Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi meiden,

Ja dat herken ik ook wel dat het erg confronterend is als er allemaal meiden zwanger zijn en vooral als het  meteen in de eerste of tweede ronde raak is. Ik gun ze wel hoor daar niet van, maar ik gun het ons ook zo erg!

Evie ik begrijp het hoor dat je er niet al te veel mee bezig wil zijn, ik ben hier de laatste tijd ook iets minder.

Hier verder alles rustig, ik zit weer op de wachtbank...

Cis heb je al een positive test gehad?? Kan best hoor dat je later als verwacht je ovulatie hebt.
x bo

Hoi Meiden,

Evie, helemaal niet erg hoor. Je moet doen waar je je prettig bij voelt!
Ik begrijp het ook wel.
Ik zit zelf niet op een ander forum, heb ik het te druk voor. Als ik die allemaal moest bijhouden??? Nee bij 1 forum vind ik mijn steun, en dat zijn jullie.
Iedereen doet het op zijn manier en dat is toch ook zeker zo goed.

Maar ik heb helemaal geen positieve test gehad deze ronde. Ik weet (denk) dat het deze ronde niet gelukt is, en kan me er aardig bij neerleggen. De kerstdagen vind ik altijd heeeeel erg gezellig, en ben blij dat ik daar nu van geniet, zonder dat ik teveel bezig ben met; zou het????

We gaan er weer tegenaan in het nieuwe jaar!!!!!
Hoe gaat het met jou Bo, wat denk jij ervan deze ronde? Nu wachtbankje?
Sas en jij al goed bezig?

Nou meiden ik moet zo gaan werken, ik spreek jullie snel weer.

Cis xxx

Hoi Meiden

Ik ben weer terug hoor
Heb de laatste dagen wel met jullie meegelezen, maar kon me er niet toe zetten om een berichtje te typen, was een beetje erg in een negatieve bui en wilde jullie niet aansteken.
Snap dus helemaal wat je bedoeld Evie.

De laatste dagen is de lucht weer een beetje geklaard en is mij ei gister geweest. Ik heb er dus geen invloed meer op deze maand, en hoewel ik daar vorige maanden erg van baalde, vind ik het nu wel een rustig idee.

Merk wel dat ik steeds minder blij kan zijn voor de meiden die binnen de 3 a 4 maanden zwanger zijn, krijg steeds meer het gevoel van "wacht op jullie beurt, wij zijn eerst aan de beurt". Erg egoistisch, maarja, zo voelt het soms wel.

Ik wens jullie in ieder geval hele fijne feestdagen en een super gelukkig 2008 waarin alle (kinder)wensen vervuld mogen worden.

Liefs Natalie

heeej natalie

goed dat je er weer bent! gelukkig is het zonnetje weer een beetje gaan schijnen.
nu is het lange wachten weer begonnen.. succes! x x x x

cis: hoeveelste dag zit je nu en hoe lang is je cyclus? misschien raadzaam om nog even door te testen??
Fijn he deze dagen, dit is ook de eerste maand dat ik het allemaal heel snel vind gaan.. heerlijk.
Ga deze maand denk ik ook niet testen..   heb na het weekend pas mn ei. lekker rustig maandje tot nu toe, houden zo!

nou lieve meiden, allemaal weer veel succes!

Hey natalie,

Gelukkig voel je je weer wat beter, maar je mag hier ook spuien hoor als je even wat minder lekker in je vel zit.
Snap wat je bedoeld, met op je beurt wachten.. Tja ookal gun je ze het het steekt toch een beetje.
Trouwens ik schrijf soms ook bij wiebelmeiden en daar is er nu een zwanger in ronde 12! super hè en dat geeft weer goede goop voor ons!

Ik zit nu op het wachtbankje en voel niet echt ietsbijzonders, wil er ook niet zo op letten, het is gewoon afwachten...

Cis wel raar dat je nog geen positive test hebt gehad, sommige hebben maar een korte lh piek, dus misschien heb je hem wel gemist? Je  zou dan volgende maand 2x op een dag moeten testen.
Heb je wel het idee dat je ei geweest is?

Hoe is het met de andere meiden??

xxx bo

Hoi Meiden,

Ik wil jullie hierbij alvast allemaal hele fijne feestdagen toewensen en een heel gelukkig, liefdevol, vruchtbaar  en gezond 2008!

Het is vandaag gelukkig mijn laatste werkdag, ik ben echt toe aan vakantie, lekker bijkomen van alles van het afgelopen jaar en dan in het nieuwe jaar beginnen we maar weer met ronde 1, hihi. Nieuwe ronde, nieuwe kansen zullen we maar zeggen.

Ook een heel fijn weekend allemaal!

Liefs Evelien

Hoi Allemaal.

Nou nog wat laatste boodschappen en de heerlijke dagen kunnen beginnen.
Werd ik gisteren nog door mijn leidinggevende gebeld of ik kerstavond vrij wilde zijn, ze had iemand dubbel??? Daar zeg ik geen nee tegen!!! Dus nou hoef ik alleen maar oudjaarsavond te werken, heerlijk hè. Zo luxe heb ik het nog nooit in de zorg gehad.

Maar dat testen (bo en Sas) ik heb wel een licht streepje gehad, meteen de eerste dag, dat was dag 12. Nadien werd het dus niet beter.
Ik denk dat ik al eerder een ei had??? Heb niet echt het gevoel dat ik een ei had, maar dat heb ik eigenlijk nooit!
We zien wel, nieuwe ronde en nieuwe kansen in het nieuwe jaar!
Vindt het zo knap van mezelf dat ik dat zo kan zeggen, en het voelt ook echt zo!!!!

Nou ik wens ook iedereen heeeeeele fijne dagen!
We spreken elkaar misschien nog wel tijdens de dagen, alhoewel iedereen dan druk is met eten .

Tot snel meiden.
Cis xxx

Terug
Bovenaan