Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hoi natalie
nou welkom dan maar he! Even voor de anderen, ik ken natalie van een ander forum, maar daar zijn wij de enigen die in ronde 8 over verder zitten.. de rest is allemaal veel korter bezig.
hier zit iedereen in hetzelfde schuitje.

Ik had vandaag mn nod, ik weet wel dat het alsnog een positieve test kan worden, maar ja, durf niet meer te hopen, je wilt jezelf ook niet voor de gek houden.... had zooooo gehoopt dat die test positief was, had echt goede hoop.... zag het al helemaal voor me dat we elkaar dolgelukkig in de armen vlogen.. maarja... helaas. we wachten maar weer eens af.

suus: ook met ovulatietesten begonnen zie ik? Knap dat je hierna een pauze in kan lassen. Denk er wel eens over na, maar ben dan zo bang dat ik daar zo'n vreselijke spijt van krijg... Bovendien is ht met die testen maar 1 of twee keer een moetje, en de rest van de maand is het vrijen alleen 'voor de lol'. En als je zeker weet dat je goed klust is het niet zo moeilijk om zin te maken.
Maar ja die dagen voor je nod blijven natuurlijk behoorlijk heftig, maar dat zou ik denk ik ook nog hebben als we een pauze ingelast hadden. of ga je dan echt veilig klussen enzo? anders zou het bij ons in ieder geval geen zin hebben.
Maar ja een hoop gepraat: misschien is het niet eens nodig!!!!!

Haily, weet mn nieuwe nod nog niet, weet niet wanneer de rd;s arriveren... waarschijnlijk wordt de eerste week van januari.   dat wordt geen champagne met oud en nieuw! hihi

Nou meiden, weer een heel verhaal geworden!

groetjes!!

o hih haily zie net dat je het aan suus vroeg, en niet aan mij...

ik word meestal in 1 keer heel erg ongesteld, meteen veel en vers bloed. dit heb ik dus nog noiit gehad. Ik gelijk hopen natuurlijk, maar ja bij jullie is het ook een paar keer zo gegaan zag ik.. pfff dat maakt het er niet makkelijker op in ieder geval. ach ja...

Hoi meiden,

Natalie welkom, klets gezellig mee, wij zijn allemaal idd helaas al wat langer bezig, maar is wel een fijn groepje en we begrijpen elkaar helemaal!!!

Suus en haily balen van de ongi. Suus ik hoop dat je volgende cyclus wat   normaler zal zijn...

Sas voor jou toch nog even spannend, het gebeurt vaker dat meiden pas na een par dagen positief testen, maar snap ook dat je niet te veel meer wil hopen, dan is de teleurstelling straks groter.. Maar ik blijf voor je duimen hoor enne geen bloed is goed haha!!

Cis ik gebruik idd ook ovulatie testen, ik test altijd s'ochtends en dat werkt goed, krijg altijd een dikke streep. Heb die van sensitest. Wordt dit de 1e maand dat je ovu testen gaat gebruiken??

Evie hoe is het met jou? gaat het een beetje? denk aan je..

Nou nog een weekje en dan zal me ei zijn denk, bij jou ook zeker cis?

Heb vandaag de kerstboom neer gezet, staat altijd erg gezellig!

Xxx bo

Ha meiden

We hebben ondertussen een gezellig clubbie hier!

Nathalie, welkom! Het is toch wel fijn om tussen de meiden te zitten die allemaal al wat langer bezig zijn he?!

Ik ga, als mijn rd weer weg zijn aan ronde 8 beginnen, maar ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn volgende ei/nod zal zijn.
Morgen bel ik ff met de huisarts om te vragen wat ik met mijn cycles moet. Voor mijn gevoel gaat 't zwanger worden zo nooit lukken! Maar goed, ga gewoon aan de slag met m'n 24 ovutesten, en als het nodig is, gebruik ik ze ook  allemaal!
(vraag me toch wel af hoe het zal gaan als blijkt dat ik helemaal geen ei heb...)

