Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

heeej

cis: ja misschien heb je dan inderdaad al eerder je ei gehad, dag 10 of 11 ofzo.. Hopelijk is het niet nodig, maar dat wordt eerder testen in de  volgende ronde!
Lekker dat je zoveel vrij bent met de feestdagen! ik heb twee late diensten met kerst... hmmm
Maar ja met oud en nieuw bijna een week vrij, dan gaan we lekker naar maastricht! heerlijk!

Nou allemaal lekker genieten van alles en vooral zo min mogelijk aan die cyclus denken! gaat me goed af met deze dagen haha.
Hebben jullie als het zo doorgaat ook een witte kerst?? bij ons ligt er overal een dun laagje sneeuw, alles is wit, prachtig!

doeiiiii

Hallo iedereen

Ik ben nieuw op dit forum. Ik had eigenlijk met mezelf afgesproken dat ik me pas bij een forum zou aanmelden als ik eenmaal zwanger was...maar dat ben ik nog steeds niet.
Ik zit in ronde 7, tot nu toe weet niemand dat we bezig zijn en daar sta ik helemaal achter, maar het is lastig dat je er dan met niemand behalve  met m ´n man  over kan praten.

Ik herken een hoop van jullie verhalen: van cyclus naar cyclus leven, onzekerheid rond je menstruatie (en dan ben ik ook nog eens lekker onregelmatig, dus ik zit ruim een week in onzekerheid). Als mensen uit m ´n omgeving me vertellen dat ze zwanger zijn ben ik gelukkig nog steeds echt blij voor ze, maar op straat kijk ik wel eens naar een dikke buik of kinderwagen en denk: waarom jij wel en ik niet?

Ik zou het niet zo erg vinden om er lang op te moeten wachten als ik maar wist dat het ooit gaat lukken...ik denk steeds vaker: wat als ik nou onvruchtbaar ben?

Hallo staartjager: welkom bij de club!
We zitten dan gelijk, ik zit ook in ronde 7 en heb ook dezelfde gedachte als jou.
Ik kan ook nog steeds blij zijn voor iedereen en vind het ook echt leuk met de kindjes van mijn vriendinnen, maar ben wel stikjaloers.

Hier ligt een hele pak sneeuw, erg gaaf!!!!!
Het is heel plaatselijk, een dorp hierlangs ligt gewoon helemaal niets. Raar hè.
Leuk een witte kerst, hebben we toch verdiend .

Tot snel allemaal.
Cis xxx

Ha meiden

Hier ben ik weer. Pff, heb 't deze week erg druk gehad op 't werk, maar, nu 2 weken vakantie!!
Nieuwe meiden; welkom bij de club. Beetje jammer dat 't op dit forum is he?

Ben de schrik weer te boven van het nieuws van mijn vriendinnen (dat ze ook gestopt zijn met de pil). Toch oefen ik wel al mijn enthousiaste reacties voor als ze vertellen dat ze zwanger zijn voordat ik dat ben. Want hoe ik ze 't ook gun, ik denk dat ik op dat moment toch wel ff moet slikken..

As vrijdag krijg ik een inwendige echo. Ben benieuwd wat daar op te zien is. Sinds vorige week donderdag ben ik bezig met ovutesten, maar zonder positief resultaat. Wel een paar dagen een donker vaag streepje gehad, maar niet donker genoeg. Nou wordt 't weer lichter. Ach, heb er 24 dus test ondertussen lekker verder.
Ondanks al dat testen ben ook ik er minder mee bezig dan voorheen. Het heeft geen zin me druk te maken over iets waar ik toch eigenlijk geen invloed op heb. 't is zoals 't is, en 't komt wanneer 't komt.
Tuurlijk is dit niet zoals ik het had gehoopt, maar 't is wel zo dus we doen  't er maar mee!
Ben er de laatste weekjes ook heel open in en dat bevalt me goed. Als mensen vragen 'of er bij ons nog geen kindje (opkomst) is' zeg ik gewoon' helaas nog niet' of 'waar een wil is, is nog niet altijd een weg'. Ik krijg hele lieve reacties. Hierdoor weet ik ook dat het echt geen 'ramp' is, als blijkt dat ik geen ei heb, want dat dat 'vrij makkelijk' op te wekken is. Maar goed, zo ver is het nog niet. Eerst maar eens de uitslag afwachten.
Nou, voor jullie allemaal alvast Hele Fijne Kerstdagen en geniet er Samen maar van. Misschien zijn jullie volgende jaar allemaal wel met z'n drietjes (of viertjes Esther!)!
xje

