Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Allemaal.

Alweer 2e kerstdag, wat gaan de dagen vlug!
Hebben jullie ook al genoten?

Bo: inderdaad voor ons bijna de NOD!!!! Ik was er eigenlijk deze maand helemaal niet mee bezig, vooral omdat ik geen positieve test heb gehad. Maar nu de laatste week in is gegaan, vind ik het toch wel weer spannend!!!!!
Ik voel nog niets, had wel heeeeeeeeeeel licht rose afscheiding???? Krijg ik bijna weer wat hoop .
En jij, voel jij al iets, hoe is je gevoel erbij?

Sas: Heb jij een positieve test gehad?. Je zit op de wachtbank nu, toch?

Suus: wat spannend allemaal.

Die laatste week kan ik mezelf wel opvreten van de zenuwen, ik vraag steeds aan mijn menneke, Wat denk jij? Die wordt ook gek van mij, hahahaha

Nieuwe dames welkom hè!

Tot snel.....
Cis xxx

Hoi Meiden

Hoe gaat het bij jullie???
Ik ben even de weg kwijt hoor   Wie zit er nu ook alweer op het wachtbankje?? En wie moet nog beginnen met klussen. Heb het zo druk gehad de afgelopen 2 weken (ben kapster), dat ik het niet allemaal heb op kunnen slaan (hersenen werken niet zo goed op het moment).

Voor mij nog een paar daagjes tot mij NOD (3 jan). Heb net een hotelletje besproken voor Vrijdag en Zaterdag nacht, eventjes lekker met z'n tweeen weg naar Groningen, in de middle of nowhere, helemaal niets doen, Heerlijk.
Hopelijk is het dan snel nieuwjaar en weet ik weer wat meer. Voel nu ook weer vanalles, maar dat heb ik wel vaker gehad, en dan viel het weer tegen. Heb nu zoiets van, een nieuw jaar,13 nieuwe kansen.

Voor iedereen op het wachtbankje, sterkte met wachten, en voor de anderen, klusze!!
Alvast een gelukkig nieuwjaar voor iedereen!!
Groetjes Natalie

quote: bo1982 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 12:31:30'));

quote: cis79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2007 11:27:50'));

Hier mijn NOD

26 december
27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari

Heb de NOD lijst weer even tevoorschijn gehaald, hij was zo ver gezakt. Misschien kunnen jullie hem ook weer even bijwerken, dan kunnen we het misschien wat makkelijker bijhouden. Sassie, ik heb jou er ook weer even bijgezet. Groetjes Natalie

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari

zo wat is er weer een hoop geschreven!!!

Claudia, welkom bij de club! we hebben een fijn cluppie en kunnen hier overal over spuien, dus dat moet goedkomen. Vreselijk dat je een miskraam hebt gehad... dan had je gehoopt met een buikje aan het kerstdiner te zitten... maar dan pakt de realiteit heel anders uit....hopelijk heb je wel van de gezelligheid kunnen genieten..

bo en ciz.... hmmm bijjiijijijijijna jullie nod..!! ik hoor roze afscheiding???!! dat leidt soms tot hele mooie dingen! houden jullie het nog een beetje vol??

Haily Zo kort na je ei kun je volgens mij nog niet echt zo misselijk zijn, dan is het eitje nog niet eens ingenesteld.. maar je weet maar nooit, het lichaam is soms errug raar.. !

natalie ook nog een paar daagjes... lekker dat je een even er tussenuit gaat!
ik ga zelf maandag een paar daagjes naar maastricht, lekker weg met oud en nieuw!ik kom de vierde weer terug, en dan heb ik dat weekend al mn nod, deze maand gaat voor het eerst in al die tijd best snel!
Heb deze maand niet getest en ben er nietzo mee bezig geweest. weet natuurlijk wel ongeveer wanneer mn ei is en rond die dagen ook uiteraard netjes geklust, maar niet getest enzo. een heerlijk relaxte maand..

Suus heel veel succes morgen met de echo..   ben benieuwd met welke berichten je terugkomt!

nou dag allemaal!! liefs sas

Hoi iedereen

Sas, heel erg gefeliciteerd met de neefje!
Mijn nichtje is vandaag 2 jaar geworden, en ik heb ook nog een neefje van drie maanden. Heerlijke kinders, helemaal dol op, en ze wonen gelukkig dichtbij. Eginelijk nooit negatieve gevoelens bij, alleen m ´n verlangen naar een eigen kleintje wordt wat groter.

