Hoi Meiden.
Ik heb eindelijk weer een keertje tijd om even uitgebreid te reageren, heb het zo druk gehad, heb wel meegelezen maar had gewoon geen tijd om in te loggen.
Haily, Wat de witte afscheiding betreft, ik heb dat sinds een maand of 3, daarvoor nog nooit gehad, de eerste keer echt heel erg veel en heel erg wit, sindsdien is het wel minder maar het is er nog steeds iedere maand vanaf ongeveer 4 dgn na mijn ei tot vlak voor de ongie. Bij mij dus vals alarm, hopelijk bij jou anders. Duim voor je>
Sassie, Het is bijna zover... Vervelend he, dat je lichaam steeds weer nieuwe dingen bedenkt om je weer van de wijs te brengen. Ik probeer die gedachte deze maand los te laten, maar het is soms best moeilijk, ben vandaag ook al 4 keer ergens tegenaan gelopen, vanalles vergeten en laat alles uit mijn handen vallen, dan ga je toch denken. Sterkte de komende 4 dagen, ik duim voor je.
Bo en Cis, shit zeg, dat ze weer op zijn komen dagen, hed werdt zo tijd voor goed nieuws . Sterkte de komende dagen. Hopelijk zijn jullie er snel weer bovenop.
Staartjager, hoe gaat het met jou nu met de klachtjes?? voor jou ook nog 4 daagjes toch?? duim, duim, duim........
Evie, hoe is het nu met de ongesteldheid?? is het al over, ik hoop het wel voor je. Ik heb inderdaad altijd begrepen dat de lengte van je ongesteldheid niets te maken heeft met je eisprong, alleen de begindatum. In ieder geval succes verder.
Marjan, welkom op het forum!!!!!
Update van hier, nog redelijk rustig, bij elk ding dat ik voel schiet er wel even door mijn hooft "zal het deze maand dan toch" maar kan het gelukkig toch goed loslaten.
Heb mij er nu op ingesteld dat ik over 2 rondes naar de ha kan en onderzoeken ga krijgen. Lukt het voor die tijd, super, zo niet dan ga ik proberen daar niet meer wakker van te liggen totdat ik de onderzoeken gehad heb. (groot voornemen, nu hopen dat het lukt)
Groetjes Natalie
PS. ik hoop dat ik niets en niemand vergeten ben. anders sorry