Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Gefeliciteerd Natalie!! Geniet ervan hoor! En natuurlijk mag je mee blijven praten (van mij in ieder geval). Graag zelfs!

Ik hou het hier even bij, kwam alleen effe checke!

Groetjes, Esk

Hai Saskia,

Ik zag je berichtje...
Ik vind het echt heel erg ontzettend jammer voor je!
Het is af en toe zo oneerlijk. Je wil zo graag en het lukt maar niet.
Weet je...verhalen zoals dat van jou heeft me nu doen besluiten mee te doen aan Moeders voor Moeders. Ik ga me heel binnenkort opgeven.
Misschien kunnen andere paartjes met een onvervulde kinderwens dan profiteren van mijn zwangerschap. Heb dat bij mijn eerste zwangerschap niet gedaan en heb daar nu een beetje spijt van.

Ik ga heel hard voor je wensen en dumen dat je in ronde 12 dan echt zwanger mag worden!

Heel veel succes meid!

Liefs, Billie

Zo, even de lijst bijgewerkt (ik heb 'm graag in de buurt )

1 februari
2 februari Haily  ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar,ZWANGER!!
3 februari
4 februari Marjan84, ronde 7, 1ste kindje
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9    februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari   bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
27 februari Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje

Ik weet niet waarom ie nu weer van die kleine lettertjes geeft, maar ok, we doen het er maar mee.

Haily, hoe staat het bij jou? En Esther, voor jou al nieuws?
Ik was even benieuwd hoe het er bij jullie voor stond.

Sassie, ik begrijp wel dat je er even wat minder bent hoor. Het is toch wel confronterend, maar geef de moed niet op!

Staartjager, fijn dat je er weer wat positiever in staat. Ben even kwijt welke ronde je zit (misschien kan je het lijstje weer aanvullen?? Dan hebben we weer een compleet overzicht?) (let soms maar niet op mij, maar ik ben een echte lijstjesfreak op dit gebied).

Ik ga ook weer vol goede moed door naar ronde 7. Dat was ook wel even een beetje slikken. Vanaf nu zal het naar mijn idee ook iedere ronde vervelender worden. De eerste 5 keer hadden wij (mijn man en ik) nog even zoiets van "gun het de tijd, komt vanzelf goed", maar nu vind ik het wel lastiger om die houding vol te houden. We zijn toch al over de helft van het jaar heen, dus je begint langzamerhand toch wel te denken aan het traject erna... als het nodig mocht zijn, en mijn leeftijd begint volgens mij ook wel te tellen.  Ik had zelf ook gedacht dat ik een ronde of 5 nodig zou hebben, dus valt een klein beetje tegen wel. En momenteel is echt alles en iedereen zwanger of krijgt een kindje. In mijn eigen omgeving (familie, vrienden, kennissen) maar ook op tv, internet, radio en op straat, lijkt wel. Erg frustrerend.  

Wat betreft mijn neefje: helaas heb ik niet zo'n soort relatie met m'n broer en schoonzus dat ik in aanmerking kom voor oppassen. Ik vind het trouwens ook best eng (jawel) om op een baby en eentje van 18 maanden te passen. Voor mijn gevoel zou ik eerst zelf kinderen moeten hebben om dat goed te kunnen (ja, ik weet het, rare redenering, maar zo voel ik dat nou eenmaal). Ik ga liever gewoon op bezoek bij ze, dat is voor mij al meer dan genoeg.

Nou dames, moet weer even gaan werken. Check vanmiddag wel of er nog nieuws is!

2 februari Natalie 25 jaar,ZWANGER!! uitgerekend???

5 februari
7 februari
8 februari
9    februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerste kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje

Nou, hier dus slecht nieuws weer. Ik kan het nog niet echt geloven, want ik had zoveel hoop deze maand. alleen de laatste dagen was ik niet meer moe, geen duizelig en misselijkheid 's morgens meer. Maar  m'n borsten werden alleen maar pijnlijker, dus de hoop bleef...zou het mis zijn gegaan  bij de innesteling, ofzo?
Een voordeel, ik dacht op de een of andere manier dat ik in ronde 11 zat, maar dat is dus nu pas, zag ik net.
maar ik had me voorgenomen om er nu nog 1 ronde voor te gaan en dan naar de \ha, maar dat zijn er dus nog 2. misschien dat ik toch eerder ga, want ik merk dat het vertrouwen in m'n lichaam nu echt even weg is.

Haily

Ah, Haily, balen zeg! Ik denk echt dat je wel pril zwanger was maar dat het niet doorgezet heeft. Het klopt precies wat je opschijft: eerst wel duidelijke zwangerschapsverschijnselen, en dan op het laast niet meer.
Wel moeilijk zeg, je had zoveel hoop, en terecht. Mocht het inderdaad zijn wat we denken, dan kan je je in ieder geval troosten met de gedachten dat je dus bevrucht kan raken. Nu wachten op een bevrucht eicelletje wat zich wel wil innestelen.

Esk, ik zet me nog niet in de NODlijst, pas als ik m ´n eisprong heb gehad. Mijn cyclus is zo onregelmatig dat ik er nu echt nog niets over kan zeggen. Ik zit nu in ronde 9.
Ik herken trouwens wat je schrijft hoor, vanaf ronde 6 wordt het echt zwaar. Ik heb toen voor het eerst een grote huilbui gehad omdat ik ongesteld werd.

quote: haily reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-02-2008 11:19:59'));

5 februari
7 februari
8 februari
9    februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerste kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari  Bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
28 februari
29 februari
1 maart
2 maart Haily, ronde 11 1e kindje
3 maart
4 maart
5 maart Natallie 1e afspr vk, waarschijnlijke uitg. datum 10 oktober

Hi Haily.
Wat een enorme tegenvaller zeg .
Als ik jou was zou ik gewoon naar de ha gaan en vragen wat je moet doen om over bijv. 2 rondes doorgestuurd te worden, dan heb je een zekerheid.
Sterkte de komende dagen.
Groetjes Natalie

Natalie GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat super en je hoeft je helemaal niet schuldig te voelen hoor.

Haily en Sas wat balen van jullie ongi, vooral omdat de tekenen zo positief waren, had echt goede hoop voor jullie. Zo zie je maar je lichaam kan je na al die maanden nog steeds voor de gek houden, bah.

Iets te snel bericht geplaatst haha

Ik ben vandaag bij de gyn geweest.. intake en ook inwendig onderzoek gehad, zag er allemaal goed uit zo op het eerste gezicht, gelukkig!!! Ze kon ook een eitje zien zitten en dacht dat er of net een gesprongen was of die ene aan het rijpen was (was nu 12?) moet do terug komen en dan gaan ze kijken of dat het eitje gegroeit is.
Zelf denk ik dat me eisprong nog niet geweest is, maar aan het slijm leek het of ie wel is geweest. Ben benieuwd, hoor het donderdag.
O ja sperma onderzoek was goed genoeg dus daar zijn we ook heel blij  mee!
Liefs bo

Terug
Bovenaan