Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Esther balen van je ongi, voelde je het aankomen of kwam het totaal onverwachts? Nou het blijft balen.
Tja als je liever geen testen enzo gebruikt moet je dat niet doen, kan je de gyn niet bellen om te vragen of  het handiger is om wel testen te gebruiken?
X Bo

heeej esther

baaaaaaaaalen.... gatverdarrie... stomme rot gedoe altijd weer elke maand...
pffff sterkte ermee

over het testen voor de gyn.. ik weet niet of ze daar naar vragen, ik denk het niet, en als je nu pas begint heb je het hooguit voor 1 maadnje, daar kunnen ze toch niets op baseren. Dus advies: doen waar je jezelf goed bij voelt.

bo en ciz bijna klustijd!
Ciz: ik werk onregelmatig. ik kijk dus wat voor diensten ik heb op de dagen dat ik test, en dan kies ik een tijdstip waarop ik al die dagen thuis ben. Heb het een keer savonds voor het slapen gaan gedaan en de keer ervoor rond een uur of zes.

Verjaardag was druk en gezellig, flink verwend. Jas, tas, boek, heel veel bonnen (boek, cd, intratuin) lekkere luchten, badolie, lampen....
altijd leuk.. maar pffff wat drukte op zon verjaardag he.. je blijft lopen..

ongi gaat hier weer een beetje afzakken. nog anderhalve week voor mn ei

Hoi Esther
Balen zeg, valt altijd toch weer zooo tegen. Succes deze week.

Evie, wel fijn dat je ongi nu goed is doorgezet, dan kun je direct weer aan de slag, toch nog even sterkte van mij (had nog geen tijd gehad om je hele verhaal te lezen, sorry)

Voor de andere meiden, succes met klussen.

Hier zit ik even in een dipje
Weet het even niet  meer, zit ook te twijfelen of ik deze maand ga testen, maarja, mijn cyclus is zo "perfect" dat ik dan toch ook op de kalender kan zien wanneer mijn ei waarschijlijk zit, dus dan heb ik nog geen rust. Voel me op het moment net zo'n jojo, het ene monent heb ik constand het gevoel, Ik wil nu zwanger zijn, aan de andere kant vind ik het met momenten ook wel zwaar worden en denk erover om een kleine pauze in te lassen. (Weet, heb nog niets te klagen, zit pas in ronde 8) Wordt gewoon even gek van mijzelf
Sorry van mijn gebaal, hopelijk wordt mijn volgende berichtje wat vrolijker.

Groetjes Natalie

Hee Natalie, doe eens niet zo gek. Tuurlijk mag je balen, wij zijn er toch voor om je gebaal aan te horen, of ja lezen!
Iedereen heeft wel eens een moment dat hij zich niet lekker voelt.
En dat je pas in ronde 8 zit,      hallo....AL ronde 8,         ik loop ronde achter.
Iedereen zit met het zelfde: WE WILLEN EEN BABYTJE!!!!
Dus meisje laat je gebaal maar eens lekker horen, misschien kunnen we je door je dip heen helpen. Alvast een dikke knuffel vanuit hier!

Ik ben nu 3 dagen aan het testen, en nog steeds een licht streepje. Ik verwacht mijn ei eigenlijk pas maandag of dinsdag.
Komt eigenlijk goed uit. Hebben namelijk een bruiloft, en ik heb wel weer eens zin om lekker aan de borrel te gaan . Ik ben al maanden niet meer aan de borrel, maar ik vind eigenlijk dat ik het nu wel een keer mag! Hoop dat ik er geen spijt van krijg.
Morgen weer heeeeeeeel veel water drinken, dan plas ik de alcohol er weer uit.
Nou tot snel allemaal.

