Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Wanneer ben jij voor het eerst bij de dokter geweest? Ik wilde eigenlijk pas na een jaar gaan maar ik wil nu eigenlijk ook wel

Wij (nou ja eigenlijk mijn man) ZIjn eind augustus voor het eerst naar de dokter geweest, maar dat kwam omdat mijn man vroeger bijbal ontsteking heeft gehad en daardoor is de kans groter dat er iests niet helemaal goed is.
Nou ja dit klopt helaas dus ook, maar het had veel erger gekunt.
Zelf ben ik nog niet onderzocht of zo hoeft van mij ook nog niet, maar ben wel gaan tempen.
Als je naar de dokter wil moet je gaan, jij bent toch een jaar van de pil af? Al is het alleen maar voor je geruststelling.
Hoe staat je man er eigenlijk tegenover?

Xx

Hallo dames

Ik ben 26 jaar,heb een zoontje van 4 jaar.

Ik zou heel graag soms met jullie willen kletsen ,want het lijkt heel leuk.

Ik ben ongeveer 5 maanden bezig om zwanger te raken.
Mijn cyclus is 36/40 dagen,nod is rond 15 november,

Ik ben vijf maanden bezig maar  ben nog niet naar de dokter geweest.

maat ik denk, ik ga in januari   als ik nog niet zwanger raak,

heel spannand.

Mijn eerste zwangerschap is bijna 2 jaar bezig geweest,

Ben beniuewd dit keer hoe lang gaat het duren,

sorry als ik fouten heb gedaan,in het schrijven, want miijn taal is niet zo helemaal goed, maar ik doe mijn best.

Heel veel succes allemaal

Groetjes

Hoi ...?

Weet nog niet hoe je heet maar natuurlijk is het goed als je hier af en toe mee komt kletsen, gezellig. Waar kom je vandaan, als ik vragen ma, omdat je Nederlands nog niet zo goed is. Spannend zeg de 15de je NOD je hebt dus net je ei gehad? Ik heb , als het goed is, zaterdag mijn NOD.

Hoi Bo,

Oh vandaar Bo dat je eerder naar de ats gegaan bent, ik snap het heel goed. Ik wil van de week toch nog een afspraak maken voor iets anders bij de ha dus dan ga ik gelijk maar even vragen hoe en wat wat betreft het zwangetr worden. Ik hoop dat mijn huisarts me dan meer kan vertellen of door kan verwijzen. Mijn man heeft echt zoiets van we zien wel en we wachten wel af tot we echt een jaar bezig zijn. Hij heeft er nog steeds wel vertrouwen in dat het gaat lukken, gelukkig! haha. Nou ik ga zo naar huis, ik moet nog fietsen dus ik hoop dat het droogt blijft. Fijne avond!

Groetjes Evelien

Boom klets gezellig mee!

Hoi evie, als je toch naar de ha moet kan je idd meteen even vragen. Hoop dat het allemaal niet nodig zal zijn en dat je deze ronde een positive test zal hebben!!
Gelukkig dat je man er alle vertrouwen in heeft, die kunnen er toch wat makkelijker mee omgaan en dat houd ons ook nuchter!
Hoop dat je droog thuis bent gekomen..

xxx

Hallo Bo en Evie,
dank jullie wel voor  de reacties.

Hoi Evie, ik heet Silina en kom uit Marokko, ik woon  hier nou  6 jaar.

Mijn  ouders  hebben  vroeger ook in Nederland gewoond maar  ik was toen nog niet geboren,

Groetjes

Silina

Heeey meiden..ik ben even een dagje niet online en heb meteen een hoop gemist!!

Wat vreselijk balen voor jullie bo en ciz... Gatdarrie.. HOe zijn julllie er nu onder?

Evie: raar allemaal he! Ik neem aan dat je dit normaal niet hebt met je menstruatie?? kan nog alle kanten op hoor! heb de blaren op mn duimen staan van het duimen haha.
Ben echt heeel benieuwd!

Boom26, welkom!

HIer alles nog rustig, lig nu lekker in bed met de laptop, ga straks nog even lekker slapen, moet nog werken vannacht!

lieve groetjes van mij

Terug
Bovenaan