Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Nou bo, ben benieuwd hoor, voel je al wat?
Ik zit idd op het wachtbankje nu, nog zeker negen dagen pffff wat duurt dat lang..

Evie: hopen dat het niet doorzet dat je ongesteld wordt... DUIM DUIM
Ik ga eten, manlief heeft vroeg gekookt, die had honger...
groetjes!!

Nou bo, ben benieuwd hoor, voel je al wat?
Ik zit idd op het wachtbankje nu, nog zeker negen dagen pffff wat duurt dat lang..

Evie: hopen dat het niet doorzet dat je ongesteld wordt... DUIM DUIM
Ik ga eten, manlief heeft vroeg gekookt, die had honger...
groetjes!!

Goedemogren meiden,

Spannend hoor, Bo, vandaag of morgen je NOD. Als er niks komt wanneer wil je dan gaan testen? Ik hoop voor je dat het deze keer raak is, ik ga voor je duimen!

Nou, Sas, wij moeten nog even een weekje wachten. Het wachten duurt altijd zo lang..

Vanmorgen had ik weer een heel klein beetje oud bloed en gister ook alleen maar 's ochtends..Mijn temperatuur was vanmorgen nog 36.7 dus nog steeds hoog. Je temperatuur gaat toch omlaag na je ongi of tijdens je ongi?
Ik had vanmorgen nog heel erg veel last van mijn buik en was ook heel erg misselijk, het leek wel over ik moest overgeven het was echt niet normaal.

Nou meiden, een heel fijn weekend!

Groetjes Evelien

Nou evie, het gaat steeds spannender klinken bij jou!!!!
Lijkt in ieder geval niet op menstruatie meer nu.. Als je alleen twee keer een beetje oud bloed had.   en nu je misselijkheid erbij! Je temp hoort te zakken tijdens je menstruatie, maar ik ben niet de juiste persoon om daarover info te geven zoals je weet haha, die van mij blijft hoog tot een paar dagen na mn menstruatie..
en wachten maar weer..... pff

Hoi meiden,

Evie spannend, goede tekens allemaal, zal voor je duimen!
Sas voel jij al wat?

Bij mij nog geen ongi, weet niet wat ik er van denken moet, afwachten...

xxx

Hoi Bo, jij dit weekend je nod toch? geen tekenen van de rode eikels?
Hier alles rustig, ja voel vanalles, maar heb met mezelf afgesproken dat ik die straal ga negeren en mezelf niet gek ga maken. Zeer nobel streven wat nu nog even werkt, ben benieuwd voor hoelang... Lees hier op het forum opeens veel zwangeren.. hopelijk is het besmettelijk!!!!!!!!!!!!!!
groetjes

ps evie: succes met spinnen vandaag.....

Hoi meiden,

Vanmorgen negatief getest helaas, maar ook nog niet ongi of een teken van een naderende ongi, vaag.. snap er niets van. Had stiekum toch een beetje het gevoel dat het raak was, had ik nog niet eerder gehad.
Nou ja kan niets anders als afwachten.

x

Heej Bo
Spannend zeg! is vandaag je nod? Balen van de   negatieve test.. idd maar weer wachten... hou je het nog vol? Wel een goed teken dat je nog geen tekenen van ongesteldheid voelt! heb je dat anders wel??
ik duim voor je!
groetjes

Terug
Bovenaan