Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Sas, ik zag dat het ondanks de spotting helaas weer niet raak was. Balenzeg, bah! Veel succes.
Maar natuurlijk wel van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik zal het maar even over   de positieve dingen vandaag hebben, want die zijn er gelukkig ook.Maak er een fijne dag van!

Suus en Esther: succes bij de gyn. Ik ben toch wel benieuwd, laten jullie weten hoe het was?

Evie veel succes met de RD, hopelijk zakken ze snel af! De feestdagen zijn nu toch anders dan voorgesteld.Heel veel sterkte en knap hoe jullie er mee om gaan.
Na al die maanden is het dan eindelijk gelukt en dan nu zo iets. Heel veel sterkte!

Haily

heeej meiden, bedankt voor alle felicitaties!  

Evie: dit zal een moeilijke tijd zijn, aan de ene kant blij dat je nu uit jezelf ongesteld wordt maar aan de andere kant is het nu ook echt helemaal afgelopen.. Naar dat je er zoveel pijn van hebt en dat het zo heftig is. Fijn dat je toch kunt genieten van de feestdagen! Ik weet zeker dat we hier allemaal vurig hopen dat je heeeeel snel weer in verwachting mag raken en dat het een voorspoedige zwangerschap mag zijn!!! het is je zo gegund!!

cis: over de ovutesten: als je   dikke streep hebt betekent dit alleen maar dat de test goed heeft gewerkt. Als je een vage tweede streep erbij ziet dan is je lhpiek in zicht. Pas bij twee dikke strepen heb je je lhpiek, en dus een positieve test. Dan zal je ei binnen 24-48 springen dus klussen bij twee dikke strepen en niet bij een vage streep!
Kan natuurlijk geen kwaad, maar dat is nog   niet HET moment zeg maar.
Succes ermee!

Nou spreek jullie morgen wel weer!

lieve groetjes van mij

PS bo, hoe is het met jou? klustijd weer gearriveerd??

Hoi hoi

Sas, heb je een fijne verjaardag gehda gisteren, vandaag nog vieren!!
Dank je wel voor je advies. Ik had de bijsluiter goed gelezen, en jawel hoor ik werd weer een stuk wijzer. Welk moment van de dag test jij? Moet toch wel proberen om het op hetzelfde moment ongeveer te houden. Ik had voor het slapen gaan in gedachten....
Moeten misschien ook wat zuiniger zijn met mijn mannetjes zaad, hahahaha, ik wil misschien teveel rond DE periode.

Bo en jij, al een positieve test, het weekend toch?

Doei doei
Ciz xxx

Hoi meiden,

Sas gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!! Heb je een leuke dag gehad en ben je een beetje verwend??
Wel balen dat je ongi bent geworden.

Cis over die ovu testen, mag eigenlijk niet met ochtend urine, maar ik doe dat wel gewoon en ze werken goed bij mij. Wanneer vewacht jij je ei? Ik denk dat ik eind deze week mijn ovulatie heb, dus...

Weet eigenlijk niet zo goed meer wat er geschreven is en ik moet nu eten, ik kom straks nog wel even langs en anders morgen.
xxx

Hoi Meiden

Allereerst Sassie, nog gefeliciteerd met je verjaardag, hopelijkheb je het vandaag groots kunnen vieren.
Ik had gister een heel lang stuk zitten typen voor iedereen, maar toen ik op plaats bericht drukte liep de hele website vast, weg stuk.
Ga alle verhaaltjes van het weekeind nog even doorlezen en dan schrijf ik een langer stukje, maar ik heb  het helaas erg druk nu met mijn werk  dus sorry.

Groetjes Natalie

Ja even een nieuw schemaatje...:

12 december: EstherBelgie: RD'szijn er al! Nu op naar ronde 10.
13 december
14 december
15 december
16 december
17 december  
18 december
19 december
20 december
21 december
22 december
23 december
24 december
25 december Silina, 26 jaar  oud,bezig  voor 2de kindje(  17-11 was ik ongesteld geworden)
26 december
27 december
28 december
29 december
30 december
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Nathalie25, ronde 8; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari

Ja balen natuurlijk, een paar dagen te vroeg m'n NOD. Op naar de volgende ronde.
Ik vraag me af: eind van de maand ga ik naar de gyn. Eigenlijk wil ik deze mnd even niks bijhouden, ga niet uitrekenen wanneer mnd NOD is. Maar zou het ivm dat gyn-bezoek niet handig zijn om toch   de ovu-testen te doen? Straks zegt ze: had dat maar gedaan!

Groetjes, Esther.

Hier mijn NOD

13 december
14 december
15 december
16 december
17 december  
18 december
19 december
20 december
21 december
22 december
23 december
24 december
25 december Silina, 26 jaar  oud,bezig  voor 2de kindje(  17-11 was ik ongesteld geworden)
26 december
27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december
31 december
1 januari
2 januari
4 januari
5 januari

Esther ik zou die testen inderdaad toch maar doen!
Het kan toch geen kwaad, maar waarschijnlijk ga je er onbewust toch zelf wat mee doen. Dus echt rust zul je dan niet hebben deze maand.

Nou we horen wel wat het geworden is.
Tot snel

Ciz xxx

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 11:27:50'));

Hier mijn NOD

13 december
14 december
15 december
16 december
17 december  
18 december
19 december
20 december
21 december
22 december
23 december
24 december
26 december
27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
4 januari
5 januari

Terug