Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Staartjager. Ik zie nn net dat terwijl ik zat te typen het bij jou al mis was! Nee!!!!!! Heb je eindleijk weer een beetje hoop, daar gaat je vertrouwen weer in je eigen lichaam... Maar hou vol, he!!

Saskia, Esk en Natalie: geen bloed is goed nieuws!!!   Het is hier echt gezellig druk!! en steeds spannender. Er vallen wel veel NOD's tegelijk, maanstand ofzo??
Saskia en Esk vandaag NOD. spannend!! en een negatieve test voor NOD zegt nog niets, he  
Ik heb zelf ook  vandaag getest (veelst te vroeg!!!) en inderdaad ook (nog??)negatief. ik begin zo te hopen door alle klachtjes. als het nu niet is, dan snap ik het ook niet meer. borsten echt pijnlijk. tepels vanbinnen wittig door het vastgehouden vocht en daarom heen donkerder (wel vaker 1 of 2 dagen, maar niet al een hele week) en met steeds meer witte puntjes. obstipatie, krampjes nemen wel   af en toe iets toe, maar kan ook door m'n darmen.  Op dit moment weer  geen buikklachten  ik weet het allemaal niet meer.  wachten, wachten, wachten.

Hou vol meiden!
Haily

Voor mij is het wachten afgelopen en ik kan op naar de volgende ronde... helaas, maar ik had het al verwacht, dus viel het niet erg tegen...

30 januari
31 januari   Saskia 24 jaar, ronde 11 1e kindje, Esk, ronde 6, 1e kindje (cyclus 27 dagen gemiddeld), Staartjager 27 jaar, ronde 8, 1e kindje

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar, ronde 9, 1e kindje (normaal cyclus 28 dagen, volgens ovutesten deze keer 30 dagen )
3 februari
4 februari Marjan84, ronde 7, 1ste kindje
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari   bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje

27 februari Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje

Esk , balen zeg!!! Je lijkt er deze ronde behoorlijk rustig onder. knap hoor!
Maar blijkbaar was je voorgevoel wel juist.
succes, he Misschien dat de volgende ronde hem wel wordt. Ik hoop het echt!!!

Haily

heeej snel even een berichtje van mij..

esk.... veel sterkte de komende dagen, hoewel je er niet op hoopte zijn het telkens toch nare dagen... gelukkig heb je moed voor de volgende ronde!

hier nog steeds niks!!!! ieieieieieieiiew het wordt steeds spannender hier...
sas is heel officieel een hele dag over tijd haha...

vanavond probeer ik weer evente komen moet nu echtheeeeeeeel rap naar mn werk....

blijf duimen!!
 haha
liefs sas

ooohh, sassie, ik ben helemaal zenuwachtig voor je....
Hoop zo dat het raak is voor je..
Zet hem op vandaag en ik zit (tussen werk door) heel hard voor je te duimen...

Hier alles nog goed, krampjes zijn minder, dus we wachten rustig af tot het weekeind.
Ben alleen wel bang dat de rd's morgen toch wel op zullen komen dagen

Groetjes Natalie

Blijf hopen Natalie, je weet het maar nooit!

Ik ben er weer overheen (dat het deze maand niet zo is). Ik heb met m'n man een goed gesprek gehad (hij was hééél teleurgesteld, misschien wel erger dan ik) en we hebben ons eigen plan van aanpak opgesteld. Deze maand nog een keertje met ovulatietesten, als volgende maand niet raak is, dan de keer erop beginnen met temperaturen en dan over 2 rondes een afspraak plannen. Is wel ronde 10 of 11, maar lieg er dan gewoon een ronde of 2 bij.

Alle andere dames die nog zitten te wachten: succes, ik duim me suf voor jullie!!

Hoi Esk

iets hoop is er natuurlijk altijd
Wat de ha betreft, gewoon doen hoor. Ik heb er ook een maandje bijgelogen en gezegt dat we in ronde 10 zaten, moet nu ovutesten gebruiken en temperaturen, ben daar dus ook gister mee begonnen (moet beginnen op de dag dat je ongie wordt, en ik wordt het altijd 's middags dus uit voorzorg alvast). Over 2 rondes mag ik dan terugkomen, een hele geruststelling dat ik dan even binnestebuiten gekeerd wordt....
Mijn man had het er afgelopen maand ook veel moeilijker mee dan ik, bij hem komen de kriebels nu ook steeds meer. We een fijne gedachten dat onze mannetjes het toch ook wel heeeeeeeel graag willen, toch.
Sterkte

Natalie

nog steeds niks hier....... zou het dan toch?? of word ik straks   alsnog ongesteld.....
ik durf niet te testen en elke keer afvegen op de wc is spannend...

Terug
Bovenaan