Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Vanmorgen helaas lage temp en de ongi is begonnen.  Ben  lekker aan het balen.

Hoop dat jullie meer geluk hebben deze ronde, zal voor jullie duimen!

xx

Hoi allemaal

Net als bij jou Bo is het bij ons deze ronde ook niet gelukt.
Ik baal ook heel erg.
Ik ga meteen vanalles bedenken waar het aan kan hebben gelegen. Zou graag eens naar de dokter gaan, maar die kan nu ook nog niets betekenen voor ons.
Ik ben namelijk vanwege migraine ook al 4 jaar niet meer aan de pil, en vreeën we met condoom. Ik ben super regelmatig ongi, raar hè. Misschien ligt het wel aan mijn vriend.
We gaan nog maar een maandje door. Ik blijf gelukkig nog steeds heeeel veeel hoop houden.
Maar Bo ik leef erg met je mee.

Voor de rest van de meiden  ontzettend spannend nu. Voor jullie zal ik ook zeker duimen. En hopen dat het allemaal goed is gegaan.
Ik lees het allemaal wel weer.

Succes allemaal
Cis

Jammer, Bo en Cis. Ik   hoop echt voor jullie beiden dat het de volgende ronde wel raak is.

Mijn temperatuur is nog steeds hoog en het oude bloed is er ook nog steeds..Ik hoop dat dat geen slecht teken is. Voor een innesteling lijkt het me te lang duren. Maar goed. We wachten volgende week wel af en dan zien we wel.

Fijne avond nog!

Groetjes Evelien

Mijn temperatuur gaat weer iets omlaag dus ik verwacht dat ik gewoon ongi ga worden van het weekend  Maar goed, ik wacht gewoon nog even af dan zien we het vanzelf. Ik hoop echt dat bij jou, Sas, je ongi weg blijft hoor.

groetjes Evelien

Hoi meiden,

Balen cis, in welke ronde zit jij nu?
Wij zijn wel al bij de huisarts geweest, heb ik al eerder geschreven.
Do gaan we weer, willen weten wat het nu betekend, arts had het over te veel leucocyten en we willen wel weten wat dat inhoud, vorige arts (we hebben nu een andere) wist het niet, alleen dat het kan duiden op een ontsteking, maar dan moet daar toch wat aan gedaan worden lijkt mij?!

Evie spannend bij jou, misschien is je temp morgen weer hoog, zal voor je duimen!!

xxx

Hoi Bo,

Het oude bleod is nu wel gestopt dus ik ben benieuwd of ik nou a.s. zaterdag echt ongesteld wordt. In welke ornde zit jij eigenlijk? Wij nog in ronde 8 maar ben nu een jaar gestopt met de pil.

Groetjes Evelien

Wel een goed teken dat het bloeden gestopt is! Hoop het voor je!!!

Wij zitten nu ook in ronde 8.

xxx

Terug
Bovenaan