Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hallo Meiden,

Suus, wat een verschrikkelijk bericht zo voor het nieuwe jaar!
Ik kan me jou gevoel helemaal voorstellen. Maar wat mij altijd op de been houd, is dat ze zzooooooooooooo ontzettend veel kunnen op medisch gebied!
Het is een eigenlijk ook een wonder om niet meer zwanger te kunnen worden.
Alleen is het gewoon heel jammer dat moeder natuur het niet alleen kan. En daar voel je je als vrouw zijnde dan heel schuldig over!
Nou meid, hou ons op de hoogte van het wel en wee, en heel veel sterkte.
En wat sas inderdaad zegt, je mag ten alle tijde spuien!!!!

Haily en natalie bijna nod!!!!! spannend man. Hoe voelen jullie je?

Bij mij is het helaas niet gelukt deze ronde.
Maar ik had het al verwacht, heb het ook zo druk gehad, heb dus ook voldoende afleiding.
Gisteren vertelde een vriendin van me dat ze zwanger is van de tweede, had eigenlijk wel gehoopt dat ik eerder was, maar helaas!!!!
We gaan op skivakantie, met de carnaval, en had gedacht niet te kunnen skieën.
Er is dan ook echt maar 1 voordeel, ik kan wel skieën........maar ooooohhh wat had ik graag niet geskied.

Nou hele fijne jaarwisseling allemaal, en een heeeeeeel vruchtbaar 2008.
Wordt ons jaar meiden!!!!!

Ga nu nog ff werken, en dan om 23 uur vlug omkleden en knallen.
Morgen lekker vrij!!!!

Doei doei
Cis xxx

Hoi Meiden

Heb net een test gedaan en helaas negatief
Was wel wat vroeg met testen, maar vond het zo'n speciale avond dus kon het niet laten
Weet dat een negatieve test 3 dagen voor de NOD niets hoeft uit te sluiten, maar ik ga er maar vanuit dat ik donderdag gewoon ongi wordt, helaas.
Gelukkig gaan we vanavond lekker weg en ik moet zeggen dat ik me eigenlijk wel goed voel, vreemd genoeg. Zo'n gevoel van: een heel nieuw jaar voor de boeg, 13 nieuwe kansen.
Daar ga ik vanavond dan ook maar op toosten. Hopelijk toosten jullie met me mee!!!
Allemaal gelukkig nieuwjaar en hopelijk heeft 2008 voor ons allemaal een klein wondertje in petto.

Knuffel

Natalie

Allemaal een heeeeeeel gelukkig en gezond nieuwjaar!

Ik hoop dat al jullie dromen
In 2008
Uit zullen komen!

je Suus

Hee Natalie, een negatieve test 3 dagen voor je NOD, wil inderdaad nog niet alles zeggen hoor!
Over een paar daagjes gewoon nog een keertje doen!

Hee Cis,  je gaat nu ronde 8 in?(toch wel balen he..)
De kans is  dan toch  'vrij groot' dat je binnen nu en vier maanden wel aantelt! (zeggen ze)
Da's toch iets om in gedachten te houden he?!

-xxx-

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar, met veel liefde erin en hopelijk vervulde wensen!

Suus, aan de ene kant snap ik heel goed dat je het er moeilijk mee hebt, je lichaam wil niet meewerken zoals je gehoopt had. Balen. Aan de andere kant is dat wel misschien de verklaring waarom het tot nu toe niet lukte, en lukt het met die medicijnen wel.
Ik weet heel weinig van Clomid af, zijn het heftige medicijnen, heb je last van bijwerkingen? Sterkte er in ieder geval mee.

Esther, fijn dat alles bij jou goed zit. Wat voor advies heb jij gekregen om nu verder te doen?

Iedereen die op vakantie gaat, heel veel plezier.
Cis, pech gehad meid, trek lekker een flesje wijn open als je daarvan houdt.
Nathalie, keep your fingers crossed, die test zegt echt nog niet zoveel hoor, lekker je NOD afwachten.

En ik hoop ondertussen dat het deze ronde raak is, want mijn man ligt nu met koorts op de bank. Vervelend genoeg voor hem natuurlijk, maar ik heb ergens gehoord dat door koorts alle zaadcelletjes onbruikbaar worden en dat het twee maanden wachten is voordat er weer goede zijn...

Groetjes

1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari

Hoi meiden
Ik mis weer een aantal meiden op de lijst??!! denk ik   haal hem weer eventjes naar boven.
Haily hoe gaat het bij jou????????
Groetjes Natalie

Hallo iedereen,

Ten eerste wil ik iedereen een gelukkig en zwanger 2008 toewensen.

Balen voor iedereen die ongi is geworden joh. Zelf zit ik nog steeds te wachten. Had 31 dec mijn nod maar de rd's zijn er nog niet. Als ik zaterdag nog niet ongi ben haal ik een test en doe ik hem zondag. Maar als mijn gevoel  mij niet bedriegd, dan heb ik het idee dat ik wel zwanger ben deze keer. heb dezelfde symptonen als bij me eerste zwangerschap. maarja afwachten maar. laat het jullie zo snel mogelijk weten.

Groetjes Claudia

Hallo allemaal,
Allereerst natuurlijk nog de beste wensen en een heel vruchtbaar 2008!!!!
Ik ben er de feestdagen even niet meer mee bezig geweest, dus inderdaad ook een glaasje champagne enzo..
Ik heb geprobeerd alles een beetje bij te lezen, maar krijg het niet allemaal helmaal onthouden. Dus sorry, dat ik niet alles van iedereen weet

Allereerst Suus, wat een slecht nieuws zeg, PCO. Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke tegenslag is. Maar nu kun je inderdaad wel met clomid beginnen om een betere cyclus te krijgen, met goede kansen! Weet je al wanneer je kan beginnen?En natuurlijk blijf je hier welkom. Ben ergens ook bang dat van de groep hier op den duur, steeds meer mensen in de MM belanden. Ik hoop natuurlijk dat het met zo min mogelijk medische bemoeienis bij iedereen dit jaar gaat lukken!!!De angst wordt bij mij in ieder geval wel steeds groter om in de MM te komen, maar wil zelf de 12 maanden wachten...ik heb deze maand wel weer wat hoop, zoals al veel vaker.  

Claudia wat spannend! Na 3 dagen nog geen RD!!! Ik hoop het zo! Zou een heel mooi begin zijn van 2008.

Natalie, jij had toch ook je  NOD vandaag? Hoe gaat het???
Bij mij vandaag ook de  NOD dag en het is spannnend! Op de dag van mijn ovulatie ben ik dus echt verschrikkelijk misselijk geweest, daarna niks meer. Maar ben er ook niet meer zo mee bezig geweest, tot nu toe....Hier nog geen RD, zelfs geen spotting, wat ik meestal wel heb zo'n 2 dagen ervoor.
Ik heb ook zo'n gek drukkend gevoel thv m'n re lies met druk op m'n blaas waardoor ik steeds moet plassen. precies hetzelfde als voor m'n ovulatie. (alsof er dan een follikel in de weg zit, zou het nu het corpus luteum zijn....ik durf eigenlijk niet te hopen) M'n buik is wat opgezet en m'n darmen ietsje van slag.Verder loopt m'n temperatuur op en is hoger dan hij de hele cyclus geweest is, terwijl normaal de temperatuur voor je menstruatie toch zakt...Zou het dan toch na 9 maanden....
Ben heel blij dat ik hier m'n ei kwijt kan!!!

Iedereen heel veel succes in 2008!!!!
Groetjes Haily.

Terug
Bovenaan