suus: misschien heb je dan wel al je ei gehad: zat ie(de piek)  tussen twee donkere streepjes in? heb je toen wel geklust? Ben benieuwd hoor, met de echo enzo.. spannend.

Ik kwam eigenlijk alleen even melden dat ik weer trotse tante ben geworden vanmorgen van een gloednieuwe neef! leuk! was bang voor jaloezie en rotgevoelens, maar was gelukkig alleen maar blij.. pfff. Wel uiteraard een sterk verlangen dat ik er binnenkort ook eentje van mezelf mag vasthouden...   maar ja voor nu nog maar even aan mn nieuwe neef snuiven hih

groetjes

Sas, knap dat het toch een leuke dag is geworden! En ik hoop dat het in 2008 voor jou en alle andere meiden ook zo mag zijn! (en voor mezelf eigenlijk ook!). Iedereen vast fijne feestdagen en een vruchtbaar 2008!!!

Ik heb zelf weer eens iets nieuws: Ik heb inmiddels de eisprong als het goed is, weer gehad. Het zou eigenlijk vandaag moeten zijn, maar  als ik naar mijn lichaam kijk, lijkt het 2 dagen geleden.  We hebben ook geklust natuurlijk.
Maar nu dus iets nieuws: vanmorgen wat last van mijn maag (dat heb ik wel vaker), maar sinds ca 9uur 's ochtends echt verschrikkelijk misselijk en enorm dol. In die mate dat ik zou willen dat ik kon spugen.  Tegen het middageten werd het helemaal erg en in de loop van de dag is het iets gezakt, maar inmiddels begin ik last te krijgen van een opgezette buik.
Nu moet ik er wel bijzeggen dat er op het werk bij de bewoners (ik werk in een verpleeghuis) buikgriep heerst....maar ik ben zelf volgens mij met niemand in contact geweest die buikgriep heeft...
Ik wil eigenlijk niet gaan hopen, het is pas 2 dagen na de eisprong, dus zo vroeg kan haast niet, maar toch...zo misselijk ben ik al jaren niet meer geweest.
Wat denken jullie?

Groetjes Haily

Hallo,

Ik ben Claudia en ik ben 20 jaar. Pas getrouwd en bezig voor het eerste kindje. Ik was in de 4e ronde zwanger en heb na 9 weken een miskraam gehad. zijn nu weer in de 3e ronde bezig. Dus eigenlijk nu ronde 7. Mijn schoonzus heeft vorige week een kleine gehad. Echt een schat van een kindje  en  dan heb ik  nog 2 vriendinnen die op het punt van bevallen staan.  Ben  superblij voor ze maar ik merk wel dat ik het er niet altijd even makkelijk mee heb.  Nou dit was mijn verhaal en ik hoop dat ik bij jullie lekker mijn ei kwijt kan en er natuurlijk ook voor jullie kan zijn.

Groetjes Claudia

Hoi meiden,

Staartjager en Claudia welkom!!

Sas gefeliciteerd met je neefje, gelukkig dat je geen rotgevoelens hebt.

Suus is misschien wel wat sas zei, dat je piek tussen 2 testen zat? Succes vrijdag bij de echo.

Haily spannend meid, ik zal voor je duimen!

Evie fijne vakantie!

Cis hoe is het bij jou, bijna nod toch? Voel je al wat?

Nou meiden voor iedereen hele fijne kerstdagen!!!!!!!

xx bo

Terug
Bovenaan