Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

hallo!!

Nou toch stiekem weer verschillende mensen met goede hoop... zou het dan eieieieindelijk eens zover zijn??

Haily, ik heb dat ook met die witte afscheiding.... en moe, en puistjes, en een rare buik (steekjes, rommels, warm, ongi gevoel) , en zere borsten..   en een beetje misselijk... maar ik durf echt nergens op te hopen ivm pms..... en ik heb ook nog in de nachtdienst gezeten waardoor ik me ook altijd anders voel als anders...    Oftewel hier wordt met spanning gewacht op de 31e... maar ben nog wel rustig gelukkig en ook realistisch genoeg om te denken dat het waarschijnlijk wel weer gewoon pms zal zijn.  Ik heb het allemaal al eerder gehad maar ooooooow wat zou het geweldig zijn he...!!!
en hoe is het met je broeken Haily?? gaan ze nog steeds niet dicht? ik ben hard aan het duimen hoor!!

natalie,
fijn dat je het wat los kan laten.. hopelijk duidt je onhandigheid op een zwangerschap!!! duim duim... !!

groetjes

28 januari
29 januari
30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari Marjan84, ronde 7, 1ste kindje
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari   bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje

Hallo meiden,

Ik kan jammer genoeg niet al te vaak reageren. Fijn dat ik welkom ben. Ik heb maandag 4 februari (ongeveer) mijn NOD. Het wil weleens wisselen. Ik heb het een keer 25 dagen gehad, en de maand erna 32 :S... Dus jullie begrijpen, dit is een spannend weekje. Ik las in een van jullie vorige berichten dat er voornamelijk in cyclussen werd geleefd, dat herken ik dus ook helemaal. Na de ovulatie duurt het altijd zoooo lang voordat de NOD er is. Deze week gaat dus ook erg lang duren hihi.

Groetjes,
Marjan

Hallo allemaal.

Zo wat is er weer veel geschreven......
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Ik ben weer over mijn dip heen!
Ik had het wel zwaar te pakken deze ronde, voelde me zo zielig. Maar nu ben ik weer op en top, en we gaan weer knallen.
Lekker op wintersport, even lekker die berg af rausen!
Morgen idd naar de huisarts, eigenlijk heb ik zoiets van tja, wat moet ik daar doen.
Maar ik had deze menstruatie (sorry beetje onsmakelijk) hele dikke klodders bloed. Niet normaal, met het wassen of afvegen kwamen er hele bloedproppen mee?????
Nou , dat kan ik dan meteen ff checken bij de HA.
Jullie horen het  wel.

Iedereen op het wachtbankje succes.
Alle gevoelens en lich. klachtjes herken ik zeer zeker. Ik haalde er ook altijd hoop uit.
Maar we gaan ervoor! Meiden laat het deze keer raak zijn.

Tot snel allemaal.
Ik ga weer verder stressen! (heb ik altijd voor ik op vakantie ga!)

Doei doei
Ciz xxx

Saskia en Natalie, wat spannend toch weer he!. Toch ergens heerlijk om weer hoop te hebben. Alles rustig nog qua RD Sas? Nog 2 daagjes zag ik.
Natalie hoest met je onhandigheid? Nog andere klachtjes?
Ik heb vandaag, dag 6,  een temperatuursdip van 0.3 graden (???) een beetje vroeg voor de ongi, maar minder gekke afscheiding dan gister, verder weinig verandering. wat duurt wachten lang!!!!

Oh en Staartjager, bij jou ook bijna NOD, toch?

Ciz geniet van de vakantie en heeeel veel succes bij de huisarts.  Was dat voor of na de vakantie?
Heb ik het verkeerd of ga je tijdens de vruchtbare periode op vakantie? ze zeggen toch altijd dat het ontstressen op vakantie wonderen kan doen voor je vruchtbaarheid, he! Duim, duim, duim!

Groetjes Haily

hoi meiden

ik heb sinds vanmorgen zulke erge ongibuikpijn dat ik vrees dat het voor  ons deze ronde weer geen feestje wordt... maar goed, we wachten nog even af, de rd's zijn er nog niet.
Maar de hoop is een heel eind weg moet ik zeggen... morgen de dag van de waarheid zullen we maar zeggen...   ik hou mn hoofd nog even omhoog!

Ciz: vandaag naar de huisarts! nou stap 1 is gezet.. Misschien dat het met innestelen fout is gegaan, dat je daarom van dat vreemde bloedverlies had?? ik weet niet hoor, doe ook maar een gok... Fijn dat je je weer wat beter voelt! Lekker straks van de wintersport genieten!!!

Haily. duurt lang he.... succes met wachten.. Je temperatuur hoort idd pas de dalen tijdens je menstruatie, maar ik weet niet of je ook echt trouw elke dag op hetzelfde tijdsrip kan temperaturen?? dat scheelt namelijk ook behoorlijk!

Sas, ik hoop het niet!! ik blijf nog voor je duimen hoor!!

Ciz vandaag dus de huisarts, succes he! laat je weten hoe het was?

M'n temperatuur is weer gestegen 36.5-> 36.8. je schijnt ook een innestelingsdip te kunnen hebben... of natuurlijk verkeerd gemeten. ik hou toch nog hoop.

Groetjes Haily

Hoi Meiden

Hier nog steeds redelijk rustig. Het onhandig zijn is er nog, laat nog van alles vallen en ben van alles kwijt en weet niet meer waar ik het een minuut geleden neer heb gelegd, maarja dat kan vele oorzaken hebben.
Verder sinds gisteravond af en toe ongiekrampen. Volgens de kalender is morgen mijn NOD volgens de ovutesten zaterdag, dus we zullen wel zien.
Ga voor de zekerheid wel maar al vanaf morgen temperaturen, hiermee moet je namelijk beginnen op de dag dat je ongie wordt, alleen als het na 18.00 uur is dan telt die dag niet mee. (wordt het meestal begin van de middag).

Groetjes Natalie

Hallo meiden,

Wat spannend Sas en staartjager! OOh wat ben ik toe aan goed nieuws.
Inderdaad Sas, zolang de RD's er nog niet zijn, geen paniek!
Ik blijf voor je duimen.
En een tempratuurdip voor Haily! Daar heb ik niet zo'n verstand van.
Maar ook jij (net zoals Marjan en Esther) je NOD als ik in de sneeuw lig.
Ik zal voor iedereen duimen daar boven op die berg!

Ik ben inderdaad bij de HA geweest. Ik kreeg het toch zo heet daar binnen, zat er ook nog een co-assistent bij.
Maar goed ik ben mijn verhaal daar kwijt.
Gezien mijn leefdtijd (28) wilde hij toch wel al actie ondernemen.
Als eerste mag m'n menneke zijn zaad laten controleren. En als tweede mag ik terug voor een dubbel consult, namelijk een inwendig onderzoek. Hij wil even naar mijn eierstokken e.d. kijken. IIIIIEEEEKKKK dat heb ik nog nooit gehad.
Ben erg benieuwd. Heeft iemand van jullie daar ervaring mee, en dan ook bij een mannelijke dokter?
Nou ja, ik ben in ieder geval blij dat we de eerste stap hebben gezet.
We gaan dit allemaal pas na de vakantie doen, want tja????
Nee, hoor ook vanwege tijdgebrek.

Ik zal niet meer kunnen reageren voor de vakantie, maar ik hoop nadien een hoop goed nieuws te lezen.

Tot snel allemaal.
ps. Ook nog carnaval vierders op het forum, anders veel plezier!

Hier nog ff de lijst

30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari Marjan84, ronde 7, 1ste kindje
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari