Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Esther: ik herken het gevoel dat je man/vriend er niet net zoveel voor gaat. bij ons precies hetzelfde, maar dan voor de 1e. dat gevoel van 'wat als het nu tegenzit, krijg ik dan de schuld?'. Heel herkenbaar! wat ik over het algemeen hoor i s dat bij de vrwou het 'moedergevoel'toch voordat het kindje er is sterker is dan bij de man.Ook wel eens andersom, maar meestal niet wat ik om me heen hoor. dus daar hou ik me dan ook maar aan vast.

Billie gefeliciteerd!!!

Staartjager. kan mer helmaal voorstellen dat je even doorheen zit! En dan ook nog allemaal hoopgevende berichten hier. Ik vind het moment dat de RD er net weer zijn toch altijd het vervelendst. Je kunt nog niet echt beginnen met de volgende ronde en het is echt weer wachten, de zoveelste keer..
Hou vol he!! Jouw/onze tijd komt ook een keer!!

Saskia. enn???? weet je al meer??? ik check ook regelmatig, want ben zo benieuwd!!! En Natalie??? hoest inmiddels bij jou????

Bij mij begint het ook steeds spannender te worden. T gestegen naar 36.9 (hoogste van deze cylus!) en gister dus 36.6, zou m'n thermometer wel goed werken?
Sinds gister vlagen met behoorlijk heftige 'ongi-pijn', maar gaan weer net zo snel als ze komen en nog geen druppeltje bloed. Dus d ehoop begint te stijgen. Maar NOD is tussen vandaag en dinsdag....dus kan nog vanalles gebeuren.
Ben blij dat het hier zo lekker druk is!!! heerlijk om alles van je af te kunnen schrijven!

Groetjes Haily

heej haily....
ik zit hier ook om de paar uur hahaha... klinkt allemaal spannend zeg bij jou  en veelbelovend! Naar dat je niet precies weet wanneer je nod is..   dan weet je niet zo goed wanneer je nou over tijd bent! heb je andere dingen dan anders?? ik niet echt eigenlijk, het voelt nog steeds alsof ik elk moment ongesteld kan worden.. elk toiletbezoek is daarom weer spannend..   Ik heb wel allerlei klachtjes, maar die kunnen ook echt wijzen op pms, er zijn geen dingen die ik anders niet heb.. nou ja alleen dan dat ik twee dagen over tijd ben hihi.. ik ga straks op pad voor een test...

staartjager.. je omschrijft precies hoe wij er ook over denken (behalve dan nu even maar deze zenuwentoestand tellen we even neit mee) dat we ook de zegeningen moeten tellen die wel wel hebben, en dat we het zo goed hebben samen, en dat je soms ook heel goed langetermijn kunt denken.. en dan hetvolgende moment de tranen je bijna weer in de ogen schieten omdat het nu weer een maand duurt voordat je wat weet en dat je liever gister als vandaag moeder zou willen zijn... heel herkenbaar allemaal. sterkte ermee... veel moed toegewenst voor de volgende ronde...

ben ook erg blij met de drukte hier.. heerlijk... dat sleept me er doorheen meiden..!!

Hoi meiden

Korte update:
Hier tot   nog toe niets te bekennen,, wel ongiekrampen. Zo spannend........
Moet elk half uur naar de wc (zenuwen) en ben dan als de dood dat ik wat ga zien....
Ik laat eind van de middag wat meer van me horen, dan heb ik wat meer tijd.

Meiden is ben nog steeds voor iedereen aan het duimen hoor!!!!!!

Natalie

Heey meiden,

Daar ben ik ook weer eens. Nathalie, Haily en Sassy, echt spannendddd!!! Ik hoop echt dat het raak is. Ik begrijp jullie gevoel helemaal want  zelf zit ik ook met zenuwen, maandag is mijn 28ste dag, dus dat kan mijn NOD zijn, maar ook later of eerder. Ik ben echt zooo benieuwd, ik heb gewoon al een test gedaan, in de hoop dat er misschien al iets te zien zou zijn haha, maar negatief dus.

Ik zal  vandaag ook telkens even op het forum kijken, ik hoop dat we goed nieuws zullen krijgen vandaag!!!

Ik duim voor alle meiden die graag zwanger willen worden..

Liefs
Marjan

Haily, Sas en Natalie: het wordt nu echt spannend!! Iedere keer als ik een berichtje van jullie zie, MOET ik gewoon kijken ;-)

Staartjager: kop op hoor! Ze zeggen altijd dat je het een jaar de tijd moet geven en inderdaad kunnen ze medisch gezien een boel, dus de hoop is zeker nog niet verloren. En het zal vast dadelijk ineens uit zichzelf goed komen!

Ik heb trouwens ook goed nieuws: wij zijn vanochtend oom en tante geworden van de zoon van mijn broer. Hij is vanochtend geboren en helemaal gezond! Zijn zojuist even in het ziekenhuis gaan kijken en het is echt een lief klein hummeltje. Ik ben er helemaal trots op!

esk: gefeliciteerd!!! altijd leuk een nieuwe neef erbij!dan maar even bij een ander babysnuiven.. jouw tijd komt esk!

nou de test is gekocht. ga denk ik straks testen...

to be continued...

ik zat met de test in mn hand klaar... maar helaas het was niet meer nodig. Ik ben toch ongesteld geworden net...

hoop voor de andere meiden op beter nieuws...

zucht.

nneeeee, Sassie, wat lees ik nu
zit gewoon met tranen in mijn ogen terwijl ik het lees, ik dacht echt dat het bij jou gewoon raak was.....
Sterkte meid, je weet me te vinden als het nodig is.....

Esk, gefeliciteerd met je neefje.

Haily, hoe staat het er bij jou voor?????

Marjan, bij jou komt het toch ook al snel dichterbij, is het nog vol te houden?

Billie gefeliciteerd met je zwangerschap.

Update van hier, nog geen rd's te zien, wel erg heftige krampen.
Had ik donderdagavond en gister overdag ook, geen idee wat het is.
We wachten "rustig" af, maar het wordt wel steeds moeilijker, zeker met sas haar verhaal. Ben er gewoon een beetje down van.
Ik houd jullie op de hoogte van de vorderingen, als de rd's weg blijven dan ga ik morgenochtend maar testen, dan heb ik iets meer zekerheid.

Groetjes Natalie

Terug
Bovenaan