Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Sas, hoe is het met je??
Ik ben zo benieuwd hoe de stand is. Wat zou het toch leuk zijn,hè!!!
En dat lichte veegje, ja inderdaad inesteling???

Laat snel een bericht achter, blijf voor je duimen!!

Haily, wat jammer nou. Elke x weer die teleurstelling, niet leuk!!
Hoeveelste ronde zat je/ Zal zometeen even terug lezen.

Hoe is het met de rest, met jou Bo. Gebruikte jij ook ovulatietesten???

Ciz xxx

hmm buikpijn is vrijwel geheel verdwenen. Geen bloedverlies meer gehad.
Maar vanmorgen getest, en helaas, ook deze ronde niet zwanger...
Dus ik verwacht elk moment de rd's..
julie horen nog als ze definitief doorbreken, maar de hoop is nihil geworden...!

Hee Sas en Haily

He bah, da's balen zeg! Het zou zo'n mooie tijd geweest zijn om aan te tellen,met de feestdagen in zicht!  
En er mag toch ondertussen weleens goed nieuws onze kant op komen, niet?!
Pff, leef erg met jullie mee hoor! En als je wat kwijt wil, dan weet je ons te vinden!

Bij mij is het ook nog een paar daagjes spannend geweest. Had eerst ook alleen rozig slijm bij het afvegen, daarna bruin, maar m'n menstruatie zette niet echt door, dus dan hoop je toch nog even. Donderdagavond werd het pas echt rood, maar heel weinig. Nu nog trouwens, vergeleken met andere keren. Maar goed, heb 24 ovutesten besteld en een thermometer gekocht, dus dit is de eerste ronde dat we er 'echt' voor gaan.
Als het deze keer weer niet raak is, gaan we een 'rustpauze' inlassen, zoals Esther's tip. Tijd voor elkaar, leuke dingen doen, vrijen omdat het leuk is en niet voor een baby!
(Ik weet dat temperen dan niet echt zin heeft,voor 1 maand, maar dat zien we dan wel weer!)
Liefs van mij

Sassie, test kan nog altijd positief worden, toch! Ik zou de hoop nog niet opgeven. de 9e was je NOD toch, da's morgen, dan hoeft een test nog niet positief te zijn vandaag. Ik vind het goed klinken en duim mee!

Ciz, het was inmiddels ronde 8, dus op naar ronde 9. Ik heb de afgelopen cyclus getemperatuurd en weet inmiddels wel zeker dat ik een eisprong heb (of in ieder geval die cylcus). Dus dat is ook weer goed nieuws.
Voor de geinteresseerden in temperaturen:

Ik zag dat jij weer aan het begin  na de menstruatie  staat, succes! Wanneer is jou 1e NOD weer? Bij mij 3/1 volgens 'fertility friend', dus definitief volgend jaar....Is toch weer verder dan gehoopt.
Maar we gaan 'vrolijk' verder.
Succes iedereen!

Hoi Meiden

Hoi Sassie, heb het gevonden hoor
Mag ik mij ook bij jullie voegen???
Ik ben Natalie en ben 25 jaar.
Ik begin nu net aan ronde 8 en heb mijn nod op 3 januari.
Op de meeste forums gaat het overgrote deel toch niet voorbij het halve jaar, vandaar dat ik Sassie ook maar even gevolgd ben.

Groetjes Natalie

quote: EstherBelgie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 23:37:01'));

Ik heb geen echte positieve test gezien, wel eentje die in de buurt kwam en daarna werd het steeds minder. Ik vraag me af of ik ze goed gedaan heb... Maar ik heb er genoeg voor de volgende ronde.

Hoi Esther
Misschien moet je op een ander tijdstip op de dag testen, het kan zijn dat je piek   minder dan 24 uur is, dan heb je dus geen echt duidlijjke piek, Als je op een ander tijdstip test, of rond die dag 2* per dag dan heb je hem waarschijnlijk wel..
Succes

He Suus, lees net dat het bij jou deze maand ook niet gelukt is. Balen!!! Heel herkenbaar jou verhaal. Bij mij was het ook eerst 2 dagen alleen maar spotting en toen alsnog. Maar ik heb soms wel vaker een cyclus met spotting van te voren, maar niet altijd. Wanneer is jou volgende NOD?

He Natalie, welkom! (ben hier zelf ook pas net)Veel succes deze ronde!

Helinde

Even een nieuwe up-date (wat ik weet dan)

9 december
10 december: Saskia, 23 jaar, negende ronde eerste kindje
11 december: Saskia jarig
12 december
13 december
14 december
15 december
16 december
17 december       EstherBelgie, 30jr ronde 9 voor 2de kindje
18 december
19 december
20 december
21 december
22 december
23 december
24 december
25 december Silina, 26 jaar  oud,bezig  voor 2de kindje(  17-11 was ik ongesteld geworden)
26 december
27 december
28 december
29 december
30 december
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Nathalie25, ronde 8; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari

Terug