Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Hoi Haily

Denk dat de RD's in aantocht zijn helaas
Heb al de hele dag af en toe best wel pijnlijke krampen en af en toe (niet iedere keer) wat roze op het wcpapiertje (sorry voor de details)
Tot nu toe zet het nog niet echt door, maar dat zal vanmiddag of vanavond denk wel komen als ik mijn lichaam zo voel.
Baal echt als een stekker moet ik zeggen, maarja, hopelijk (waarschijnlijk) ben ik daar morgen of zo weer overheen en dan gaan we vol goede moed naar ronde 9.
Ze zeggen toch dat 90 % zwanger raakt binnen 12 mnd. dus voorlopig ga ik er nog maar even van uit dat de kans vanaf nu alleen maar groter wordt.
Struisvogelpolitiek, ik weet het, maar werkt voor mij nu even het beste.jij Succes, ik duim voor je.

Knuffel Natalie

Natalie,
wat balen zeg! Niet echt hoe je het nieuwe jaar wilt beginnen.
Die struisvogelpolitiek die herken ik helemaal, Ik heb het ook een jaar gegeven en daarna ga ik wel eens kijken of het tijd wordt voor een huisartsbezoek. Maar ben dus wel aan het temperaturen gegaan. Ik moet wel zeggen dat dat voor mij duidleijkheid bracht. Mijn cyclus was nogal onregelmatig en daardoor kwam ik erachter wanneer de ovulatie precies was.   9 nu pas 2 maanden bezig daarmee, hoor)Helemaal omdat ik eerst een temperatuursdaling voor de stijging blijk te krijgen, waardoor ik dus op tijd kan klussen! Verder ben ik extra moeite gaan doen om mijn gewicht te verbeteren,  want ik heb ondergewicht (het was 45-47 kg bij 1.64 m en nu 49 kg. zwaarder dan ooit voor mijn doen). Ik heb nu wel 2 maanden achter elkaar de eisprong op dag 17 gehad,  dus er  lijkt meer regelmaat in te komen.    Daarom heb ik nu ook wat extra hoop nu de RD nog niet te bespeuren zijn, terwijl ik vorige maand al 2 dagen spotting had. Maar ik durf nog niet al te veel te hopen.
Jij in ieder geval heel veel succes en ik vind het een hele opbeurende gedachte dat 90% binnen 1 jaar zwanger is. Ik dacht trouwens 95% binnen 2 jaar zonder medische bemoeienis. Dus dat is ook niet verkeerd!

Liefs Haily

Hoi Haily

Duim voor je!!!
Aan 2 jaar wil ik   nog helemaal niet denken.
Ga er voorlopig  nog maar van uit dat ik bij die 90 % hoor. Ik had zo graag voor mijn 26e mamma willen zijn, maar dat ga ik nu bij lange na niet redden (wordt 26 in juli) en mijn man had graag voor zijn 30e pappa willen zijn maar dat lukt nu ook niet meer, dan had ik nu zwanger moeten zijn, dan had ik rond zijn verjaardag uitgerekend geweest.
Raar eigenlijk, mijn man en ik hebben allebij vanaf het begin het idee gehad dat het wel eens lang kon gaan duren, en het toch weggestopt, en dan ga je nu naar ronde 9.
Hij gaat denk in feb. naar de dokter zijn zwemmertjes na laten kijken. Dan hebben we dat in ieder geval achter de rug voordat ik (rond 1 jaar na start) naar de dokter ga (hopelijk is het niet meer nodig, maarja, plan maar alvast wat vooruit, dan kan het alleen maar meevallen)
Aan alle meiden
Succes

Natalie

Hoi Natalie,

Dat doktersbezoek duurt dan nog 4 maanden, toch? Dan kan er een hoop gebeuren! Laten we hopen dat dat helemaal niet nodig is!
Het gevoel dat het wel eens lang zou kunnen gaan duren heb ik ook altijd gehad, stom he. Ik ben zelf nu 26 en had dus altijd gehoopt om rond m'n 26e moeder te worden... Gaat ook niet meer lukken, aangezien ik in april jarig ben. Als het dan maar voor m'n 30e is, want dan schijnt je vruchtbaarheid ( bij de vrouw dan) hard achteruit te gaan. Als  ik nu zwanger zou zijn (hoop, hoop), zou ik rond de 28e verjaardag van m'n vriend zijn uitgerekend. Niet handig, maar daar kijk ik al lang niet meer na!
We zullen wel zien.