Kus van mij Cizz

Hoi Cis
Heel bekend hoor, zodra de ongie weer is op komen dagen heb ik ook altijd zo'n moment van..Heerlijk, mag weer filet american, brie enz. enz. En dan neem ik het er ook een weekje van  Om daarna weer heel braaf netjes en gezond te gaan eten," want je weet maar nooit". Alcohol drink ik toch al nooit, dus dat is voor mij geen probleem (gewoon omdat ik het niet lekker vind hoor)
Ik heb waarschijnlijk woensdag mijn ei, dus het is weer opletten voor mij.
Heb vanmiddag maar besloten om toch maar te gaan testen vanaf zondag. (dag 10, normaal ei op dag 13) We zien wel waar het schip strand.

Groetjes Natalie

Hoi meiden,

Rustig hier..
Gister heb ik een positive ovulatie test gehad! Dus straks weer de vrezelijke wachtweken... Cis heb jij al getest?

Me schoonzusje  is bevallen.. Ze was meteen in de 1e ronde zwanger. Gister wezen kijknen bij me neefje. Erg leuk en lief, maar toch ook wel confronterend, had eigenlijk wel gedacht dat ik zwanger zou zijn tegen de tijd dat me neefje geboren zou  worden..

Hoe is het met jullie?? Xx

heeeeej meiden

Ciz: gefeliciteerd met je nieuwe neef! Begrijp goed wat je bedoeld.. Mijn schoonzus staat op op punt van bevallen, maandag uitgerekend. Aan de ene kant veel zin in, aan de andere kant, ik had ook al ruim acht maanden zwanger kunnen zijn.. pff
Ik hoop voor je dat je snel zelf zwanger bent meid!!! bijna je ei....

Bo: jaaaa weer een positieve test, je hebt in ieder geval een goede cyclus!
Klusze en veel sterkte met die nare wachtweken...

Natalie, geeft niets dat je zo baalt, dit heeft iedereen zo nu en dan..
als we dalijk allemaal zwanger zijn zijn we deze rotmomenten snel vergeten!!!!!!
voor nu: hou je haaks... zo rot dat je soms zomaar ineens zo verdrietig of boos kan worden..

hier bijna van mn ongi af. Zeer druk weekend, veel verjaardagen, nieuwe neef of nicht op komst, we krijgen nog visite en ik moet ook nog werken.... je zou er moe van worden. hihi
verder alles goed, aan het genieten van alle gezelligheid en van mn mannetje soms is het leven met onvervulde kinderwens ook erg goed..   hopelijk blijft de rust. De dip is in ieder geval uitgebleven deze ronde jahoeoeoeoeo

dag lieve meiden!!

Pff, lijkt me inderdaad ff heftig als je er nu opeens een neefje/nichtje bij krijgt..
Tuurlijk is het ook harstikke leuk en heb je alvast een kleintje om je liefde op te storten (en cadeautjes!), maar ook erg confronterend... al was je maar vast een maandje zwanger geweest, dan deed 't niet zo'n pijn..

Ik heb vrijdag een SinterKerst avondje gehad met een stel vriendinnen. Twee daarvan vertelde dat ze nou net 2 weekjes gestopt zijn  met de pil (1 daarvan is m'n beste vriendin).
Ik vind het super voor ze, en erg spannend, maar tegelijk voelde ik ook even een steen in mijn buik. Na mijn enthousiasme was het tweede dat ik dacht:
 ..zul je zien dat ze allebei nog eerder zwanger zijn dan ik..
Vond het echt heel erg dat dat door mijn hoofd ging, want als ik het iemand gun om snel zwanger te zijn is het natuurlijk m'n beste vriendin. Dat ze niet mee hoeft te maken wat wij hier allemaal ervaren..
Mijn mannetje zei ook al ''t is toch geen wedstrijd? Alles komt op z'n tijd.."
Dus wij wachten onze tijd maar af..
Ben trouwens vanaf donderdag begonnen met de ovutesten(sensitest) en heb elke dag een vaag (maar wel goed te zien) tweede streepje gehad. Ben benieuwd of ik  een eisprong krijg..
xje

Terug
Bovenaan