Ronde 8 :-( kan beginnen... wie kletst/klust er met me mee?

Oh Haily, wat balen! En net nu je zo'n hoop had voor deze maand! Kop op hoor!

Bo, fijn dat je dan in ieder geval weet dat alles er ok uit ziet en hopelijk moet je ei nog springen komende week.

Esther, is er al iets bekend? Vandaag je NOD, toch?

Dag allemaal,

Natalie, GEFELICITEERD!!!!! Van harte zeg, eindelijk!!! Dit geeft ons allen weer een beetje hoop denk ik. (Mij toch...) Ik las dat je het wel erg spannend vind de eerste 12 weken, maar vooral positief blijven denken hoor!!! Hert gaat vast heel goed!

Van Sassie en Haily helaas slecht nieuws, heb even een traantje om jullie gelaten! Potdomme zeg, het zag er allemaal zo goed uit en dan nog gaat het mis... Dikke shit!!
Haily, er zijn verschillende meiden al naar de dokter geweest voor een verwijzing naar de gyn, en die hebben ze ook gekregen. Jouw HA weet dat jij ook arts bent en zal je vast serieus nemen. Neem nu al die stap; wie weet lijkt er helemaal niks aan de hand en ben je misschien wat gerust gesteld. Wie weet zien ze wel wat waar ze wat aan kunnen doen. Ik wil je niet pushen hoor...

Bo, fijn dat je eerste onderzoek bij de gyn goed was!!! Vast een hele geruststelling. Nu nog kijken naar je eisprong. Ben benieuwd!

Hier is het nog even afwachten, nog twee daagjes.Maar ik heb er niet veel vertrouwen in. Ik voel niks speciaals (al had ik dat ook de 1e keer). Helemaal niet omdat ik nu ook nog ziek ben geworden (buikgriep). Ik ben ook weer emo aan het worden net als vorige mnd, al komt dat misschien ook extra omdat ik me niet helemaal ok voel nu. Ik heb zelf eigenlijk geen hoop op goed nieuws van deze kant, al gaat het vast wel weer een kleine tegenvaller zijn...
Ik stop er mee, ga lekker slapen zo...

Groetjes, Esther!!!

hoi meiden, hier ben ik ook weer eens een keer.. we hebben het ergste weer achter de rug geloof ik. Wat een tegenvaller was dat zeg.. ik heb wel een paar potjes flink zitten grienen, maar nu weer een beetje moed voor devolgede ronde. Psychisch gezien kan ik het nog niet aan om naar ronde twaalf te gaan, haha, dus ik doe gewoon ronde 11 nog een keer over. Kan best, want ik heb de eerste menstruatie na het stoppen met de pil meegeteld als ronde, en toen had ik eigenlijk natuurlijk geen kans op een zwangerschap. dus haiy.. ik doe met je mee ronde 11.  
Wat een vreselijke tegenvaller ook voor jou haily.. je had zoveel klachtjes!! je raakt het vertrouwen in je lijf helemaal kwijt zo. hoe is het met je?? voor zover het enigzins kan troosten.. ik weet hoe het voelt.. ik denk aan je meid.. BAH BAH BAH!!!!

gelukkig hebben we onze natalie nog... vond het eerst even moeilijk maar ben nu echt blij voor je! Ik had natuurlijk zo gehoopt dat we samen zwanger zouden zijn...
hoe is het met je?? kun je al een beetje wennen aan het feit dat er een klein mensje aan het groeien is in je buik? Blijf maar lekker meekletsen hoor, zo houden we nog een beetje goed nieuws hier!

Esther.. hou vol he.. denk aan je... we horen het wel!!

Bo: wat heerlijk dat alles op het eerste gezicht goed lijkt!! Dat geeft weer moed. En bij manlief ook alles ok, geweldig nieuws! succes met klussen he!

dag lieve meiden.. denk aan jullie allemaal! en heel erg bedankt voor alle fijne reacties...

Hoi Meiden

Sas, dank je voor je lieve woorden, en tuurlijk is het moeilijk, dat had ik andersom ook gehad hoor, dus daar hoef je je echt niet rot over te voelen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat jij pos zou testen en ik negatief dus het was voor mij echt een grote verrassing.
Kan het nu een heeeeeeeeeeeel klein beetje bevatten. Ben bij de ha geweest, heb 5 maart 1e afspr bij de vk. en de mevr van moeders voor moeders is vanochtend al geweest. Hopelijk kom je me snel achterna en kunnen we dat afgesproken feestje alsnog vieren.

Bo, Lekker dat het onderzoek niets raars liet zien, geeft je toch weer wat rust.

Esther, Laat je niet te snel van de wijs brengen hoor, ik heb nog nooit zo weinig zwsch. kwaaltjes gehad als de laatste maand en het resultaat weet je. Sterkte met wachten.

Voor de rest van de meiden, ik ben echt hard voor jullie aan het duimen hoor.
groetjes Natalie

leuk hoor natalie! geniet er maar van!!!!!

