Zo, even de lijst bijgewerkt (ik heb 'm graag in de buurt )
1 februari
2 februari Haily ronde 10 1e kindje(door onregelm cyclus en laat ei, kan ook tot 6/2), Natalie 25 jaar,ZWANGER!!
3 februari
4 februari Marjan84, ronde 7, 1ste kindje
5 februari
6 februari EstherBelgie 30jr, ronde 11, 2de kindje
7 februari
8 februari
9 februari
10 februari
11 februari
12 februari
13 februari Evelien, ronde 15, eerst kindje
14 februari
15 februari
16 februari
17 februari
18 februari
19 februari
20 februari
21 februari CIZ 1e kindje ronde 9
22 februari
23 februari
24 februari
25 februari
26 februari bo 25 jaar, ronde 11, 1e kindje
27 februari Esk, 31 jaar, ronde 7, 1e kindje
Ik weet niet waarom ie nu weer van die kleine lettertjes geeft, maar ok, we doen het er maar mee.
Haily, hoe staat het bij jou? En Esther, voor jou al nieuws?
Ik was even benieuwd hoe het er bij jullie voor stond.
Sassie, ik begrijp wel dat je er even wat minder bent hoor. Het is toch wel confronterend, maar geef de moed niet op!
Staartjager, fijn dat je er weer wat positiever in staat. Ben even kwijt welke ronde je zit (misschien kan je het lijstje weer aanvullen?? Dan hebben we weer een compleet overzicht?) (let soms maar niet op mij, maar ik ben een echte lijstjesfreak op dit gebied).
Ik ga ook weer vol goede moed door naar ronde 7. Dat was ook wel even een beetje slikken. Vanaf nu zal het naar mijn idee ook iedere ronde vervelender worden. De eerste 5 keer hadden wij (mijn man en ik) nog even zoiets van "gun het de tijd, komt vanzelf goed", maar nu vind ik het wel lastiger om die houding vol te houden. We zijn toch al over de helft van het jaar heen, dus je begint langzamerhand toch wel te denken aan het traject erna... als het nodig mocht zijn, en mijn leeftijd begint volgens mij ook wel te tellen. Ik had zelf ook gedacht dat ik een ronde of 5 nodig zou hebben, dus valt een klein beetje tegen wel. En momenteel is echt alles en iedereen zwanger of krijgt een kindje. In mijn eigen omgeving (familie, vrienden, kennissen) maar ook op tv, internet, radio en op straat, lijkt wel. Erg frustrerend.
Wat betreft mijn neefje: helaas heb ik niet zo'n soort relatie met m'n broer en schoonzus dat ik in aanmerking kom voor oppassen. Ik vind het trouwens ook best eng (jawel) om op een baby en eentje van 18 maanden te passen. Voor mijn gevoel zou ik eerst zelf kinderen moeten hebben om dat goed te kunnen (ja, ik weet het, rare redenering, maar zo voel ik dat nou eenmaal). Ik ga liever gewoon op bezoek bij ze, dat is voor mij al meer dan genoeg.
Nou dames, moet weer even gaan werken. Check vanmiddag wel of er nog nieuws is!