Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Heeej Evie
Nou ik hoop het voor je, dat het van je innesteling is! je leest het wel vaker toch? Menstruatie lijkt me nog een beetje te vroeg! Hoop zoooooo voor je dat het raak is deze keer!! Wanneer je nod? ook volgend weekend toch? ooo wat duurt die tijd tussen je ei en je nod toch lang...
werkse!

Hoi Sas,

Ja ik hoop ook dat het raak is. Ik verwacht dat ik vorige week vrijdag mijn ei heb gehad dus dan verwacht ik dat volgende week zaterdag mijn NOD is. Ik vind deze periode ook altijd erg lang duren. Moet je vandaag nog werken trouwens? Ik werk vandaag tot 17.00 uur.

Groetjes Evelien

hej
nee ben lekker drie daagjes vrij, daarna moet ik er 7 achter elkaar, inclusief vijf nachten.. pfff Maar ja 1 voordeel, dan gaat de tijd lekker snel! Werk jij fulltime? ik 32 uur. Lekker hoor! In de zorg is fulltime 36 uur, maar al die onregelmatigheid maakt het best pittig, daarom lekker 32 uur gaan werken. Ben nu ook helemaal gesloopt, drukke diensten gehad met veel ellende (hersentumoren, stervende mensen, jonge knul die een zelfmoordpoging had gedaan) pff soms vraag ik me af waarom ik dit werk ben gaan doen.... Maar ja ook wel weer heel dankbaar werk!

Hoi Sas,,
Ik werk 40 uur. Ik zou, als ik een kindje heb, wel minder willen gaan werken, het liefs 2 dagen maar ik denk dat het 2,5 dagen wordt. Wat doe je precies voor werk bij het ziekenhuis? Klinkt wel heftig hoor!
Lekker dat je 3 dagen vrij bent maar daarna 7 dagen werken, pffff moet er niet aan denken..

Groetjes Evelien

Hoi Meiden,

Ik heb het allemaal overleefd. Ontsteking en tandsteen??
Moet nu nog goed spoelen. Heb ook niets tegen de tandarts hoeven zeggen, was ik wel blij om. Klinkt zo raar: Misschien ben ik wel zwanger.

Maar wanneer heeft iedereen zijn NOD, iemand net  als mij aankomend weekend.
Ik had net als jou evie, wat roze??? Wanneer nestelt het eigenlijk.
Ik heb zoveel gelezen, dat ik het niet meer weet.

We duimen voor elkaar.
Nou ik ga douchen en zometeen late dienst.
Tot snel allemaal
Cis

Volgens mij nestelt het 3 a 4 dagen na de bevruchting in. Ik hoop dat het raak is voor je! Fijn dat het tandartsbezoek en alles achter de rug is voor je. Werk ze straks!
Ik heb trouwens(als het goed is) volgende week zaterdag mijn NOD.

Groetjes Evelien

Hé meiden,

Heb het druk deze week, dus ben niet zo veel op het forum.
Eind van de week, vrijdag of zaterdag is me nod, dus nog even spannend...

Evie bij jou klinkt het wel positief, hoop dat het een innesteling is!!

Sas is jou ovulatie al geweest?

xx

Hoi bo,
Ik heb mn ei al gehad, duidelijk positieve test, daar was ik wel blij mee! Nu maar weer afwachten. In ieder geval op het juiste moment geklust, dat scheelt!
Ik heb volgende week zaterdag mn nod, in principe.

Spannend weekend voor twee dames hier...

Gelukkig heb je alles overleefd bij de tandarts Cis! ik hoop van harte dat je woorden'misschien ben ik wel zwanger' dit weekend waarheid mogen worden!

ik ga sporten!
groetjes

Terug
Bovenaan