Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Meiden,

Allereerst heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Vorige week was toch zwaarder dan dat we in eerste instantie gedacht hadden. De oma van mijn man was ook nog overleden dus dat kwam er ook nog bij. Op een gegeven moment gaat toch je gevoel spreken en dan merk je dat het toch wel erg moeilijk is. We hebben van het weekend veel gepraat, ook over hoe nu verder. We hebben besloten om het even van ons af te zetten en mijn eerste menstruatie af te wachten en dan gaan we, op ons eigen tempo, zeg maar, weer verder. Ik denk ook dat ik, als ik weer zwanger mag worden, niet meer zo blij ben als de eerste keer omdat je nu toch zoiets heb van zou het nu wel goed gaan? Maar goed, we gaan straks lekker kerst en oud en nieuw vieren met onze familie en het komt vast wel weer goed. de plannen die we hadden worden nu alleen wel gewijzigd, haha.Maar we hebben er gelukkig wel vertrouwen in dat het ooit weer goed komt omdat we nu wel weten dat het op de natuurlijke weg mogelijk is.

Liefs Evelien

Hoi Meiden,
Zo daar ben ik weer, even helemaal bijgelezen. En hier komt mijn opstel weer!

Evie, ongelooflijk knap dat jullie zo sterk zijn, en geweldig dat je zo op je mannetje kan rekenen! Een sterke relatie is het belangsrijkste van alles!!!

Sassie en Haily; dik vet balen voor jullie allebei!!! Ook al heb je soms het gevoel dat het alweer niks is, toch blijft er die hoop... En komt de teleurstelling toch weer hard aan... Sterkte. En dan weer nieuwe hoop voor de volgende ronde!

Natalie, Join the club! Fijn dat je je bij ons op je gemak voelt. Bedankt voor de tip van de ovu-testen. Zou idd kunnen dat ik geen piek heb van 24u, wist niet dat dat ook nog kon... Ook nog eens nakijken of het wel/niet met ochtendurine mag, wie weet weet jij dat ook?? Ik heb nog genoeg stikkies over dus de volgende maand probeer ik het weer en ga ik rond 'de' dag misschien idd wel 2x testen. Dan is het de tweede maand dat ik test, wie weet dat ik hem dan wel echt vind. Zo ja dan is dat leuk om te weten! Zowieso hebben we goed geklust (behalve weer tijdens mijn nachten, maar als ik het goed heb heb/had ik een paar dagen eerder mijn eisprong). Dus wie weet komt er geen ronde 10... *duim-duim*   Misschien maar eens een kaarsje aansteken bij mijn boedha, wie weet helpt het ;) Brengt iig rust!
Had ik al gezegd dat mijn nachten opschuiven? Ben er wat dat betrefd erg blij mee. 't Was op vraag van de werkgever (anders had ik het zelf wel een keer gevraagd!!!) wel handig omdat mijn eisprong altijd rond mijn nachtdiensten zat. Mijn man geeft de nachten de schuld van dat het nu nog steeds niet gelukt is... Tja... Toch leuk om te merken dat hij ook wel graag een 2de wil, van hem hoefde het eerst niet zo...

Suus, hoe is ie? Heb je nog gebeld naar de HA? Ben erg benieuwd naar wat hij gezegd heeft! Is er idd iets tegen een onregelmatige cyclus zoals ik denk? Jouw verhaal over de wachtmodus is helemaal herkenbaar!!! Ook ik vond mezelf te geobsedeerd. Idd de hele tijd wachten op de nod, enorm balen als het weer zover is, wachten tot ie weer over is, wachten op de eisprong en *actie*, wachten op je nod, enz enz helaas...   Goed dat we dat beseffen en zelf aan de bel trekken. Maar wel lastig hoor, want onze reacties zijn ook wel een beetje logisch! Tuurlijk mag je balen als je al 8 mnd bezig bent, al zijn er natuurlijk mensen die nog veel langer bezig zijn (...). Maar we doen ons best!!! En idd zeker niet vergeten tegenieten van al het moois om ons heen! En tuurlijk zal het wel een keer lukken bij ons allemaal!!! Wat moet je zonder hoop en vertrouwen dat het wel een keer zo ver is!!!

