Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Haily.. sommigen voelen heel vroeg allerlei dingen, anderen merken  helemaal niets.
Ik heb dat ook van die krampjes en afscheiding... zere borsten zijn ook in aantocht.. heb al een paar dagen het gevoel dat ik ongesteld moet worden, zo'n zeurderig gevoel in onderbuik. Maar dit zijn allemaal dingen die ik ook heb als ik echt ongesteld ga worden, dus we wachten maar rustig af.

hoe is het metde rest van de meiden??
BO??????

He, Ciz, wat naar...ik had echt gedacht dat het raak zou zijn. En ik snap wel dat je naar de dokter wil, dan doe je tenminste iets, in plaats van dat eeuwige afwachten.

Haily, ik durf er niets van te zeggen, maar ik vermoed dat ik in ronde 6 wel een bevrucht eicelletje had maar dat dit niet doorgezet heeft. Ik werd pas na 35 dagen ongesteld, en twee dagen daarna had ik onzettende buikpijn en lag er daarna een behoorlijk groot stuk weefsel in het toilet, dat heb ik  anders nooit. Anyway, toen had ik ook een paar dagen na m ´n ei al wat verschijnselen, voornamelijk veel witte afscheiding en rommelende darmen, later ook duizelig. Dus wie weet heeft het bij jou ook wat te betekenen.

Sas, ik herken het helemaal, ik heb ook dingen die aan een zwangerschap toegewezen kunnen worden maar een stuk waarschijnlijker aan PMS en een verkoudheidje. Steken in buik en borsten, zware benen bij het hardlopen, dat soort dingen.

Mijn schoonmoeder heeft laatst verteld dat het bij haar 6 jaar heeft geduurd voor ze zwanger werd, en het is er ook maar bij 1 gebleven. Ik weet niet goed wat ik ermee moet...aan de ene kant hoopvol dat je zelfs na 6 jaar nog niet de moed op hoeft te geven, aan de andere kant benauwend dat het zo lang kan duren en een beetje bang dat m ´n man daarmee erfelijk belast is. Gelukkig kom ik zelf uit een supervruchtbare familie (katholieke, grote gezinnen)

Bo, wat is jouw nieuws?

Groetjes, Staartjager

Hoi meiden,

Vanaf hier helaas geen goed nieuws  Ben vrijdag ongi geworden, zaterdag heeft het goed doorgezet. Nou ja iig mooi optijd.
Vermoede al dat het niet raak was, maarja er is altijd die hoop hè..
Volgende week naar de gyn, ben benieuwd...

Marjan welkom.

Meiden die op het wachtbankje zitten hoop dat jullie goed nieuws hebben straks!!!!!

Evie door de duur van je menstruatie komt je ei niet later. Kan het zijn dat er misschien nog een klein beetje zat en dat het nu weer helemaal schoon is?

xx bo

quote: haily reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-01-2008 16:05:59'));

een up-date:
26  januari Bo 25 jaar, ronde 10, 1e kindje
27 januari
28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari   bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje

28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari   bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje

ha die Bo....

Tss ja het zou ook  eens waar zijn he... goed nieuws hier... wat balen zeg, ook al had je het gevoel dat het niets zou worden deze maand.. Je wordt er soort moedeloos van he.. Fijn dat je zo snel naar de gyn mag.. ben benieuwd!!
sterkte komende dagen..

staartjager: stom he al die klachtjes... je weet dat je er geen waarde aan moet hechten, maar met elk gek klachtje dat je hebt groeit toch stiekem je hoop.
Ik begrijp je angst mbt je schoonmoeder. volgens mij is het echter niet erfelijk. Onze ouders zijn allebei supervruchtbaar en ik zit nog steeds met een lege buik..

Ik doe lekker rustig aan vandaag, heb nachtdiensten gehad. Nog vier daagjes, dan mn nod. Alles nog rustig..

liefs

Bo!!! Niet weer!!!! He bah!
Hou vol, he!! Hoe voel je je eronder?

hoe is het met de andere dames op het wachtbankje? Wat duurt het altijd lang, he.
Ik heb deze cylus gek genoeg wel heel veel PMS(?)-klachten:
-vanaf dag 2 na ei jeukende en pijnlijke tepels, wat al snel verder ging in gezwollen en pijnlijke borsten. Net als anders, maar vroeger en heviger
-buikkrampjes, alsof ik ongi moet worden, maar is te vroeg en zet niet door
-heel veel witte dikke afscheiding???
-moe in de avond
-puistjes (wel vaker)
-dus geen enorm verschil met PMS, maar ik voel me '' anders'. zo'n stemmetje wat in m'n achterhoofd zegt dat het wel eens raak kan zijn, maar m'n verstand zegt waarom nu wel? Ik heb op fertility friend (zo'n temperatuursite) 'de laatste tijd m'n 'klachten' bijgehouden en het is echt  vroeger dan normaal en die  afscheiding  is echt weer iets nieuws.
Nou, dit moest ik echt even kwijt, want ik krijg het mn hoofd niet uit.
Wat denken jullie, zou het toch dan een keer?

Groetjes Haily  

Hoi Meiden.

Ik heb eindelijk weer een keertje tijd om even uitgebreid te reageren, heb het zo druk gehad, heb wel meegelezen maar had gewoon geen tijd om in te loggen.

Haily, Wat de witte afscheiding betreft, ik heb dat sinds een maand of 3, daarvoor nog nooit gehad, de eerste keer echt heel erg veel en heel erg wit, sindsdien is het wel minder maar het is er nog steeds iedere maand vanaf ongeveer 4 dgn na mijn ei tot vlak voor de ongie. Bij mij dus vals alarm, hopelijk bij jou anders. Duim voor je>

Sassie, Het is bijna zover... Vervelend he, dat je lichaam steeds weer nieuwe dingen bedenkt om je weer van de wijs te brengen. Ik probeer die gedachte deze maand los te laten, maar het is soms best moeilijk, ben vandaag ook al 4 keer ergens tegenaan gelopen, vanalles vergeten en laat alles uit mijn handen vallen, dan ga je toch denken. Sterkte de komende 4 dagen, ik duim voor je.

Bo en Cis, shit zeg, dat  ze weer op zijn komen dagen, hed werdt zo tijd voor goed nieuws  . Sterkte de komende dagen. Hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop.

Staartjager, hoe gaat het met jou nu met de klachtjes?? voor jou ook nog 4 daagjes toch?? duim, duim, duim........

Evie, hoe is het nu met de ongesteldheid?? is het al over, ik hoop het wel voor je. Ik heb inderdaad altijd begrepen dat de lengte van je ongesteldheid niets te maken heeft met je eisprong, alleen de begindatum. In ieder geval succes verder.

Marjan, welkom op het forum!!!!!

Update van hier, nog redelijk rustig, bij elk ding dat ik voel schiet er wel even door mijn hooft "zal het deze maand dan toch" maar kan het gelukkig toch goed loslaten.
Heb mij er nu op ingesteld dat ik over 2 rondes naar de ha kan en onderzoeken ga krijgen. Lukt het voor die tijd, super, zo niet dan ga ik proberen daar niet meer wakker van te liggen totdat ik de onderzoeken gehad heb. (groot voornemen, nu hopen dat het lukt)

Groetjes Natalie
PS. ik hoop dat ik niets en niemand vergeten ben. anders sorry

Terug
Bovenaan