Ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren...dan maar chronologisch
Sas, wat erg voor je....vreselijk dit. Je was altijd zo regelmatig, en natuurlijk zit je hoofd dan vol met baby ´s als je twee dagen over tijd bent. Nou gaat je lichaam je ook nog voor de gek houden. Dikke knuffel voor je, verwen jezelf lekker de komende tijd.
Esk, hartelijk gefeliciteerd met je neefje. Tante zijn is helemaal te gek. Ik weet niet of het mogelijk is qua tijd en afstand, maar probeer een keer per week op te passen dan herkennen ze je al voordat ze en half jaar oud zijn, dat voelt geweldig.
Nathalie, wat geweldig!!!!!! Super, super, super. Wanneer ben je uitgerekend? Houd ons maar lekker op de hoogte hoor, ik ben wel nieuwsgierig. En je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, je hebt er lang genoeg op gewacht, wees er maar gewoon heel blij mee. He je het al aan familie verteld of wacht je op de eerste echo?
Wat een conflicterende emoties, zeg, goed en slecht nieuws door elkaar.
Want voor Haily: keep your fingers crossed! Weet je wanneer je eisprong was? 18 dagen daarna kan je zeker testen, dan weet je zeker dat als je zwanger bent er genoeg hormoon in je bloed zit.
En voor iedereen: bedankt voor al het meedeleven, deed me erg goed. Ergste periode is inderdaad weer voorbij, en wie weet is het net als voor Nathalie bij mij in ronde 9 raak.
Trouwens laatst gelezen dat 80% van de vrouwen binnen een jaar zwanger wordt, en 90% binnen twee jaar. Dat wil dus zeggen dat als je na een jaar nog niet zwanger bent, dat je nog 50 % kans hebt om helemaal op natuurlijke wijze zwanger te worden. En dan hebben we het dus nog niet eens over wat de medische wetenschap vermag.
Liefs voor iedereen, Staartje