Het is inderdaad rustig, maar we hebben ook net een hele sloot NOD's gehad, dus de volgende ronde is voor velen (inclusief mezelf) nog ver, ver weg en dan is het bij mij altijd rustig, zo aan het begin van de maand/ronde. De teleurstelling is verwerkt en de klusdagen zijn nog niet aangebroken, en dan ben ik er zelf ook minder mee bezig. Het enige dat ik net nog even zag is dat ik mijn NOD op de 27e heb staan, maar volgens mij is het nu de 26e, want het zijn 27 dagen en dan kom ik toch echt op 26 februari uit. Nou ja... klein detail. Ik check wel regelmatig de fora (ben bij 2 actief, hier en jereno), maar reageer dan niet altijd.
Wat vervelend trouwens dat je nu zo door je lijf in de maling genomen wordt. Ik zou, net zoals Natalie al elders schreef, gewoon een test doen. Dan kan je er zeker van zijn en als hij inderdaad negatief is zoals je al verwacht, dan heb je deze maand gewoon een keer een afwijkende ronde. Heel frustrerend, dat wel, maar weinig aan te doen denk ik. Ik ga er iedere maand vanuit dat mijn cyclus onregelmatig kan zijn (was ie in het verleden ook vaak en ik ben nu pas 2 of 3 rondes op 27 dagen, dus het zegt helemaal niets)
En als laatste ben ik natuurlijk erg benieuwd naar alle dames die hun NOD net gehad hebben en waarvan we nog niet weten wat de uitkomst is.
Groetjes, Esk