Met rust pauze, bedoel ik, geen ovutesten, geen dagen tellen etc. Hoe graag ik ook een kindje wil, ik heb me voorgenomen dat het vanaf m'n volgende rd anders gaat. Ik ga dan echt proberen een knop om zetten. Ik heb zoveel dingen om van te genieten en dat lukt me de laatste tijd steeds minder omdat ik zo graag een kindje wil. Dat wil ik zo niet langer! Dus dat moet anders!
Ik geloof er nog steeds heilig in dat het (ook bij jullie allemaal) echt wel een keer raak zal zijn, maar ik wil niet steeds in die 'wachtmodus' staan. Want zo is het op het moment wel. Wachten tot ik zwanger ben, om vervolgens weer te gaan genieten of zo iets..
Snapt iemand dit? Of is dit erg vaag??

ik snap het helemaal hoor! je bent voortdurend aan het wachten, aan het wachten op je nod, aan het wachten tot je ongesteldheid voorbij is, aan het wachten tot je ei springt om dan vervolgens weer twee weken op je nod te wachten.. het is om gek van te worden.
je moet dan inderdaad een keuze gaan maken, want ja er is heel veel om nu ook van te genieten. Ik heb wel het idee dat ik er nu redelijk een balens in gevonden heb.
Ben er wel mee bezig, maar niet zo dat het alles beheerst. Alleen de dagen voor je nod blijven gewoon spannend en dan lukt het zo om er niet mee bezig te zijn, maar die twee dagen vind ik dan niet erg.

Ik heb trouwens geen goed nieuws, ben vannacht heel erg ongesteld geworden, dus helaas op naar ronde 10.
Ben er wel rustig onder geloof ik. Ben wel heel beroerd, ben echt heeeeel erg ongi: krampen!!!!

Weet in ieder geval dat ook roze veegjes paar dagen voor mn nod bij mij niet wijzen op een zwangerschap. .. Volgende ronde laat ik me daar dus niet meer gek door maken...

Hoi Sassie

Balen zeg
Maar je had het wel verwacht toch??!!
Heb zelf vorige maand ook een paar dagen roze gehad voordat het doorzette, vervelend, van je gaat je toch van alles in je hooft halen.

Verder, ik begrijp het ook helemaal hoor.. Heb ook 2 maanden gehad waarin ik echt helemaal gefixeerd was op kinderen krijgen. Erg frustrerend en niet echt goed voor je relatie moet ik zeggen. Mijn man heeft zelfs op het punt gestaan om condooms te gaan kopen en een paar maanden rust te nemen, zegt genoeg denk.  
Heb nu gelukkig wel wat rust gekregen. Kan je niet uitleggen hoe en waarom, helaas. Het was gewoon ineens zo. Ik heb het nu kunnen accepteren dat het bij ons gewoon wat langer gaat duren. We gebruiken nog wel ovutesten maar dat geeft ons juist wat meer ontspanning in de rest van de maand. Maar eerlijk gezegt, de dagen voor mijn NOD blijven toch killing.
In ieder geval succes met wachten en testen.

Groetjes Natalie

hej natalie,
ja had het wel verwacht, maar omdat het zo anders ging als anders ga je jezelf toch vanalles in het hoofd halen..
Maar helaas mocht het niet zo zijn...
Voel me wel goed, heb niet zo'n dip als de vorige keer en die keer daarvoor gelukkig.

hoe is het met de rest van de meiden?

ben vooral zo beneiuwd hoe het met jou gaat evie???!
weet dat er heel veel aan je gedacht wordt hier!

liefs sas

Hallo allemaal,

Er was weer heel wat bij te lezen in twee dagen.
Ik had ook geen tijd om in te loggen, had een logeerpartijtje met 2 kindjes van de zus van mijn lover! Erg gezellig, maar erg vermoeiend.

Natalie leuk dat je club komt vergezellen.

OOh sas wat jammer nou. Ik was zo benieuwd, en het zag er zo naar uit.
Las al dat je het niet meer verwachten, maar toch heb je hoop!!!!
Sterkte met deze RD week, .

Bo, ik idd de eerste maand, ik ben benieuwd. Ik begreep van Sassie dat het liever geen ochtendurine mocht zijn? Ik moet nog een kijken, miscchien 's avonds voor het naar bed gaan?

Wat knap suus, dat je na deze ronde een rust poos in wil lassen.   Ik begrijp je helemaal en ik denk ook echt dat het niet verkeerd is! Maar toch hopen dat het deze ronde raak is.

Tot snel allemaal
Mag nu weer lekker ff poetsen, en daarna late dienst.
Cizxxx

Terug
Bovenaan