Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Sassie

Dank je wel

Ik wens jou en iedereen op deze forum heel veel succes en sterkte

Groetjes van Silina

Hoi Meiden,

Ik had vanmorgen weer meer oud bloedverlies maar het is nog steedas alleen maar oud bloed. Ik hoop echt niet dat het gaat doorzetten en dat mijn ongi eraan gaat komen. Ik was gelukkig gister droog over en had lekekr voor de wind dus was zo thuis.

Fijne dag vandaag!

Groetjes Evelien

Hoi Allemaal
Ik ben  Suus, 25 jaar en sinds april getrouwd en gestopt met de pil! Had stiekem erg gehoopt binnen een half jaartje zwanger te zijn
(al heb ik wel steeds in mijn achterhoofd gehouden dat het misschien wel wat langer zou kunnen gaan duren!), maar vind het toch wel balen!
Ben vorige maand bij ha geweest omdat mijn menstruatie uitbleef (3 weken) en ik niet zwanger was.
Voor iedereen die twijfelt om naar de ha te gaan, zou ik zeggen:  doen!
De mijne was erg begripvol en het is toch fijn om te horen dat je er gewoon nog even vertouwen in moet hebben want dat 94% binnen een jaar zwanger is. Er  is wel landelijk afgesproken dat je pas na een jaar wordt doorgestuurd (behalve als er dus direct aanleiding voor is).
Is het oke als ik hier wat vaker meeklets?
groetjes!

Hoi Suus,

Natuurlijk is het goed dat je hier wat vaker meekletst, hartstikke gezellig en welkom hier. Ik ben Evelien ben 24 jaar en ben nu een jaar gestopt met de pil maar in maart/april zijn we pas echt serieus gaan klussen. Als het goed is heb ik aankomende zaterdag mijn NOD maar heb nu al een week last van oud bloedverlies. Ik hoop dat het niet doorzet en dat het deze ronde raak is maar ja dat hopen we natuurlijk allemaal.

Groetjes Evelien

Hoi allemaal

Silina en Suus welkom bij de club, gezellig.

Iedereen bedankt voor je reactie!
Bo: wij gaan nu beginnen met ronde 6. Mijn nieuwe temp.schema is weer gereed.
Ja, inderdaad begrijpelijk dat je al bij de huisarts bent geweest. Ook spannend. Maar die leucocyten, hoe zat dat nou precies??

Evie: Dat oud bloedverlies, wordt je gek van hè. Ik heb daar ook last van. Maar ze zeggen echt zolang het oud is, kan het allemaal nog!!! Ik duim voor je!

En de rest, hoe gaat het allemaal?
Ik ga weer vol goede moed op naar de volgende ronde.
Zet 'm op iedereen!!
Ciz xxx

Hee Evie wat duren de dagen dan lang he, als je wacht op je NOD?!

Ik heb de mijne volgende week donderdag pas, als 't klopt.
Heb vorige week ovulatietest gebruikt,(vanaf dag 8, bij een cycles van 25 dagen)  maar na 7 staafjes nog geen eisprong...
Dus of er werkt bij mij vanbinnen  iets  niet helemaal goed, of ik heb 'm deze week pas.
Ga in ieder geval vanaf de volgende ronde    (ik ga er maar gewoon vanuit dat die er komt)
beginnen met temperaturen.

Hee Cis, jij komt uit Brabant toch?  Ik ook!

Hoi meiden
Suus welkom!
Ja evie, dat hoor je idd altijd zeggen, dat oud bloed niet erg is.. dus alles is nog mogelijk!
Spannend weekend in aantocht!!
HIer tot nu toe alles nog rustig, wordt wel steeds zenuwachtiger. Heb nu al ruim een week veel steken en krampen in mn onderbuik, en sinds een paar dagen is deze 's avonds ook opgezet.   nog niet eerder gehad. Manlief zegt dat mn menstruatie eraan komt... Hopelijk zit ie er naast!! maar ik denk dat ie helaas gelijk heeft.... We wachten af!

oja suus: Ben je nu gestopt met testen??? Als ik jou was ging ik nog even door,.. mijn ei was ook vier dagen later dan verwachtdag 17/18 pas...

Terug
Bovenaan