Rustig op dit forum

he suus

ja dat zal het wel zijn, omdat ik onverklaarbaar onvruchtbaar ben. ik heb ook pregnyl gespoten op zondag om 7 uur sávonds en dinsdag moest ik om 11.30 in het zh zijn. ik heb nu ook kans op een meerling want ik had door de puregon 2 mooie eitjes, maar goed beter 2 dan geen en ik verwacht dat dat niet snel zal gebeuren omdat ik niet eens van 1 zwanger kan worden.
dus ik bekijk het maar zo dat we nu dubbel kans hebben. als de een het niet doet dan misschien de andere wel hihihihi!
ik hoop gewoon hoe dan ook dat wij allemaal snel zwanger zullen zijn.

groetjes kim

@hummer, spannend hoor, ik zal voor je duimen.

Is er iemand ooit bij een osteopaat geweest om te achterhalen met de misschiene oorzaak van dat het zolang duurt? Mijn dochtertje moest er toch heen en ik vroeg of hij me kon helpen en hij noemde al meteen aantal punten van dit en dat dus as dinsdag afspraak bij hem, en op 22okt weer bij gyn voor inw echo, ik zie daa rhet nut niet zo van in meer, maar ja we doen eht maar want we zijn al zolang bezig en ga nu niet het bijltje erbij neerleggen.

Fijn weekend, hier alweer over de schok heen dat we in de volgende ronde zitten.

Gr Wendy

Hoi,

ik heb zelf geen ervaring met osteopaat,maar wel een vriendin van mij.
Zij heeft er goede ervaringen mee.Wilde ook zwanger worden en heeft net als mij endo.
Door goede voedingsadviezen en de behandelingen werd buik rustiger.ZIj is ook zwanger geraakt.
Dus ja of dit komt door die behandelingen uiteindelijk waardoor buik rustiger werd weet je niet,maar ze was er heel erg tevreden over.

Ik zelf zit er ook aan te denken om erheen te gaan.

Gr Suusje

Ik heb zoiets van baat het niet schaadt het niet, ik ga alles proberen, want ik word er wel wat moedeloos van, maar ja nog maar een paar maanden voordat ik de volgende stap maak naar iui. Maar dinsdag weet ik er meer van dan ga ik naar de osteopaat.

Fijn weekend

Gr WEndy

Hoi meiden,

Ik ga zelf al vanaf maart naar de acupuncturist, omdat ik gelezen had dat dat kon helpen. Maar tot nu toe geen resultaat! Ik voel me wel fitter maar of dat door de acupunctuur komt?

Heb met vriend afgesproken dat ik als ik in dec niet zwanger ben terug ga naar de gyn. Hopelijk dan beginnen met IUI!

Groetjes!

ik zelf ben een half jaar naar een bio arts geweest. vraag me niet wat dat precies is maar die heeft bij mij geconstateerd dat ik een zink tekort kom en die heb je nodig in je hypofyse ( hier worden hormonen aangemaakt) en daardoor was er iets in mijn baarmoeder streek niet helemaal goed. ik heb 6 maanden 2 verschilende pillen geslikt ( homeo) en daarbij foliumzuur en 1 x in de week een soort van bolletjes en toen ik hoorde dat ik hormonen moest gaan spuiten ben ik ermee gestopt want op deze manier kreeg ik geen rust. continu jezelf herineren dat je je pillen allemaal op tijd neemt, je afspraken bij de bio arts, afspraken bij de gyn ppppffff ik werd er gek van en ben er nog steeds niet zwanger van.

niet dat ik er niet in geloof maar het koste mij 90 euro per consult ( kreeg 25 vergoed) pillen moest ik zelf betalen en uiteindelijk heb ik me gericht op 1 ding en dat is het zh want alleen zij kunnen er echt voor zorgen dat ik zwanger raak dmv iui, ivf of icsi en daar kan een homeopaat niet voor zorgen..

veel succes kim

Ha Wendy,

Balen dat ook jij in ronde 22 zit nu. Sterkte weer met de moed verzamelen voor de rondes tot januari!

Allen;
Ik zit al weer over de helft en heb mijn ei denk ik al weer gehad. Eind deze maand naar het ZH, dan hoor ik ook wat verder te doen.

Ik ben dus ook bij een natuurgeneeskundige arts (ook echte arts) geweest. Die constateerdfe ook een onrustige buik mn. vanuit de darmen (ook in relatie met verstoring van voortplantingsorganen zei hij). Vandaar een dieet en vele medicijnen, deels homeopatisch, deels chemisch. Ik geloofde er ook wel in, maar ben ook nog niet zwanger.

Daarnaast ook een drukpuntenmassage gehad en die masseuse (een Javaanse) constateerde precies hetzelfde: problemen in de darmen en mogelijk daardoor ook in baarmoeder. Dat geeft dan toch wel weer te denken.

Ik geloof wel dat als je lichaam in onbalans is, dat zwanger worden moeilijker gaat. Maar of dit de oplossing is? Nou ja inderdaad baat het niet dan schaadt het niet. Maar als het te lang duurt en te duur wordt, zou ik er ook niet mee door blijven gaan.

gr.
wenser

@wenser
Ik zal er dan zeker niet te lang mee door blijven gaan, maar hoorde ervan via iemand ik had al afspraak gemaakt, maar zij kan ook moelijk zwanger worden en blijven al 3 miskramen gehad en nu was een aantal keren bij osteopaat geweest en nu zwanger, weet niet of het aan osteopaat ligt of toeval, maar ja het geeft weer wat hoop. En dat beetje hoop wat ik daarbij krijg meot ik wel blijven koesteren, want nu zeg ik ook tegen mn man, dat de gyn nog maar 2,5 maand heeft is toch eignelijk gek dat je gaat zitten wachten dat je verder behandeld mag worden. Maar ja, het moet maar.

Slikken jullie ook nog allemaal foliumzuur? NA al die rondes??

Terug
Bovenaan