Eind van de maand dus naar de gyn, officieel gewoon voor controle. Hier in Belgie doet men dat; ieder jaar op controle bij de gyn, uitstrijkje maken etc. Kan zeker geen kwaad dus doe ik er ook maar aan mee, hehe. (Hier gaan trouwens alle controles bij de gyn, ook als je zwanger bent. In NL zit je dan bij de verloskundige maar hier doen die niet zoveel geloof ik; alles is gyn ook al heb je een heel normale zwsch). Volgende maand ga ik nog eens de tests gebruiken, anders is het zo zonde dat ik ze gekocht heb vind ik. Maar ik ga niet meer uitrekenen wanneer mijn NOD zal zijn, en mocht het zo zijn dat er daarna nog een maand komt (en nog een...) dan ga ik niet meer uitrekenen wanneer ik wat moet doen en wanneer ik wat moet verwachten. Wie weet scheelt dat wat druk, ik hoop het. Ik ga zeker niet veilig vrijen, dat vind ik gewoon zonde van de evt kans. Ik heb zowieso een 'gezond' sexleven en lijd dat er niet echt onder. Als ik het een keertje extra wil doen dan verpak ik dat zo dat ie niet eens doorheeft dat het een moet-je is hahaha.
Ik ben een erg emotioneel typ, reuze lastig soms, en merk gewoon dat het me nog steeds veel doet als er weer een vriendin vertelt dat ze zwanger is. Maar goed, ik doe mijn best! Mijn verstand weet het allemaal, nu nog doordringen tot mijn gevoel!!!
Misschien moet ik aan de gyn vragen of ze eens kijkt naar mijn hormoonspiegel, wie weet is die wel wat uit balans want ik jank om de domste dingen tegenwoordig... hahaha.

Groetjes en laterz,
Esther.

hallo evie, fijn om wat van je te horen.
wat een moeilijke week hebben jullie achter de rug zeg.. naast jullie eigen vreselijke verlies ook nog het verlies van jullie opa. Ik wil jullie alle sterkte, kracht, liefde en rust van de hele wereld toewensen!

Esther, wat een verhaal zeg, hihi, je had schrijfster moeten worden.
over de ovutesten; In de bijsluiter van die van mij staat dat je liever niet met ochtendurine moet testen (dipstick van sensitest) maar dat is misschien per merk verschillend.
ik ben benieuwd wat de gyn je te vertellen heeft!
Over het wachten op een zwangerschap: op een gegeven moment moet je echt een knop omzetten, ander trek je het niet meer... volgensmij nstaat die van mij nu om!   nou ik moet gauw gaan... dag lieve meiden!

Hey meiden
Hier ben ik ff snel, moet zo een m'n presentatie voor m'n werk uittypen, maar eerst ff dit!

Lieve Evie, ze zeggen weleens dat slechte dingen nooit alleen komen, en daar lijkt het bij jullie ook op! Ik wens jullie heel veel sterkte samen en weet dat we hier aan jullie denken!

Sas, wat knap dat bij jou die knop om is. Ik hoor het bij meer meiden die dat gevoel zo rond de 10e maand 'proberen' kregen. Het is toch lastig als je iets zo graag wilt...

Esther, wat fijn dat je nachten gaan verschuiven! Betere kans om rond je ei te klussen dus!!

De rest van de meiden, hoe is het bij jullie? Alles oke?

