Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Meiden,

jammer, Bo, van de negatieve test. Ik hoop echt dat je te vroeg getest heb en dat je ongi weg blijft. Ik hoef vanmiddag niet te spinnen want ik wilde me inschrijven maar het was al vol.
Nou heb ik vanmorgen maar gewoon een uurtje gespint.

Ik heb net even een kadootje gehaald voor mijn neefje die volgende week 2 wordt. Dan sta ik daar in de winkel en zie ik allemaal van die lieve kleertje en dan hoop ik echt dat ik die binnen kort ook voor mijn eigen kindje mag kopen.

Ik heb nu een paar boxershortjes met hemdjes gekocht en een sicker/kleurboek.

Ik ben benieuwd, Sas, of bij ons de ongi weg blijft volgende week..
Fijn weekend!

Groetjes Evelien

ja heb ik ook altijd, kan soms nauwelijks de neiging onderdrukken om vast wat mee te nemen haha.
Stoer, van die boxertjes!

Ik ben ook zoooo benieuwd naar volgende week, het is voor het eerst dat ik zeker weet dat we op het goede moment geklust hebben, en ik heb ook een soort rust over me heen.. Daar ben ik wel blij mee, want de vorige keer werd ik echt gek van mezelf..

Ben wel heel benieuwd hoe het met je misselijkheid is evie?

groetjes sas

Ik heb nu geen last meer van de misselijkheid. Mijn buik voelt wel een stuk harder dan normaal??Maar volgens mij wil ik ook bepaalde dingen voelen maar ik moet wel zeggen dat ik heel veel last heb van steken en kramp in mijn buik maar dat kan 2 dingen betekenen. Wanneer wil jij gaan testen als je zaterdag nog niet ongi bent?

Hoi hoi, balen is dat he, dat je vanalles voelt maar daar niet meer op kunt en durft te vertrouwen..
Ik ga denk ik niet eerder dan zondag testen.. Zit ook in de nachtdienst, en mn ei was later dan verwacht, vandaar. Als ik in de nachtdienst zit ben ik soms toch al een beetje ontregeld, en bovendien heb ik niet helemaal een regelmatige cyclus, dit verschilt nog wel eens een paar dagen.   Maar ja als ik die test in huis heb en ben het zaterdag nog niet zou het best eens kunnen dat ik toch ga testen hihi
en jij?

Ik wil zondag ook nog even afwachten en dan test ik maandag. Heb jij Hyves?

nee nog niet, misschien binnenkort, dan laat ik het je weten!
misschien testen we wel samen dan maandag.. laten we het hopen!!!!
word er nu al zenuwachtig van hahah

Oeh spannend meiden...!!! Zal aan jullie denken.
Ik heb het idee dat wij zelf op de goede momenten geklust hebben (de ovulatietesten zullen pas komende week binnenkomen dus idd te laat... damn), dus wie weet. Vanavond voor ik de nacht in ga nog even voor de zekerheid... ;) Nu dus weer twee weekjes wachten. Ik hoop dat ik me er een beetje los van kan maken: ik ben persoonlijk wel van mening dat als je er zo mee bezig bent dat je dan grotere kans hebt dat het niet lukt.
(Inderdaad, 40 mind p/d fietsen is ook sporten, een een goede smoes om verder niks te hoeven doen, haha. Nu met het koudere weer is het wel minder leuk, vooral nu het weer meer waait en soms regent. De kou dat kan me niet veel schelen. Belgie is absoluut geen fiets-land dus ze kijken mij echt wel raar aan dat ik zo'n eind met de fiets kom. Soms baal ik ervan dat we geen 2de auto hebben, maar meestal vind ik het wel lekker zo'n end fietsen. De eerste keer dat ik zwanger was was ik al doodop als ik nog niet op de helft was, dus nu weer een slecht seizoen 'uitgekozen' wat dat betrefd ;) )
Kijken jullie ook naar Babyboom? Ik volg het vanaf de eerste uitzending, en vind het een geweldige opzet! Erg leuk en spannend om dat allemaal te volgen.
Dames, fijn weekend. Succes een veel geluk allemaal!!!!
Groetjes, Esther.

Welkom op het wachtbankje Esther, we schuiven wel een eindje op

Terug
Bovenaan