Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Saskia wat spannend!!!! weet je al meer? je ging morgen testen toch?
ik duim mee!!!

Esk, slim zo'n plan van aanpak. geeft wel meer een gevoel dat jet onder controle hebt, toch?

bij mij is de hoop aan het verdwijnen. temp is weer gezakt en de krampen nemen toe...
maar nog geen bloed, dus ik blijf wel wat hopen want ik had deze maand zoveel positieve symptomen.  Saskia, hoe erg zijn jouw krampen?  (het klinkt bij jou zo goed, dat ik me met jou ga vergelijken, haha!)

Natalie, succes met wachten!

Groetjes Haily

heeej Haily

mijn krampen zijn echt erg, het voelt net alsof ik echt ongi ben.. met af en toe rare steekjes rechts en links ... en ik heb een raar warm gevoel in mn buik. meer kan ik er niet van maken.. succes met wachten hoor!!!!
ik ga misschien morgen testen.. probeer het zolang mogelijk te rekken, ben bang voor een negatieve test... vind die hoop zo leuk die ik nu heb hahah struisvogel eerste klas!

dag meiden, ik laat snel weer wat van me horen, bedankt voor het meeleven!

Sassie, zal je nog een beetje hoop geven; bij de zwangerschap van mijn dochter had ik ook het gevoel alsof ik ongi moest worden/was. Ben enorm voor je aan het duimen!!!!
Fijn dat jullie mannen zo meeleven. Hier is het iets minder; van hem hoefd het niet zo nodig, een tweede... Maar omdat ik het graag wil vond hij het wel ok. Ben wel een kleinbeetje bang dat als het toch niet altijd makkelijk is hij mijn daarvan de schuld zal gaan geven. Aan de andere kant weet ik wel dat als hij het echt niet zou willen hij dat ook zeker zo zou zeggen. En ook weet ik wel dat hij enorm veel van een tweede wondertje zal gaan houden, en neem ik een beetje aan dat het wel ok zal zijn dan. De vorige keer zei ik dat ik het liefst een meisje zou willen, en als ik zou kunnen kiezen dan zou ik voor een meisje kiezen. Maar natuurlijk kan dat niet en is een jongen ook net zo welkom. Ieder wondertje is welkom!!!
Nog een klein weekje wachten op mijn NOD, valt nog mee met de kriebels. Soms hoop ik wat te voelen, ieder klein dingetje voel ik. Maar ik weet ook wel dat ik waarschijnlijk mezelf voor de gek aan het houden ben. Gewoon geduld hebben, en eerlijk gezegd heb ik ook zo'n idee van " 't zal wel weer niks zijn..." ... Positief denken is ook iets ;)
ben aan het duimen duimen duimen voor jullie allemaal!!!
Vele groeten, Esther.

Haily, Natalie en Sassie, spannend hoor!! Hopelijk vanmiddag allemaal goede berichten en anders morgenochtend!

Ik check regelmatig, vind het zo spannend voor jullie.

Hoi Saskia,

Las dat je in spannende afwachting bent. Wil je even zeggen dat ik net heb ontdekt dat ik zwanger ben en net als jij ook een ongi gevoel had. Krampjes in mijn onderbuik en onderrug. Dus het zou best kunnen hoor!

Ik duim voor je.

Liefs, Billie van het 'Wij gaan voor een tweede' forum.

ha die esk, bedankt voor het duimen en je interesse! leuk! gaat het met jou een beetje?

Eshter: he wat vervelend dat je man zijn verlangen niet zo groot is als de jouwe! dan zul je je soms wel een beetje alleen voelen daarin denk ik.. hopelijk kriebelt het bij hem straks net zo erg als bij jou! als je er echt bang voor bent dat hij er niet voor wil gaan en jou de schuld gaat geven als het in de praktijk soms even moeiijk is zou ik er nog wel eens een goed gesprek aan wagen.. je moet er wel allebei echt achter staan..   succes joh!!! denk aan je!

Ik durfde gisteren bijna niet te gaan slapen.. bang om ongesteld te worden.. maar dat is niet gebeurd, ik ben nu dus twee dagen over tijd!   Durf nog steeds niet te testen, maar ik ben bang dat ik er nu toch aan moet gaan geloven hahah!!!  ik wacht nog even af, ga er denk ik wel eentje kopen vandaag.. ik houd jullie op de hoogte!

Natalie, hoe is het met jou dan????? en haily??????

we kunnen veel zeggen, maar dit is tot nu toe het hoopvolste weekend in de geschiedenis van dit topic hahah....

dag meiden, liefs sas

heej billie, bedankt voor je reactie!!
ik hoop het!! ben nog nooit twee dagen over tijd geweest... en als het nu dan eiieieiendelijk in ronde 11 raak zou zijn.... geweldig!!!
enne, jij gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Sas, wat spannend! Als je nog nooit twee dagen over tijd bent geweest lijkt me dat het deze keer wel eens raak zou kunnen zijn...
En Haily, jouw symptonen vindt ik ook nog steeds hoopgevend hoor.
Voor Nathalie ook spannend dit weekend.

Esk, jammer voor je zeg. Fijn dat je man ook baalt. Klinkt maf, maar anders voel je jezelf zo hysterisch als jij de enige bent die verdrietig is.

Mijn man en ik hebben donderdag allebei echt een baaldag gehad, maar afzonderlijk van elkaar besloten "count your blessings" en dat wat er ook gebeurd, we gelukkig elkaar hebben. Maar het kwam deze keer wel hard aan bij ons allebei.

Sommige momenten kan ik lange-termijn-denken, en dat bedenk ik me dat ik nog relatief jong ben, en we in feite nog jaren de tijd hebben en de dokters zo knap zijn tegenwoordig en dat het er voornamelijk om gaat dat ik op een dag moeder wordt, ook al is het niet zo snel....
Maar dan begint het weer erg te kriebelen en wil ik zo graag, zo snel mogelijk.

Nou ja, meiden, zet hem op, wie weet hebben we na het weekend 1 of zelfs wel meer zwangeren in ons midden.

Terug
Bovenaan