Ik heb gister met mij ha gesproken, en kan vandaag mijn verwijzing naar de gyn ophalen!!!! Verteld van mijn cycles en dat ik zelf erg twijfel of ik wel een ei heb. De ha stelde voor om te  beginnen met temperaturen en dat de gyn een inwendige echo gaat maken om mijn eierstokken in beeld te brengen... Had niet verwacht dat ik 'al' naar de gyn zou mogen, maar de ha vond dat het niet op die 4 maanden aankwam (tot je een jaar gestopt bent) om deze stap te zetten.
Heb met temperen wel dag 1 gemist, omdat ik aan het wachten was tot het door ging zetten, maar dat doet het nog steeds niet echt. Het zijn wel echt de rd hoor, maar heel de ochtend niet, en dan 's middags wel weer wat. Al een bijna een week nu zo.
Nou ja, vanmiddag de gyn bellen en 'ns horen wanneer ik terecht kan.. spannend hoor..

heej suus... naar de gyn...!
Beetje dubbel denk ik, aan de ene kant blij dat er wat gedaan wordt, aan de andere kant misschien wat moeilijk.. de reden is niet leuk..
Maar wel heerlijk dat er nu naar je cyclus gekeken wordt!! Klinkt wel een beetje vreemd suus, van de bloedverlies... weet je zeker dat het de r'ds zijn?
Nou nr 2 die naar de gyn gaat.....pfff hopelijk worden wij met zn allen niet zo'n cluppie wat allemaal bij de gyn loopt en aan de clomid zit enzo...

DAT WE MAAR ALLEMAAL HEEEEEEL SNEL ZWANGER MOGEN WORDEN!!!!!

Ik ga het huis soppen en taarten maken want ik ben jarig vandaag!
Vier het morgen pas, maar er komen wel logees en mn moeder komt een bakkie doen..
dag lieve meiden!

Lang zal ze leven, lang zal ze leven, hieperdepiepHoera!
Sas, Gefeliciteerd Met Je Verjaardag, Een Fijne Dag en  Voor Morgen  Een Gezellig Feestje!!
Dat je maar flink verwend zal worden!

Drie dikke  van mij!

ps vrijdag 28 december ga ik om 10.00u naar de gyn..

Als eerste de jarige job,

Van harte gefeliciteerd Sas , maak er vandaag, maar ook zeker morgen een fijne dag van. Even iets anders aan je hoofd.
Ook vanuit hier drie .

Esther je had idd schrijfster kunnen worden, leuk die lange verhalen!
Spannend de gyn, hopelijk wordt je daar wat wijzer. Raar dat er zoveel verschil zit in de behandeling NED/Belgie. Maar ik denk niet verkeerd ieder jaar!

Evie, alles tegelijk. Dat valt niet  mee. Wel fijn dat je de steun kan vinden bij je familie!
Maar ook een volgende keer ja, voor jou is het nu nog spannender, dat geloof ik wel ja. Je stapt er met een hele andere gedachten in. Natuurlijk wel blij, maar terughoudender.
Nou hopelijk vind je je steun ook wat bij ons. Sterkte!

Vanavond ga ik beginnen met de ovu testen. Omdat het de eerste keer is, vind ik het toch wel spannend. Maar als de streep heel duidelijk is, dan heb ik al een eisprong gehad, of niet? Sexen bij een wazig streepje toch?

Nou tot snel, mag nu weer gaan werken, 2 late diensten na elkaar,

Ciz xxx

"Er is er 1 jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is zij!!!!" Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! 24 nu? Een hele fijne dag toegewenst en morgen heel veel plezier met je feestje!

Hier gaat alles goed. Gister de kerstboom opgezet en we genieten volop van het donkere weer. Ik vind het altijd zo gezellig, lekker de kaarsjes aan, is ook wel lekker om weer in de stemming te komen voor het klussen, haha, lekker romantisch!

Mijn menstruatie is gister op komen zetten en het is heftig, echt niet normaal. De verloskundige had het wel verteld maar dat het zo erg zou zijn....Maar goed, wel fijn want dan kunnen we er straks weer tegenaan, haha.

Nou een fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Terug
Bovenaan