Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari

Oh ja, nu ik me er wat minder mee bezig houd, houd ik me ook wat minder aan de regeltjes. Met nieuwjaar drink ik dus echt wel een glaasje champagne! Voor hetzelfde geld is het weer niet raak, en ik ga me echt niet zat drinken. Een glaasje moet kunnen, alhoewel ik er tijdens mijn zwangerschap heel duidelijk in was: Geen alcohol is geen alcohol...
Grtrz!!!

Hoi Allemaal

Wat een hoop verhalen alweer!!!
Ik heb even een vraagje aan jullie, vanaf welke maand proberen kan een man naar de HA om te laten testen zonder dat hij weggestuurdt wordt?????
Mijn man wil graag in januari naar de ha gaan, omdat hij diep van binnen toch wel erg bezig is met de vraag of het niet aan zijn zwemmertjes ligt. (Niet dat daar een aanwijzing voor is, maar jullie weten ook hoe mannen zijn ) We hebben alle maanden in de juiste periode gevreeen, ook toen ik nog geen ovutesten gebruikte. Ik heb mijn ei namelijk op dag 13 van de cyclus en was met de kalender uitgegaan van dag 14.
Mijn man was wel nieuwsgierig of jullie mannen/vrienden hier ervaring mee hadden/hebben en vroeg mij de vraag even op het forum te "gooien".
Ik wacht op jullie andwoorden.

Ondertussen nog een keer voor iedereen een super oud en nieuw gewenst.
(Moet zeggen dat ik in de laatste 2 weken van mijn cyclus ook meer oplet met wat ik eet en drink dan ik de eerste 2 weken)

Groetjes natalie

Hey,

Allemaal een fijne kerst gehad? Ik wel hoor! Lekker met me nieuwe neefje zitten kroelen en gezellig met de schoonfamilie eten. Heerlijk!

Mijn Nod is 31 december. Ik vind het nu wel erg spannend worden hoor. Hoop dat we het nieuwe jaar knallend ingaan. Zit alleen nog te twijfelen of ik een testje zal halen. Ten eerste zijn we niet thuis die dag en ten tweede ben ik dan bang dat het zo'n teleurstelling is dan als het niet zo is.

Groetjes Claudia

Hoi allemaal,

zoo eh ik kan het allemaal niet meer bijhouden, dus maar even kort.

Nathalie, ik denk dat mijn vriend dat ook maar eens moet gaan doen!
Hij is er wel van overtuigd dat ie superzaad heeft , maar wie weet hè.

Bij mij komt de rode duivel eraan, heb al wat rood bloedverlies, dus waarschijnlijk zet ie morgen wel door. Het nieuwe jaar begint dus voor ons niet super, maar goed, ik had het wel een beetje verwacht!!! Nog niet leuk hoor!!
In het nieuwe jaar wil ik misschien ook eens langs de HA, misschien nog wat tips!
Waarschijnlijk stuurt hij me naar huis, meisje ga nog maar eens even door, maar dan meer voor mijn eigen gevoel.

Nou meiden, tot snel.
Ga nu maar naar bed, voel migraine opkomen. Wordt alleen maar scheler achter dit ding!

Dikke kus voor iedereen
Cis

Hey meiden

Hier ben ik ff snel. Onze computer heeft kuren dus doet 't niet altijd!
Heb vanochtend echo gehad: heb 't pco syndroom, maar heel af en toe een eisprong. De kans dat ik op een natuurlijke manier zwanger word is heeeeeel klein. Moet waarschijnlijk aan de clomid, maar daar hoor ik donderdag, bij de huisarts, meer over.
De cijfers zijn op dit moment tegen me, de kans op een zwangerschap is echt ineens een stuk kleiner.. ben er echt ff ziek van.. dit had ik niet verwacht toen ik stopte met de pil..
Blijf hier wel mee lezen, maar misschien dat ik dus op zoek 'moet' naar een ander forum als ik aan de clomid ga enzo..
Voor de meiden met de naderende nod; ik duim met jullie mee! Kan ook wel ff wat goed nieuws gebruiken!!

Hoi suus

Wat een tegenvaller zeg, zo net voor het nieuwe jaar  
Hopelijk gaat het met de clomit wel (snel?!) lukken.
In ieder geval heel veel sterkte en houd ons op de hoogte

Knuffel
Natalie

Hoi meiden,

Suus wat rot nieuws, nee dat verwacht je niet als je met de pil stopt.
Aan de andere kant nu weet je wat er is  en gelukkig kunnen ze daar wat aan doen. Je hoort best positive verhalen over clomid.

Ik ben helaas weer ongi geworden:(
Morgen gaan we voor drie weken op vakantie naar curacou en daar hebben we  erg zin in!!!
Als we terug komen willen we ons laten doorverwijzen naar de gyn.  We willen  weten of alles wel  goed zit enzo.
Meiden ik zal hier dus even niet zijn...
Alvast een heel goed uiteinde en een vruchtbaar nieuwjaar voor iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dikke kus bo

suus.. wat een naar bericht!!
je zult wel erg geschrokken zijn.. je gaat naar de gyn in de hoop gerustgesteld te worden en vervolgens krijg je dit te horen...
Hoewel er inderdaad erg positieve verhalen zijn met pcos en clomid is het toch een flinke tegenvaller, je wilt graag helemaal zonder poespas zelf zwanger worden, en nu is die kans toch aanzienlijk verminderd..
ik wens je veel sterkte, en een dikke knuffel van mij. We wachten vol spanning je volgende bezoek aan de gyn af.

heel veel liefs!!

ps Je geeft aan dat je misschien naar een andere topic gaat, mag uiteraard, maar ik  wil je, waarschijnlijk namens de hele clup, toch even zeggen dat het voor ons echt niet hoeft, we willen er graag voor je zijn!! ik kan aan de andere kant wel begrijpen dat je het fijn zou vinden om met anderen die ook in dat schuitje zitten te praten...

nou hou je haaks meid...

Terug
Bovenaan