Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi hoi allemaal...

Het is allemaal wat om er nog een spannend sexleven van te maken hè, hahaha.
Toevallig had ik het er gisteren met mijn mannetje ook over. We mogen namelijk weer van start, ongi is weer voorbij. Maar mijn mannetje zei ook dat hij het graag weer eens met wat meer liefde en zin wilde doen, als alleen maar productief, hahaha.
Nou inderdaad, dat gaan we dan ook maar proberen.

Maar diegene die ovulatietesten gebruiken, maakt het uit op welk tijdstip van de dag dat je dat test. Ik moet de gebruiksaanwijzing nog lezen trouwens.

Suus, eindelijk is ie er dan, (eigenllijk niet gewenst) nu kun je ook weer verder.

Sas, nog 2 nachtjes slapen.......fijn dat je nog niets voelt!!!!!

Esther, goed dat je een afspraak hebt gemaakt. Kun je er ook eens over praten met een deskundige. En bedankt voor de romantische tips .

Evie hoe is het met je, moet zoveel aan je denken!

Gr. Ciz xxx

hej meiden

wordt nu wel een beetje zenuwachtig hoor... pfff wat duurt het toch lang. Heb nu veel gerommel in mn onderbuik, vrees dat het er weer aankomt, maar ja daar gaan we nu nog maar even niet van uit. Gatsie zeg wat is dit toch een rottijd in je cyclys. Nog twee dagen ben ik er weer vanaf...

Ciz: maakt niet uit op welk tijdstip je test, alleen liever niet met ochtendurine. Wat wel belangrijk is is dat je elke dag ongeveer op hetzelfde tijdstip test.

Esther, inderdaad fijn dat je nu een afspraak hebt. Misschien helpt het je!

Bo hoe is het met jou? klusweek weer in zicht?

Evie: hier nog eentje die veel aan je denkt...

lieve groet, sas

heej meiden

is er nog iemand online om me door deze spannende uren/dagen heen te kletsen??
wilde gisteren al heel depri gaan melden dat ik ongesteld was geworden, maar na het veegje van gisteren nu al de hele dag niets, heb ik nog nooit gehad. Had net wel een beetje lichtroze op mn papiertje.. ???????????????????????????? zou het dan toch???????
aan de andere kant veel buikpijn en alle ongivoortekenen, dus waarschijnlijk is het niks.. maar toch die hoop..... pfff ik word er gek van!!!!

jullie horen nog. Misschien maar een testje doen straks als   ik het niet meer redt, maar durf niet zo goed, bang voor een negatieve test...

Hoi Sassie, ik hoop deze ronde op veel geluk voor je! Maar eengoed teken als je iets meemaakt wat je nog niet eerder hebt meegmaakt toch!

Ikzelf had deze maand minder 'symptomen' dan ooit: nauwelijks buikpijn , eens een keer niet misselijk. Dan ga je daardoor juist weer hopen, gek genoeg. Maar helaas. Een verschrikkelijk onregelmatige cyclus dus, want de RD zijn vanmiddag doorgebroken....
Ik hoop dat jij meer succes hebt!

Evelien, wat verschrikkelijk zeg. Ik ben hier zelf nieuw, maar heb je verhaal meegelezen. Heel veel sterkte!

Alle andere meiden ook heel veel succes!

Haily

Haily.. wat vreselijk jammer dat je ongesteld bent geworden..
wat is het toch elke maand weer moeilijk...
veelsucces met alles....

ik ben bang dat ik me voor niets zo zenuwachtig zit te maken maar ja, helaas we kunnen er weinig aan doen ben ik bang...

we wachten af...

Als je normaal na rozige afscheiding meteen ongi wordt, dan zou het toch kunnen, he. Kan spotting zijn bij innesteling.. Je weet maar nooit
Heb je normaal een regelmatige cyclus?
Ik hoop het zo dat het raak is voor je! Zou een mooi kerstcadeautje zijn!

hej Haily
 ik heb de laatste vijf maanden erg regelmatige cyclus, 28 dagen. Dan ben ik ook meteen heel erg ongesteld. En meteen vers rood bloed, nooit roze. Dus dit is wel raar. Maar ja het gaat wel eens meer anders als anders.. durf niet meer te hopen...
maar het is wel heeeeeel er spannend!!!

niet alleen een mooi kerstkadootje, ben dinsdag ook nog jarig!!

Terug
Bovenaan