Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hallo dames

ik ben sinds vandaag ook nieuw op het forum. en ik moet zeggen dat het me nog best verbaasd dat alle dingen die je voelt en denkt, ook worden gevoeld en gedacht door zoveel anderen! op een gegeven moment heb je alleen nog maar het idee dat iedereen om je heen zo makkelijk zwanger wordt en dat het alleen bij jou niet lukt. mijn vriend en ik proberen namelijk al bijna een jaar een kindje te krijgen.

daarom wilde ik ook reageren op Suus. een goede vriendin vertelde me namelijk onlangs dat zij ook sinds een paar maanden een kindje willen. maar nou blijkt ze dus inderdaad zwanger te zijn. en dat voelt voor mij zo dubbel. aan de ene kant gun ik het haar zó en ben ik zo ontzettend blij voor haar, maar aan de andere kant baal ik ook ontzettend en vond ik dat wij  nu 'aan de beurt waren'. is dit erg onredelijk en egoistisch van mij??

liefs Amy

heeej amy

heb net een hele reactie getikt op je topic   en nu lees ik dat je hier ook bent.. hihi, nou het kwam er iig op neer dat je daarin zeker niet de enige bent en dat ik helemaal begrijp wat je bedoelt... helaas..

Suus: weet hoe het voelt... en begrijp ook je angst dat zij eerder zwanger zijn dan jij.. niet om wat je mannetje zegt, dat het een wedstrijd zou zijn, maar gewoon omdat jij zoo heeeeeel graag wilt, en al een tijd bezig bent, en dat als zij eerder zwanger zijn dit gewoon heel erg zeer doet.. en je heel jaloers zult zijn.. weten ze van jou dat je al een tijdje probeert zwanger te raken? Ik heb het toen eerlijk gezegd tegen mn schoonzusje (andere dan die nu op springen staat), dit was voor ons allebei een opluchting, omdat, zo bleek achteraf ze het ook wel moeilijk vond om het tegen ons te vertellen.

pffft... waren we maar gewoon zwanger he meiden...

nou ik krijg zo visite, dus ga er weer vandoor.. wat een drukke dag vandaag. om zes uur uit mn warme bedje, tot vier uur gewerkt, verjaardag geweest en straks weer visite ontvangen: ik ga   morgen maar eens lekker uitslapen!

Hoi Meiden,

Ik word er echt helemaal gek van.
Ik ben vanaf dag 12 aan het testen en had toen steeds een vaag streepje.
Nu zit ik inmiddels op dag 16 en nu is het streepje weg?????? (wel 1 )
Kan het nu alsnog veranderen????
Of is mijn ei al  geweest? Ik heb wel op verschillende tijden moeten testen? Wel steeds in de avond!!
Help!!!!!!!!!!!

Sas, je bedoelde waarschijnlijk bo met je feliciaties. Ik dacht al, heb ik een nieuw neefje, hahaha. Moet het ook maar allemaal bijhouden hè

Gr. een beetje paniekerige Ciz.

Hoi Meiden,

Hoe gaat het met jullie?? Hier gaat het goed, mijn ongi is weer voorbij dus op naar de nieuwe ronde. Ik heb wel besloten me niet meer zo bezig te gaan houden met het zwanger worden. Natuurlijk willen we het allebei heel graag maar ik wil niet dat het een obsessie gaat worden. Hebben jullie al plannen voor kerst en oud en nieuw? Wij gaan naar familie en oud en nieuw vieren we thuis met mijn zus, vriend en mijn ouders.

De miskraam heb ik trouwens al aardig een plekje kunnen geven en ik heb er nu vrede mee. Het is gebeurt en we gaan rustig aan weer verder en we zien wel wanneer het weer raak is. Gelukkig zijn we allebei nog jong, dat scheelt wel.

Liefs Evelien

cis.. sorry van je neefje hihi
had idd bo moeten zijn....
balen van je ovutesten..... HOe lang is je cyclus? Misschien al eerder je ei gehad? of misschien komt ie   nog en het je een wat latere.. gewoon stug doortesten en je niet gek proberen te laten maken... hoe is het met de lichamelijke verschijnselen?? slijm etc?
ik had mn ei ook veel later dan verwacht. probeer nog even vol te houden!!!

evie: gelukkig dat het weer beter gaat. echt knap van jullie hoe jullie ermee omgaan Hopelijk mag jullie verlangen snel werkelijkheid worden!!

nou ik heb maar even de tijd dus ik ga er weer vandoor...

dag meiden

Goedemorgen meiden!

Wat is het weer koud he? Het is jullie waarschijnlijk wel opgevallen dat ik minder op het forum ben. Ik heb besloten, wat ik ook al een beetje in mijn berichtje van gister had laten weten, dat ik me minder bezig ga houden met het zwanger worden. Natuurlijk vind ik het erg gezellig om af en toe hier te kletsen en mijn ervaringen met jullie te delen maar ik merk ook dat ik er af en toe een beetje gefrustreerd van raak (vooral van al die mensen die   wel zwanger zijn.) Ik merk echt wel dat ik daar een beetje jaloers op ben , ik schaam me nu een beetje voor wat ik zeg maar misschien dat jullie dit ook  hebben. Natuurlijk ben ik hartstikke blij voor die meiden en gun ik het ze van harte maar toch..herkennen jullie dit??

Liefs Evelien

heej Evie

Ja dat herken ik wel hoor... op dit  topic valt het nog wel mee, jullie gun ik het echt allemaal en iedereen is hier langer bezig...   maar de rest van het forum.... pff af en toe zijn er echt van die babybooms hier.. iedereen zwanger, soms al in de 1e ronde,, dat steekt.(soms voel ik het echt letterlijk steken in mn hart of maag... hebben jullie dan ook?)  vooral als ik zelf net wel ongesteld ben geworden..
en ik vind alles wel confronterend, hoe jullie er mee omgaan, welke emoties erbij komen kijken, alles is zo herkenbaar.. wordt zelf altijd helemaal zenuwachtig als iemand op het wachtbankje zit en vanalles voelt...
toch zou ik het niet willen missen, ik merk dat het mezelf helpt te weten dat anderen het ook zo voelen en je met een half woord meteen begrijpen. echt fijn. en een heerlijke plaats om je hart te luchten..

Neem je tijd evie, en kom wanneer je zin en behoefte hebt. je bent ons niets verplicht hoor, je moet het doen zoals je het zelf wilt. ik wens je alle liefde en geluk van de hele wereld toe en hoop met jullie mee op een nieuw wondertje.

liefs sas

ps zeker koud ja!! BRRRRRRRRR.....
vind dit wel heerlijk weer, honderd keer beter dan die gore regen!
kom maar op met het ijs en de sneeuw!

Terug
Bovenaan