Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Ik kon het niet laten om nog ff vlug te kijken!
Dus ff een korte reactie.

Haily, bedankt voor de uitleg. Dan kan ik me er tenminste iets van voorstellen. Ben er nog wel wat zenuwachtig voor, maar we zien wel.
Esther, mijn dokter, tjaaa een man inderdaad, niet echt heel knap, maar ook niet super lelijk! hahahaha.

Ik had trouwens op internet nog wat herkenbaars gelezen. Een vrouw had ook voor haar echte menstruatie wat bruine afscheiding en tijdens de menstruatie bloedpropjes.
Bij haar was het hormoon progesteron te laag, daar kreeg ze medicatie voor en jawel, vrij vlug daarna zwanger. Ik zal dat toch ook maar eens even melden bij mijn HA.

Maar eh Haily, bij jou is het inderdaad wel heeeeel spannend. OOh wat zou het leuk zijn hè.
En Sas trouwens ook, hopelijk nu gewoon eens prijs. We gaan ervoor.
Ik blijf duimen voor jullie.

Nu kom ik echt niet meer terug voor mijn vakantie!
Doei doei

Doe je best meiden!!!!, dan doe ik het ook

Ciz xxx

Hee meiden,

O wat is het hier spannend!!!!!
Cis een hele fijne vakantie enne wie weet

Staartjager wat balen dat je ongi toch is doorgezet, elke keer toch  die hoop doordat je lichaam net iets anders doet als anders. Eerst denk je dat de ongi komt baal baal, maar zet niet door weer hoop en dan komt ie alsnog. Goed dat je over een paar maanden naar de ha wil, hoop alleen dat het niet meer nodig is....

Sas bij jou is het spannend... Maare volgens mij zijn ongi krampjes wel een zwangerchapsteken, dat hoor je best wel vaak!!!!!! Duim duim.

Natalie, Haily  en esk hoe is het bij jullie?
xxx

heej staartjager.....
nee he... oow wat balen weer!!!!!!!!!!! en dat met die hoop ivm spotting.. Het klonk zo leuk allemaal! heel veel sterkte komende rotdagen.... BAH BAH BAH BAH BAH!!!!!!!!!!

Haily... heeej misselijkheid?? het gaat steeds interessanter klinken daar bij jou!!! duim duim duim

Hier nog steeds niets (haha gek he twee uur later fff hahaha gelukkig moet ik vanavond een late dienst doen en morgen een dag, dan heb ik niet zoveel tijd om na te denken en te forummen.... )

succes lieve allemaal!

Haily lees net misselijk s'ochtends.... Dat is toch wel een heel goed teken!!!!!!

heej bo, we waren precies tegelijk..
ongikrampjes wel ja... maar echteen hele ongibuik.. ik weet het niet hoor, het voelt echt alsof ik het al ben.. nou ja er zit niets anders op als afwachten!!

ciz Veel plezier!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk dat je nog even kwam kijken!
x

Sas wat spannend, maar als je een ongibuik (haha nog niet eerder gehoord) hebt dan zou je toch op ze'n minst spotting moeten hebben?!?
Heb je ook nog andere klachtjes??
Ik vind het wel hoopvol klinken!!!!
X bo

Hoi Meiden

Cis, ik ben te laat maar toch nog een keer een fijne vakantie, en wie weet komen jullie wel met z'n drietjes terug, jehoort het vaker hoor.

Esther, gezellig dat je er weer bent, gaat bij jou nog alles goed zo'n week voor je nod of komen de kriebels al??

Sassie, geen bloed is hoop zeggen ze toch, ik duim heel hard voor je.

Staartjager, nnneeeeeeeee, niet weer, had zo'n hoop voor je.
Groot gelijk hoor, dat je over 2 rondes naar de ha gaat, ik ben ook geweest (heb er 1 maandje bijgelogen en gezegt dat ik al in ronde 10 zat) en ik mag ook over 2 rondes terugkomen, geeft mij wel een geruststellend gevoel.

Haily, spannend zeg, Ben benieuwd van het weekeind, duim duim duim

Bo hoe is het bij jou??
En Esk??

Hier sinds dinsdagavond al ongiebuikpijn (of dat denk ik toch)
Zou volgens de kalender vandaag mijn NOD hebben, volgens mijn ei zaterdag
Vind die krampen wel wat raar, zo vroeg voor mijn nod, normaal begint het hooguit op woensdagavond als mijn nod donderdag is.
Nog een paar daagjes wachten en dan weten we hoe of wat.
Maar wat duren die dagen lang

groetjes Natalie

Hallo allemaal,

Lees vaak mee, maar reageer hier niet zo vaak. Spannend hoor voor iedereen! Het is bijna al een sport om helemaal op de hoogte te blijven van iedereen, je zou bijna jezelf vergeten!!

Ik heb gister getest en negatief. Vandaag is m'n NOD, maar nog niets te bekennen. Wel al een hele week ongi-krampen, maar er komt niets. Zo lang ik niet ongi ben is er nog een ietsiepietsie hoop, maar zelf denk ik dat ik vanavond of morgenochtend ongi wordt. Helaas... probeer de moed er wel in te houden, en ben ook blij dat ik gister wel getest heb, want nu hoef ik tenminste niet iedere 2 minuten te checken of ik al ongi ben.

@staartjager: vervelend zeg, ga maar een lekker reep chocolade eten!
@sassie: Veel plezier vanavond en we zien je vandaag vast nog wel 's langskomen, of niet?
@Haily: ik hoop dat het echt voortekenen zijn!
@Natalie: Rustig blijven! Zaterdag is nog 2 dagen weg, hou vol!!

Terug
Bovenaan