Rustig op dit forum

hoi wenser

het is weer lekker spannend idd.
je denkt dat je zwanger bent? wat voel je allemaal? ben erg benieuwd.
ik voel me niet heel anders ik merk wel dat ik deze maand meer rust heb door de iui. alles is deze keer goed gecontroleerd, ik had 2 eitjes dus dubbel kans en ik de timing was perfect. meer konden mijn mannetje en ik niet doen dus we zijn lekker relaxed de maand door gekomen. ik hoop dat dat zijn vruchten afwerpt (hihihihiih).

groetjes kim

Jeetjes wat is dat zon tja dat moelijke woord?? Ik ken het ook niet?

@wenser Lees ik dat goed, heb je het gevoel dat je zwanger bent???

@hummer, spannen spannend, we zullen heel hard voor je duimen wordt wel een keertje tijd dat iemand zwanger wordt van dit forum. Laat jij eigenlijkd e 2e zijn, esk was de eerste, nu jij.

@sparkle, succes meid met alles zeker als er zoveel zwangeren om je heen zijn, is niet fijn. Als je wilt spuien dan mag dat.

\gr Wendy

Hallo meiden,

Hummer@ Ik heb nu meer zoiets van met die tarwekiemcapules baadt het niet dan schaadt het niet.
Ik ben er ook absoluut verder niet mee bezig,Het is voor mij niet belastend.Verder laat ik er dingen niet voor hoor.Nou ja ik rook niet (meer).Maar voor de rest drink ik ook wel eens een wijntje en hou ik mij niet bezig met wat ik wel en niet kan eten.
Het is indd. maar net wat je zelf wilt en hoe je er tegenover staat.
Als het mij een goed gevoel geeft dan vind ik dat ik het gewoon moet doen.En mischien denk ik indd. ook wel over een tijdje ik stop ermee.
Zoals ik toendertijd ook gestopt ben met de foliumzuur.

Sparkle@Ik herken die gevoelens.Moeilijk he als iemand van je omgeving die toch wel dichtbij je zwanger raakt.
Ik weet van mijn zus dat ze graag nog een derde kindje zou willen krijgen,maar ik denk dat zij voor mij nog even wacht. Maar ik ben straks ook bang dat ik te horen krijg dat ze toch zwanger is.Terwijl ik het haar heel erg gun,maar het ook wel confronterend is snap je.
Wees er wel eerlijk over tegen je schoonzus.Ga haar niet vermijden,maar uit je gevoelens.Zeg dat je blij bent,maar het ook moeilijk vind dan kan ze er rekening mee houden.
Sterkte met komende tijd.Ik hoop dat jullie binnenkort na testen met man ook meer duidelijkheid hebben en eindelijk een plan van aanpak verder op kunnen stellen.

Gr Suusje

Hi meiden,

Ik heb zelf ook erg last van "zwangeren" zowel dichtbij maar ook als ik op straat loop en ik opeens drie zwanger vrouwen voorbij zie lopen. Of dat er bij RTL boulevard wordt aangekondigd dat die en die zwanger is. In het begin kon ik nog wel "blij voor een ander zijn", maar dat wordt toch steeds moeilijker. Direct na het nieuws vind ik het echt heel moeilijk en moet ik ook vaak huilen. Daarna ebt het wel weer weg.

Ik weet ook niet wat een orthomoleculair genezer is eigenlijk. De moeder van een vriendin van mij heeft jarenlang in de MM gezeten omdat ze na haar 1e kindje niet meer zwanger werd. Op haar 45ste kwam ze bij deze man terecht voor haar suikerziekte. Dan word je op een of andere manier doorgemeten. Hij vroeg haar of ze kinderen had. Toen ze zij dat ze 1 kind had zei hij, oh gelukkig. Bleek dat haar baarmoederslijmvlies zo dun was dat er heel moeilijk een eitje in kon nestelen. Volgens hem was dat makkelijk op te lossen, maar voor haar dus te laat. Misschien voor mij nog wel op tijd?

Hoi alabama,

Heel herkenbaar.Ik vind het ook moeilijk maakt niet uit waar indd. op straat of op tv.Merk dan dat ik wel een soort van jaloers wordt.Terwijl ik zo totaal niet ben ingesteld.
Maar het is natuurlijk wel gezond gedrag,want je wilt iets en het lukt niet.Je wilt ook een x resultaat boeken.Als je dan ziet dat andere zwanger raken of makkelijk zwanger worden dan kan je dat gewoon moeilijk hendelen.

Positief blijven meid.

Gr suusje

Hey meiden,

wat is het soms moeilijk om positief te blijven he? of temminste, ik heb altijd gewoon n dagje, of paar daagjes nodig, waarin ik lekker kan uithuilen...niet dat ik dat wil, maar meestal komt het er wel van.

Ja, de familie weet van onze situatie, dus ze proberen er geloof ik wel rekening mee te houden, maar ik vind het wel moeilijk hoor...zij zijn ook niet zo heel open...heb nu echt zo'n gevoel van; wij zijn nu de enige van mn man zn kant die geen kleintje verwachten, iedereen die maar zwanger kan zijn is het zo ongeveer.

k vind het denk ook moeilijker om blij te zijn voor schoonzussen dan voor mn eigen zussen, weet niet wat dat precies is...

@ hummer, succes in deze spannende tijd meid!
ben je erg gespannen?

@ wenser, ik voel me op zich goed, maar mn enkel en nek blijven nog steeds wel n beetje n probleem...tenminste, kan gewoon normaal functioneren hoor, maar voelt nog steeds niet helemaal normaal...maar heb nog steeds massage, heeeerlijk relaxend!

ik ben ook wel heel benieuwd naar de uitslag...vind het wel superspannend, mben er nu zo veel mee bezig dat ik bang ben dat ik straks flauw val van de zenuwen...bij wijze van spreken dan...:)

grtjes!

hoi damens

nog een paar dagen wachten. ik denk zelf dat ik ongi ga worden. zo'n gevoel heb ik tenminste in mijn buik.
het is geen erge ongipijn maar een zeur gevoeletje.
PPFFFffffffffff maar afwachten gewoon.

groetjes kim

Hoi hummer, misschien denk je het wel, tenminste dat hoop ik en dat je gewoon zwanger bent meteen de eerste iui. Ik duim echt hard voor je, duim duim duim.
Succes he meid. Wanneer mocht je ook alweer testen, maandag??

Gr WEndy

Terug
Bovenaan