Haily, ik hoop voor je dat de misselijkheid wat betekent, maar in de informatie die ik tot nu toe heb gelezen staat dat misselijkheid een week na de eisprong kan optreden. Ik ben bang dat het een buikgriepje is, dat heerst inderdaad. Aan de andere kant: ieders lichaam werkt anders, dus wie weet.

Voor de dames die ovulatietesten doen of onregematig ongesteld zijn: ik kan het temperaturen aanraden. Ik ben er deze maand mee begonnen, en het bevalt erg goed. Ik weet nu dat ik een eisprong heb gehad, wanneer die was, en wanneer ik ws. ongesteld ga worden. (hopelijk natuurlijk niet, maar ja, de kans is groot van wel natuurlijk). Het geeft een hoop rust, voor deze maand is het beslist, ik kan er niets meer aan doen. Qua gedoe valt het best mee, ´s ochtends als je wakker ben even vijf minuten die thermometer in je mond, even opschrijven, klaar.
Mijn cyclus begon nl. op 2 december, maar m ´n eisprong was pas afgelopen zaterdag, dus ik wordt ws, pas 5 of 6 januari ongesteld. Als ik niet had getemperatuurd dat was ik vanaf zondag al met maandverband gaan rondsjouwen.
Ik mag van mezelf testen als ik 9 januari nog niet ongesteld ben en nog een hoge temperatuur heb....dus is dat dan mijn NOD?

Wel irritant dat ik nou tijdens de kerstdagen geen glaasje wijn durf te nemen en straks met oud en nieuw de champagne ook maar oversla..
Hoe doen jullie dat eigenlij? Ik drink nu alleen als ik ongesteld ben.

Groetjes

hoi staartjager
je nod is de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, dus ja dan is dat jouw nod. ik vond temperaturen wel een gedoe, ik werk onregelmatig en mn temp slingerde alle kanten op. Werd er helemaal onzeker van, vooral ook omdat ik wel ongesteld was en mn temp hoog bleef nog een week erna.   en dan ben je er ook elke dag mee bezig..ik heb twee maanden ovulatietesten gebruikt dat beviel stukken beter!
wel even uitkijken met je nod he, misschien is ie wel eerder, je temperatuur stijgt  pas een paar dagen  NA je eisrpong..
groetjes!

Dag dames!!
Het is alweer even geleden...
Claudia en Staartjager, welkom bij het cluppie.
Sas, gefeliciteerd met je nieuwbakken neefje! Heerlijk zo'n klein droppie... Gelukkig ben je niet jaloers, anders is dat zo rottig voor jezelf.
Net als Suus was mijn bedoeling om er deze maand niet zo mee bezig te zijn, en dat is tot nu toe redelijk goed gelukt! Niks uitgerekend wanneer ik ongi moet worden, niet getest met de ovu-testen. Maar nu had ik gisteren zo'n gevoelige buik (heb ik iedere mnd wel) dat ik dacht "goh zou dat mijn eisprong zijn??" Ik had nog een boel ovu-testen en heb uit nieuwschierigheid getest: Positief. Toevallig de twee dagen ervoor niet gesext dus gisteren nog flink geklust. Nu weet ik dus wel ongeveer wanneer mijn NOD is, en loopt de spanning weer en beetje op... Ach ja weer even mijn gedacten op iets anders proberen zetten dus. Ik hou mezelf voor dat ik de 14e zeker mijn NOD moet hebben. Ook net als Suus moet ik morgen naar de gyn, ben benieuwd naar de 'uitslag'   van ons beiden. Hopelijk werkt alles nog goed daar beneden. Ik laat nog wat weten over het bezoek aan de gyn.
Ook hier een kennis (goed bevriende buurvrouw) die sinds deze maand gaat voor een tweede. En bij mij hetzelfde idee als bij jullie: Straks is ze nog eerder zwanger dan ik! Bij haar eerste heeft ze er echt lang over gedaan (2jr), hopelijk gaat het nu sneller! (En hopelijk ben ik eerst zwanger ;) )
Kerst is weer voorbij, ik ben blij! Het was een rare kerst hier: ik moest werken 8-12 en 18-22u (en het was druk, veel zieken en iemand gestorven in de nachtdienst), mijn man moest tegen 16u weg om zijn ouders ophalen van het vliegveld, mijn dochter is voor het eerst uit logeren bij opa en oma NL voor 8 dgn, bleh. Maar gisteren voor onszelf een gezellig avondje gemaakt, toch nog een soort 2de kerstdag (Hier is maar 1 kerstdag).
Voor jullie allemaal veel geluk voor het nieuwe jaar. Veel succes, gezondheid, liefde, respect, en natuurlijk wens ik ons allemaal een kindje...!
Groetjes, Esther.

Terug
Bovenaan