Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Och Sassie, wat erg! Kop op hoor!!

Natalie: succes morgen! Hopelijk kan je vannacht een beetje slapen.

Haily: hoe hou jij het nog uit? NOD is morgen, toch? Of was het maandag? Ben het even kwijt.

Verder even niets te melden. Vreselijke ongi-krampen, lijkt iedere maand wel erger te worden. Misschien ben ik toch nog niet volledig ontpild geweest of zo..

Groetjes, Esk

Hoi Meiden

Ik kon het gisteravond echt niet meer laten, dus ik heb getest,,,,,,,
en..   na 9 rondes ............ik ben zwanger!!
Ik kan het gewoon echt nog niet geloven maar de test is toch echt superduidelijk
Vind het wel dubbel hoor, wetende dat de meeste van jullie toch al veel langer bezig zijn dan ik, voelt eigenlijk  niet eerlijk.
Het is allemaal nog wel erg onwerkelijk, van de week dacht ik nog dat de krampen die ik had een naderende ongie waren, en nu blijkt het dus het innestelen te zijn.
Dus meiden, ongiekramp kan zeker duiden op zwangerschap.
Meiden ik hoop dat ik gewoon mee mag blijven babbelen met jullie en dat ik nu het startsein heb mogen geven voor nog veel meer positieve testen de komende maanden.
Ik duim heel erg hard voor jullie allemaal,   dat jullie ook heel snel een positieve test in handen mogen hebben.

Bij deze nog een hele hoop glitters

Hopelijk brengen ze jullie geluk.
Ik ga maandag denk even langs de ha, zal wel raar staan te kijken, zat er vorige week nog voor buikpijn en toen heeft ze gezegt dat we nog maar 2 maandjes moesten proberen, daarna zou ze me doorsturen, en nu weet ik gewoon dat ik toen al zwanger was  
Nu maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan, ben toch wel angstig hoor.

Heel veel groetjes van een heel hard duimende Natalie

Halloo meiden,

Sassie, echt balen joh!   Maar hou de moed er erin!!!

Nathalie, Wat LEUUUKKKK. Ben echt blij voor je!!! Gefeliciteerd, en ik hoop dat jij inderdaad nu het startsein hebt gegeven voor nog meer goed nieuws!!

Haily, hoe gaat het bij jou??

De zenuwen zijn bij mij even weg. Ik probeer er even niet aan te denken   vandaag hihi. Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Marjan

ha lieve meiden

Natalie ook vanaf hier dan nog maar van harte gelukgeswenst met jullie zwangerschap!! geweldig nieuws, enne die vriend van jullie snapt er ook niets van, die moet eens beter in zn glazen bolletje kijken

Haily.. weet je al wat meer?
Marjan sterkte vandaag.. spannend he!

Ik   doe weer even een paar daagjes rustig aan op het forum. Ik moet alles weer even laten bezinken en heb mn energie hard nodig om weer moed te verzamelen voor de volgende  . Ik ben met vlagen erg verdrietig, tranen zitten erg hoog. Ik had zulke goede hoop! ik zag het al helemaal voor me... maar helaas. Probeer mezelf voor te houden dat het even beter is zo, anders had ik meteen zo'n lekkere binnenkomer op mn nieuwe werk.. maar eigelijk troost het maar nauwelijks.. ik ben echt een beetje moedeloos...   maar ik weet uit ervaring dat het wel weer goed komt.. alleen die erste dagen kan ik me soms zo ellendig voelen...

nou jullie allemaal veel succes!!

liefs sas

NATALIE!!! gefeliciteerd!!!!! eindelijk een zwangere!!!! En je hoeft je niet schuldig te voelen voor de rest hoor!! (in ieder geval niet voor mij, kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken).je hebt het net zo goed verdient! Geniet ervan! Laat je weten hoe het verder gaat? want ik ben erg benieuwd!!
Hoe voel je je??Had je al een vermoeden, andere klachten dan anders?(sorry, ik weet even niet meer van wie alle berichtjes de afgelopen  week waren,dus ben het even kwijt).

Saskia... hoe kan dat nu??? het zag er zo goed uit!!! echt rood bloed, niet alleen weer spotting?(ik vraag het toch nog even, want ik had zo'n hoop voor je).
 wat kan je lichaam je voor de gek houden, he. Of zou het de hoop zijn geweest waardoor het niet doorbrak??
Heel veel sterkte, he!! we leven met je mee!!!