Haily hoe is het met jou?

xx

heej wat is het rustig hier! ik heb ons gisteren zelfs van de tweede pagina af moeten halen...

he hier klopt iets echt voor geen meter meer hoor, mijn lijf is het echt helemaal kwijt!
zaterdag eind van de middag ongi geworden, rood bloed, bleek achteraf die dag alleen wat spotting te zijn, zondag 'de grote doorbraak' met zowel bruin als rood bloed, maandag ook nog gebloed en gisteren en vandaag alleen een heeel klein beetje bruinig, echt een paar uur doen met een tampon en dan een klein vlekje erop... HUH!!
normaal ben ik echt acht dagen ongesteld en dan wordt het echt na dag vier/vijf wat minder, niet na dag twee.. WAT IS DIT NU WEER????
Zwanger zijn kan ook niet echt volgens mij, want het was echt een normale hoeveelheid bloed voor mij die twee dagen en ook echt rood. en het voelde precies zoals altijd.. Is mn lichaam nu helemaal de kluts kwijt of hoe zit dat... iemand ervaring mee??

Verder gister ook nog een klein klapje gehad... ik heb jullie weleens verteld van die schoonzus die meteen weer zwanger was na het stoppen met de pil, hun zoontje was toen net een jaar. Ik volledig in de veronderstelling dat ze het erg graag wilden en en ook echt gestopt was met de pil... blijkt ze door de pil heen zwanger geraakt te zijn... zucht!!! en ik vond het zo al zo frustrerend...

marjan, hoe staat het er bij jou voor?

en haily.. hoe is het met jou lieve meid.... denk aan je in deze heftige dagen...

liefs voor allemaal!

sas

Het is inderdaad rustig, maar we hebben ook net een hele sloot NOD's gehad, dus de volgende ronde is voor velen (inclusief mezelf) nog ver, ver weg en dan is het bij mij altijd rustig, zo aan het begin van de maand/ronde. De teleurstelling is verwerkt en de klusdagen zijn nog niet aangebroken, en dan ben ik er zelf ook minder mee bezig. Het enige dat ik net nog even zag is dat ik mijn NOD op de 27e heb staan, maar volgens mij is het nu de 26e, want het zijn 27 dagen en dan kom ik toch echt op 26 februari uit. Nou ja... klein detail. Ik check wel regelmatig de fora (ben bij 2 actief, hier en jereno), maar reageer dan niet altijd.

Wat vervelend trouwens dat je nu zo door je lijf in de maling genomen wordt. Ik zou, net zoals Natalie al elders schreef, gewoon een test doen. Dan kan je er zeker van zijn en als hij inderdaad negatief is zoals je al verwacht, dan heb je deze maand gewoon een keer een afwijkende ronde. Heel frustrerend, dat wel, maar weinig aan te doen denk ik. Ik ga er iedere maand vanuit dat mijn cyclus onregelmatig kan zijn (was ie in het verleden ook vaak en  ik ben nu pas 2 of 3  rondes op 27 dagen, dus het zegt helemaal niets)

En als laatste ben ik natuurlijk erg benieuwd naar alle dames die hun NOD net gehad hebben  en waarvan we nog niet weten wat  de uitkomst is.

Groetjes,  Esk  

Hoi meiden

Bo, heerlijk voor je dat lichamelijk het er goed uitziet. En van je man niet te vergeten...

Sas, het is echt raar wat je hebt, ik zou echt een test doen en anders daarvoor naar de huisarts gaan (dan ga je niet omdat je het een jaar geprobeerd heb, maar omdat je cyclus raar doet). Elf maanden super regelmatig en nu dit. Overigens vind ik het echt geweldig dat je gewoon vindt dat je nog niet toe bent aan ronde 12 en ronde 11 nog een keer doet. Over positief denken gesproken.

Esk, ik wilde nog even reageren op dat je overal zwangerschappen ziet en hoort. Het is maf, dat had ik toen ik in ronde 6 en 7 had ook heel erg. In elk boek dat ik las werd er iemand zwanger, op tv continue, op straat loopt iedereen met dikke buiken en kinderwagens. En helemaal erg, in soaps bestonden er maar twee opties: of je wordt in 1 keer onverwacht zwanger door een onverstandige one-night-stand, en meisje in kwestie denkt er goed over na maar besluit toch het kindje te houden en iedereen vindt dat heel goed van haar. Of een stelletje wil een kind maar dat lukt niet en dan gaan ze zo dapper mee o,en hebben binnen de kortste keren een adoptiekind. Heel realistisch, maar niet heus.
Maar ik moet zeggen dat ik er nu een stuk  minder gevoelig voor ben, alleen zwangere buiken op straat vind ik confronterend. Dus misschien zakt het bij jou ook nog af...of nog leuker, kom je niet in ronde 9 omdat het voor die tijd al raak is.

Marjan, is er bij jou al nieuws?

Terug
Bovenaan