, maar ja dat hoopt iedereen natuurlijk.
Ging er eigenlijk vanuit dat het niet zo lang zou duren bij mij, lekker naïef natuurlijk en normaal ben ik wel realistisch.
Dus het valt toch wel een beetje tegen, maar geloof wel dat het  goedkomt.

Had jij gedacht dat je snel zwanger zou zijn of niet?

hej meiden, hehe eindelijk kunnen we weeer een beetje normaal communiceren hier, heb jullie gemist haha.. stom he dat je dan zo snel hieraan gehecht raakt, lekker beppen over vanalles.

Denk idd ook dat je dan toch wel een ei hebt gehad hoor evie! wanneer je nod?

Ik had eergisteren een heeeeel licht streepje op de ovutest, gisteren een stuk donkerder en vandaag een positieve JOEPIE Ben er erg blij mee. Vanavond flink aan de klus!

Balen van je kies, Ciz, alle goed gedaan?

Het valt mij allemaal ook erg tegen, dacht nu op zn minst wel een beetje zwanger te zijn, maar helaas... Had er in mijn achterhoofd wel rekening mee gehouden dat het wel eens langer kon duren, maar nu je het zelf ervaart is het toch heel anders... Ik ben van mezelf echt heel nuchter, maar dit kan ik op de eeen of andere manier niet nuchter bekijken! Gaat nu wel weer even prima, maar toen ik de vorige keer ongesteld ben geworden was ik er echt even van overhoop.,

hoop zoooooooooooooo erg dat we deze ronde allemaal zwanger mogen worden!!!

liefs saskia

Goedemogren meiden.

Ik ben ook heel blij dat de site het weer doet want ik baalde er wel van dat hij het zo slecht deed.

Vanmorgen was mijn temperatuur nog 36.7 dus toch nog vrij hoog. Ik weet nu niet precies wanneer mijn NOD is omdat ik niet weet wanneer mijn ei geweest is. Maar ik verscht dat mijn NOD volgende week zaterdag zal zijn.

In het begin verwachte ik wel dat ik snel zwanger zou worden maar na een paar rondes kreeg ik wel in de gaten dat het misschien weleens langer kon gaan duren. Ik heb trouwens wel een keer gehad dat ik er zeker van was dat ik zwanger was. Ik had last van allerlei kwaaltjes en ik dacht dit kan niet missen maar helaas ik kreeg toch weer een negatieve test in handen. Gelukkig is nmijn man echt zo van, ach het komt wel een keer. Hij kan me altijd wel weer motiveren en opbeuren, daar ben ik wel blij mee.

Fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Ja dames daar ben ik ook weer. Lang weekendje NL gehad bij mijn ouders, was wel leuk. Vandaag (zonet) de sensitest ovulatietesten besteld; helaas zijn ze hier niet meteen de volgende dag binnen... Had ik dat eeder geweten dan had ik vorige week nog besteld: nu is het misschien 'te laat'. Ik dacht dat ze ook vanuit belgie gestuurd werden maar dat heb ik dus niet goed gezien. De post tussen NL en B is enorm traag, gaat zeker wel 4 dagen duren... Ondertussen maar heel goed ons best doen!! Mijn man weet niet dat ik die testen besteld heb; ik wil niet dat hij denkt dat er zoveel druk zit achter het sexen in de 'juiste periode'. Alhoewel hij er wel wat van moet merken: sexen als ik nachtdienst heb (van vrij-ma) doen we anders bijna nooit, nu moet ik het dus echt wel plannen!!!
Ik heb een heel pakket besteld met 3 zwangerschapstesten erbij...
Ook ik hoop voor jullie en mezelf dat we allemaal deze maand zwanger zijn, zou geweldig zijn!!
Ook bij mij valt het nu wel een beetje tegen idd dat we al in ronde 8 zitten, had niet verwacht dat het zo lang zou duren. Helemaal niet omdat ik van mijn dochter al in ronde 2 zwanger ben geworden! Als het mijn eerste zou zijn zouik er minder moeite mee hebben dat het nu al 8 mnd duurt. Potdorie zeg, als het de eerste keer al raak was geweest dan had ik nu al zo'n prachtige mooie buik! Maar goed, ik probeer nuchter te zijn wat tot nu toe redelijk lukte. En ik besef me heel goed dat ik al zoveel geluk heb met mijn dochter (14mnd). Wat dat betrefd beheerst het mijn leven niet. Mocht het niet lukken dan gaan wij ook zeker niet het medische traject in, dat weet ik zeker (nu toch). Ik vraag me wel af waar mijn grens ligt: hoe lang blijven we proberen?? Maar goed, 8 mnd is op zich nog niet heel lang dus we doen lekker voort!
Dames, HEEL veel succes en vooral ook plezier met klussen. Hopelijk hebben we allemaal veel geluk!!! *****
Esther.

Hoi Esther,

Lekker hoor een lang weekendje NL! Wel jammer dat je je testen nu niet morgen in huis hebt..Ik en mijn man willen ook eigenlijk niet de MM in gaan als het natuurlijk niet lukt. We willen wel ons laten testen maar daar houdt het dan mee op.
Maar goed, zo denk ik er nu over, als het zo ver is dan is het misschien weer anders.

Doen jullie trouwens aan sport? Ik sport 3 a 4 keer in de week, meestal fitness maar ook bodybalance en spinnen. A.s. zaterdag ga ik meedoen met een spinningmarathon(4 uur  spinnen) ben benieuwd of het lukt.

Groetjes Evelien  

Zo denk ik er ook precies over evie, wel testen maar verder geen behandelingen in de vorm van ivf en dat soort dingen. Dan gaan we ons inschrjven als pleeg of adoptiegezin. maar daar denken we nu nog maar niet aan. Zover zijn we nog lang niet.
Ik sport 1 keer in de week, Eerst een half jaar spinning gedaan, maar dan was ik na 10 minuten als dwars af... en dan moest ik nog 50 minuten hha dus sindsdien maar aan de fitness, kun je tussendoor nog even uitblazen! Jij bent wel erg fanatiek met je vier keer per week, enne..... sterkte bij de spinningmarathon. pfffffffffff wordt al moe als ik er aan denk hahaha

Woeha sport, nee da's niks voor mij. Alhoewel, fitness met een paar vrienden ofzo is best gezellig. Maar dat is al jaaren geleden. Wel fiets ik naar mijn werk: 20 min heen en 20 min terug. Is ook sport!! ;)  

Hoi Meiden,

20 minuten heen en 20 minuten terug fietsen naar het werk is ook sport hoor, vind je dat niet erg nu het wat kouder wordt? En 1 keer in de week fitness is ook wel lekker.

Er was vanmorgen iets heel raars; ik had bij het afvegen en beetje roze op het papiertje(sorry hoor) Zou dat mijn ongi zijn of een innesteling?? Ik heb dat echt nog nooit gehad..Mijn temperatuur was vanmorgen nog steeds hoog namelijk 36.8 graden.
Ik reken maar nergens op en dan zie ik het wel.

Fijne dag vandaag!

Liesf Evelien

Terug
Bovenaan