A
Anoniem
Guest
Heej ciz.. je leest het wel niet meer voor je lekker gaat wintersporten, maar toch heel veel plezier toegewenst!! En bedankt voor het duimen.
Nou de eerste stap is gezet.. wel fijn toch denk ik.. aan de ene kant wil je het niet, maar nu komt er wel een einde aan de onzekerheid of alles nu goed is of niet..
Spannend een inwendig onderzoek.. ik kan je niet vertellen hoe het is... je moet maar proberen te denken dat het voor zo'n arts heel gewoon is.. Ik was honderden mannen en vrouwen per jaar en kijk echt niet meer op van een piemel meer of minder haha
blijft natuurlijk wel dat het voor jou vervelend blijft...
Nou Ciz: echt spannend allemaal!!!
HIer nog geen bloed. We houden vol
Vanmorgen moest ik op kraamvisite bij een collega.... zon schattig iniminimeisje met een knalroze shirtje.... IK WIL OOOOOOOK!!!!!
hoest met de andere dames???
laat je vooral niet te gek maken door dat gezenuwpees van mij hahahah
lieve groetjes van mij.
Nou de eerste stap is gezet.. wel fijn toch denk ik.. aan de ene kant wil je het niet, maar nu komt er wel een einde aan de onzekerheid of alles nu goed is of niet..
Spannend een inwendig onderzoek.. ik kan je niet vertellen hoe het is... je moet maar proberen te denken dat het voor zo'n arts heel gewoon is.. Ik was honderden mannen en vrouwen per jaar en kijk echt niet meer op van een piemel meer of minder haha
blijft natuurlijk wel dat het voor jou vervelend blijft...
Nou Ciz: echt spannend allemaal!!!
HIer nog geen bloed. We houden vol
Vanmorgen moest ik op kraamvisite bij een collega.... zon schattig iniminimeisje met een knalroze shirtje.... IK WIL OOOOOOOK!!!!!
hoest met de andere dames???
laat je vooral niet te gek maken door dat gezenuwpees van mij hahahah
lieve groetjes van mij.