Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Goedemorgen meiden,

Ik baal! Vandaag had ik weer wat bloed bij het afvegen vanmorgen. En toen ik net geplast had toen had ik bij het afvegen ook knog oud bloed...ik vind het echt jammer en snap nu ook echt helemaal niks meer van het temperaturen..Gister moest ik wel heeeel erg vaak naar de wc en gisteravond had ik ook veel kramp. Als ik nu ongi zou worden klopt mijn cyclus van 30 dagen wel, dat is dan wel weer een voordeel. Maar goed, ik wacht maar weer af, wordt vervolgd, haha.

Hoe is het bij jou Sas? Fijn dat je weet dat je op het juiste moment geklust hebt, hoop voor je dat het raak is.

Groetjes Evelien

Jammer, Bo, dat je niet zoveel tijd hebt maar ja, kan gebeuren toch? Hopelijk heb je volgende week meer tijd.

Groetjes Evelien

Hoi evie
nou je maakt het wel spannend allemaal... voelt het alsof je ongesteld moet worden? klopt dan weer niet met je eisprong... Innesteling kan soms ook wel een paar dagen vers en oud bloed geven heb ik vernomen.
Ik weet t ook allemaal niet meer, je leest zoveel. Ik kan je niet raden, alleen maar heeel hard duimen dat het je innesteling is.. Wordt jij er ook zo onzeker van? Ik word soms helemaal gek van mezelf.
werkse!

Ja ik wordt er ook onzeker van. Je hebt ook zoiets van voel ik het nou echt of wil ik het voelen..Ik wist niet dat een innesteling meerdere dag kon duren maar ja voor mijn ongi is het gewoon echt nog te vroeg. Mijn temperatuur was vanmorgen 36.7 dus nog steeds hoog. Volgend weekend weet ik meer.

ja we lopen nu weer gelijk evie, volgende week zaterdag nod. Duurt nog zoooo lang...
Ik herken wat je zegt, dat je vanalles voelt, maar daar niet meer op durft te vertrouwen omdat je niet weet of je het voelt omdat je het zo graag wilt of omdat het echt zo is.. pfff hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Ik nu op dag 20, dus nog 9 a 10 dagen te gaan..

Hoi Sas,

Ik zit alweer op dag 26. Het zou wel leuk zijn als we gelijk lopen maar ik ben vaak heel onregelmatig..dat is wel lastig.

Ik heb trouwens helemaal niet veel bloedverlies, mijn tampon zat maar een klein beetje vol. Ik hoop echt dat het de innesteling is hoor.

Hoi meiden,

Evie ik hoop echt voor je dat het een innesteling is, wel een goed teken dan dat er niet zo veel bloed was, spannend hoor!

Sas bij jou zijn de wachtweken begonnen, die duren lang hè?

Ja ik voel ook altijd van alles, maar probeer altijd te kijken of ik me anders voel, maarja soms weet ook niet meer of ik het nou voel of hoop, nogal verwrrend allemaal haha!

Bij mij nog even spannend, hoop natuurlijk dat de ongi weg blijft!

xx

Terug
Bovenaan