Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi meiden,

Sas en Evie het wordt spannend voor jullie, ja zolang het geen rood bloed is is het goed zeggen ze. Zal voor jullie duimen!

Cis ik weet dus ook niet prezies hoe dat met die leucocyten zit en wil dat do ook wel vragen. Weet alleen dat me man te veel leucocyten heeft, dus dan moeten ze daar toch wat mee?

Suus welkom, klets gezellig mee. Ik ben bo en zit nu in ronde 8. Had eigenlijk wel gedacht/hoopt nu zwanger te zijn, maar helaas. Van het weekend weer ongi geworden en deze keer baal ik er langer van als anders, begin nu een beetje te denken waarom zal het de volgende keer wel lukken...
Nou ja vol goede moet gaan we maar verder haha!

O moet eten, man heeft gekookt, lief hè!!

xx bo

he bo
spannend hoor, donderdag naar de ha. Ben benieuwd!!
Ik was vorige maand ook helemaal in een dip van de rd's... Tranen met tuiten..
leef met je mee!
eetze (altijd dubbel genieten als manlief kookt!)
groetjes

ik weet niet wat jullie ervan vinden, maar ik vind t hoooog tijd dat er eens iemand zwanger wordt van ons cluppie!  duurt allemaal veeeel te lang hier bij iedereen!!!!

Hee Sas
Nee, ik ben gestopt met testen. Heb vorige week geen eisprong gehad, dus als ie komt is 't deze week. Nog een weekje extra klussen dus!

Ha Bo
Ja, ik herken dat wel, dat de teleurstelling steeds groter wordt. De eerste maanden, haalde ik er eigenlijk mijn schouders bij op en dacht
 'nieuwe ronde, nieuwe kansen, 't komt wel'
Vanaf maand 5 moest ik wel een paar keer slikken en vorige maand, baalde ik er stevig van.
Aan de andere kant, je kansen nemen voorlopig theoretisch nog toe. Als 94% van de vrouwen binnen een jaar zwanger is, zou jij dat dus binnen 4 maanden ook kunnen zijn! Dat zou een mooi vooruitzicht kunnen zijn, als het maar zeker zou zijn he?

Ik hoop voor je, eigenlijk voor iedereen hier, dat het snel raak is!

hej suus
dat is pas een positieve gedachte! ik word er helemaal blij van! Zo heb k het nog nooit bekeken hihi.
bedankt

Hey suus dat is idd een mooie gedachte!!!
Tja dat is het ook he als het zeker zou zijn dat je dan zwanger bent. naja ik geloof wel dat het allemaal goed komt, maar af gelopen keer had me gevoel me ook een beetje in de steek gelaten. Merk echt dat het dit keer langer duurt om me er overheen te zetten.
Sorry hoor voor al het zeuren, maar ben wel blij dat ik het hier even kwijt kan!

xx

Moet je geen sorry voor zeggen, daar is het forum juist voor, en het fijne is dat iedereen het nog begrijpt ook haha. Je kunt honderd keer tegen jezelf zeggen dat jouw tijd nog wel komt, maar het gevoel blijft...

Hoi Meiden,

Ik weet niet meer wie het zei maar het is inderdaad wel een leuk vooruitzocht als je zo denk van dat er zoveel procent binnen een jaar zwanger is en wij zitten nu bijna op een jaar dus hebben we meer kans. Ik snap er echt niks meer van, mijn ongi zet niet door maar ik heb wel last van mij buik. Ik ga zo lekker slapen , heb net gesport en gezommen en ben lekker in de sauna geweest. Nou weltrusten allemaal!

Groetjes Evelien

Terug
Bovenaan