Esk. Die toename van ongi-krampen die herken ik. Bij mij   waren de eerste maanden zonder pil goed te doen, maar sinds september is het zo hevig dat ik 2 dagen paracetamol gebruik en ik er soms wakker van word. Het kan per persoon heel erg verschillen.

Hier nog geen bloed, maar wel veel ongi-kramp. mn in de ochtend al een paar dagen en dan de rest van de dag nauwelijks. NOD zaterdag-dinsdag ergens. Dus zegt nog weinig. die temperatuur blijft maar schommelen...gek hoor nu weer laag, dus vandaga weer angst voor RD's, maar gister dus hoger dan in de hele cylcus...snap er niks van

Groetjes Haily

Hoi Meiden
bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik hoop echt dat jullie me heel snel mogen volgen!
Hier gaat alles goed, begint allemaal een klein beetje door te dringen.
Wel hele erge krampen (net als ongiekrampen maar dan ietsjes erger) maarja dat schijnt erbij te horen. Verder de hele dag een heel licht misselijk gevoel, veel lucht in mijn maag.
Maar ik mag niet klagen! Ik ben binnen het jaar zwanger geraakt, dat is toch geweldig mooi. Meer kan ik dan toch ook niet wensen, al was ik nu de hele dag misselijk en had de hele dag pijn, dan nog was het het waard geweest!
Ik zal alleen blij zijn als ik door de 6 weken heen ben, ben toch wel angstig hoor.
Morgen de ha bellen.
Ik ga vanaf nu maar een heleboel tijd besteden aan het duimen voor jullie. Hopelijk zijn de glitters aanstekelijk.

groetjes Natalie

Sorry vergeet de vraag te beandwoorden:
Ik had al vanaf dinsdag ongiekrampen, vanaf donderdag werden die zo 2 * op een dag zo heftig dat ik moeite had om niet dubbel te klappen van de pijn. verder ben ik al een paar dagen erg aan het boeren(sorry hoor) dat heb ik normaal nooit.
Maar eigenlijk was dit een maand waar ik minder klachtjes heb gehad dan ooit.
Kreeg dus wel een beetje hoop, maar wilde het eigenlijk niet hebben. Het valt anders zo tegen (jullie weten precies wat ik bedoel denk ik)
Zaterdagavond kon ik het gewoon niet meer uithouden.. en   jullie weten het resultaat

Natalie

Ik weet niet waar ik moet beginnen met reageren...dan maar chronologisch

Sas, wat erg voor je....vreselijk dit. Je was altijd zo regelmatig, en natuurlijk zit je hoofd dan vol met baby ´s als je twee dagen over tijd bent. Nou gaat je lichaam je ook nog voor de gek houden. Dikke knuffel voor je, verwen jezelf lekker de komende tijd.

Esk, hartelijk gefeliciteerd met je neefje. Tante zijn is helemaal te gek. Ik weet niet of het mogelijk is qua tijd en afstand, maar probeer een keer per week op te passen dan herkennen ze je al voordat ze en half jaar oud zijn, dat voelt geweldig.

Nathalie, wat geweldig!!!!!! Super, super, super. Wanneer ben je uitgerekend? Houd ons maar lekker op de hoogte hoor, ik ben wel nieuwsgierig. En je hoeft je echt niet schuldig te voelen hoor, je hebt er lang genoeg op gewacht, wees er maar gewoon heel blij mee. He je het al aan familie verteld of wacht je op de eerste echo?

Wat een conflicterende emoties, zeg, goed en slecht nieuws door elkaar.
Want voor Haily: keep your fingers crossed! Weet je wanneer je eisprong was? 18 dagen daarna kan je zeker testen, dan weet je zeker dat als je zwanger bent er genoeg hormoon in je bloed zit.

En voor iedereen: bedankt voor al het meedeleven, deed me erg goed. Ergste periode is inderdaad weer voorbij, en wie weet is het net als voor Nathalie bij mij in ronde 9 raak.
Trouwens laatst gelezen dat 80% van de vrouwen binnen een jaar zwanger wordt, en 90% binnen twee jaar.  Dat wil dus zeggen dat als je na een jaar nog niet zwanger bent, dat je nog 50 % kans hebt om helemaal op natuurlijke wijze zwanger te worden. En dan hebben we het dus nog niet eens over wat de medische wetenschap vermag.

Liefs voor iedereen, Staartje

Terug
Bovenaan