Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

bo: nee he, niet weer..... gatsie wat balen!!!!
wel heerlijk dat jullie drie weken naar de zon gaan, even heeeeerlijk eruit!!
misschien dat er tijdens die ontspannen weken onder de helblauwe luchten er een mooi wondertje mag onstaan.. het is je zo gegund...

Ciz: bij jou waarschijnlijk ook weer mis? pfffff nou nog even afwachten.. zolang het nog niet doorzet... sterkte ermee!

pffff tijd voor goed nieuws hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

o sorry, vergeet nog te reageren op de zaadvraag..
ik denk dat het wel kan hoor, in januari, het is altijd een poging waard. Mijn man denkt niet dat er wat aan de hand is met zijn zwemmers, ook niet met mij trouwens, dus wij wachten keurig ons jaar af. Is ook nog wel even fijn, ben nog een beetje bang om in het circuit te stappen, wie weet wat er allemaal mis kan zijn en waar je aan begint.. ja ik weet het, beetje struisvogelpolitiek, maar dit is voor ons nog even het beste. Als ik in april nog niet zwanger ben, dan gaan we naar de huisarts. vooralsnog geven we het nu nog even de tijd.. maar ik kan me heel goed voorstellen dat jullie hier anders over denken, en als je het wilt doen, moet je het gewoon doen. Het is altijd het vragen waard!
succes ermee!

quote: EstherBelgie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-12-2007 15:43:13'));

27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari

Oh ja, nu ik me er wat minder mee bezig houd, houd ik me ook wat minder aan de regeltjes. Met nieuwjaar drink ik dus echt wel een glaasje champagne! Voor hetzelfde geld is het weer niet raak, en ik ga me echt niet zat drinken. Een glaasje moet kunnen, alhoewel ik er tijdens mijn zwangerschap heel duidelijk in was: Geen alcohol is geen alcohol...
Grtrz!!!

Hoi Meiden,

Allereerst alle nieuwe meiden van harte welkom.

Hoe gaat het met jullie? Hier is alles goed. Lekker de kerst gevierd met familie en nu op naar oud en nieuw. Misschien heel raar maar ik ben echt veel minder met het zwanger zijn bezig. We klussen nu weer wanneer we er zin in hebben en niet wanneer het "moet". Ik heb nu ook de instelling van het komt wel... Ik hoop dat het snel is maar ik heb er het vertrouwen in dat het wel goed komt, vroeg of laat.

Sas, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je neefje, leuk hoor!

Wat een slecht nieuws voor jou, Suus. Ik hoop echt dat alles goed gaat komen en ik wens je alvast heel veel sterkte maar blijf positief he!
Het is wel fijn om te weten wat er is en nu kan er ook iets aan gedaan worden. Ik zou het leuk vinden als je hier nog mee blijft schrijven op het forum.

Alvast een hele fijn jaarwisseling en tot volgend jaar!

Liefs Evelien

Dag meiden,

Bo, balen dat het weer zover is met de RD's! Maar gelukkig een geweldige vakantie in het vooruitzicht waardoor je misschien lekker op andere gedachten word gezet! Fijne vakantie!!!!

Suus, wat erg voor je!!! Ik had gehoopt dat alles ok zou zijn bij de gyn, maar helaas is er dus een oorzaak dat je niet zwanger word. Kan me voorstellen dat je nu enorm in een dip moet zitten, ook al is er misschien een goede kans met Clomid. Eerst deze klap verwerken! Hopelijk hoor je bij de huisarts donderdag wat nieuws waar je weer hoopvol van word!!!

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar bij mij was alles ok gisteren bij de gyn.
Groeten, Esther.

evie: welkom terug
fijn dat het zo goed met je gaat en dat je het voor je gevoel wat meer los kunt laten!
hopelijk hoef je niet lang te wachten op je volgende zwangerschap!!

Estherbelgie: wat heerlijk dat alles goed was bij de gyn!! Dat geeft weer een hoop rust denk ik!

Ik ga de lasagne uit de oven halen hmmmmmmmm
doeii

Wat zijn jullie toch een stel schatten!
Ontzettend bedankt voor jullie lieve en warme reacties!

Ik probeer positief te blijven en er van uit te gaan dat dit niet het einde van de wereld is, dat ik toch ook echt wel een keer zwanger zal worden, met clomid of desnoods met ivf.
Maar op dit moment is het vooral balen, ben ook totaal niet happy. M'n mannetje ziet het allemaal wat luchtiger, maar ja, het ligt niet aan HEM, hij zit niet met dat schuldgevoel, hij hoeft niet aan de medicijnen...
Het is ongeloofelijk wat dit allemaal met me doet. Mijn verstand houdt me gelukkig in het 'gareel' om het niet te somber in te zien, dat het echt wel goed komt, maar mijn gevoel is van slag, voel me echt heel erg verdrietig, kan op het moment wel heel de dag janken!!

Esther, gelukkig maar dat bij jou alles goed was bij de gyn, is het voor jou dan  alleen een kwestie van geduld hebben? Of willen ze nog iets anders gaan onderzoeken?

Evie, ik heb bewondering voor je instelling  hoor!

xje

Hoi Meiden

Hier vandaan een heeeeeeeeeeel gelukkig nieuwjaar gewenst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En maar  hopen op een gelukkig en vruchtbaar 2008.

Knuffel  Natalie

Terug
Bovenaan