Groetjes Haily

Hoi Haily

Weet dat dat nog zo'n 4 mnd duurd, maar ik ben er liever op voorbereid dat het kan gaan gebeuren, dan kan het alleen maar meevallen als het niet zo is
Ik heb denk te vaak gezien bij kennisen dat het heel lang kan duren. (Al mijn vrienden daar in tegen zijn super vruchtbaar, allemaal binnen de 4 mnd, meeste 1e mnd)
Neef: 5 jaar (mk na 4,5 jaar) zijn vriendin is   nu zwanger
Buurmeisje: 1e kindje 3 jaar, zwangerschapsvergiftiging, 2e kindje 2 jaar, nu ook al 9 mnd bezig voor de 3e.
Vriendin: nu 6 mnd bezig voor de eerste, maar het sperma van haar man is niet van een super kwaliteit.
Mijn oma en moeder: 1e  zwsch mk na 6 wkn, 2e zwsch mk na 6 mnd, 3e en 4e gezond.
Mijn moeder is toen gestopt. Mijn oma 5e en 6e ook mk (weet niet hoeveel weken/maanden) en daarna nog 2 gezonde kinderen.
Je snapt denk wel dat ik mijn optimisme eventjes kwijt ben helaas. (komt uiteindelijk wel weer goed, heeft gewoon eventjes de tijd nodig)
Maar toch bedankt voor je berichtje

Sassie, hoe staat het er bij jou voor???????????

Groetjes Natalie

Hoi ik kom hier effe spieken!
Zijn in ronde 9 bezig nu..... gister mijn ei gehad en morgen krijgen we de uitslag van het spermaonderzoek van mijn vriend. Hij heeft blijkbaar abnormaal zaad waardoor het moeilijker is om zwanger te raken. ik zal me effe toevoegen aan het lijstje
27 december
28 december
29 december   Ciz, 28 jaar ronde 7, 1e kindje
30 december bo 25 jaar, ronde 9, 1e kindje
31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje; Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
6 januari Sassie, 24 jaar ronde 10, eerste kindje
7 januari
8 januari
9 januari
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
14 januari EstherBelgie, 30jr, ronde 10 voor tweede kindje
15 januari
16 januari
17 januari
18 januari Ietske,27 jaar ronde 9 voor 1e kindje

Natalie: ik weet niet of je wat aan mijn antwoord heb, maar wij zijn naar de dokter geweest ytoen het na 6 maanden nog niet lukte om te informeren of alles in orde was. We zeiden dat we al een jaar bezig waren anders doet hij helemaal niets. Hij zei toen gezien onze leeftijden 27 en 30 jaar dat ze pas echt wat doen na 1,5 jaar proberen maar hij wel een inwenid onderzoek kon doen bij mij (waar niets raars uit kwam op het eerste gezicht) en mijn vriend zijn sperma na kon laten kijken. Nou dat hebben we dus gedaan en daar kwam het slechte nieuws uit dat zijn sperma niet goed is. Deze week krijgen we de uitslag van het 2e onderzoek.  

31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje;  
                                 Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
7 januari
8 januari
9 januari
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
15 januari
16 januari
17 januari
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen)

Bedankt voor je verhaal. Mijn man gaat waarschijnlijk na de volgende ronde even langs de ha.
Gewoon om te kijken hoe of wat. Ik ben van plan om gewoon te wachten tot 1 jaar. We zitten bijde bij een andere ha dus vandaar. Ach we zien het allemaal wel. Als de ongi nu eerst maar over is, dan voel ik me al een stuk beter
Heb nog net aan kans deze maand, wel op de valreep maar ik mag nog 1 keertje aanschuiven.
Meiden allemaal succes!!!

Natalie

Sorry, zag dat evelien verdwenen was  zal je er snel weer bijzetten...

31 december
1 januari
2 januari
3 januari Natalie 25jaar, ronde 8, eerste kindje;  
                                 Haily 26 jaar, ronde 9, eerste kindje
4 januari
5 januari
7 januari
8 januari
9 januari     Evelien, 24 jaar, ronde ?? zou ik maar weer bij 1 beginnen, eerste kindje
10 januari
11 januari
12 januari
13 januari
15 januari
16 januari
17 januari
19 januari
20 januari
21 januari
22 januari
23 januari
24 januari
25 januari
26  januari
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (cyclus 28 dagen)

Terug
Bovenaan