Rustig op dit forum

Ja nog steeds , ik koop iedere maand een nieuwe strip Etos Zwanger Worden pillen evenals de ovutesten. Ze kennen mij inmiddels al. Ze zullen ook wel denken: arme meid, nog steeds niet zwanger... (laat daarom af en toe mijn man meenemen van een andere etos trouwens).

Ik hoop je er wat aan hebt!
groetjes
Wenser

Ik heb het een jaar volgehouden emt het slikken van foliumzuur, maar hoe zeg ik dit, zag het nut er neit meer van in, omdat het toch niet lukte, ik weet dat het stom klinkt. Ik begin er meteen weer aan als ik me wat anders voel en denk dat ik zwanger ben. We zien eht wel, was gewoon benieuwd of jullie dat nog steeds slikten.

Gr WEndy

Hallo meiden,

Nou ik slik ook geen foliumzuur meer hoor.Ik heb het trouw anderhalf jaar geslikt,maar zag er op een gegeven moment ook het nut niet meer van in,omdat het indd. zoals amber goed omschrijft toch niet lukte.

Er zijn ook genoeg mensen die pas starten zodra ze weten dat ze zwanger zijn dus dit ben ik ook van plan nu.
Wel ben ik weer begonnen met tarwekiemcapsules.Ik heb hier veel positieve ervaringen over gehoord (zou helpen bij innesteling)ik heb zoiets baad het niet dan schaadt het niet.Het is toch homeopatisch.nou moet ik zeggen dat ik het ook heel vaak vergeet om te slikken en niet zo heel trouw ben.Zit nog niet echt in mijn systeem hahaha.

gr suusje

he suus

ik heb ook een half jaar tarwekiem geslikt. en het andwoord weet je al?!! ik heb al zoveel dingetjes gedaan. geen biefstuk, zalm en zachte kazen meer eten. naar bio arts, zink tabletten geslikt. die tarwekiem. foliumzuur. ovutesten. onderzoeken. bloedprikken, inwend echos. kijkoperatie!!!!

nou ik werd er gek van en het helpt toch niet. die goeie berichten zijn hetzelfde als iemand wel de 1 x iui zwanger is. of na 1 maad stoppen met de pil. of wat je ook wel eens hoord na hsg of kijkoperatie zwanger. het is volgens mij gewoon toeval. het is niet onrespectvol bedoeld dus begrijp me niet verkeerd maar op deze manier was ik er teveel mee bezig en lag het lot in handen van de pillen of arts of door geen verkeerde dingen meer te eten. elke keer dacht ik zoooo nu moet het gelukt zijn.

ik ben van mening dat het een samenspel is van jou lichamelijke gezondheid en die van hem. je lichaam moet er gewoon klaar voor zijn ookal wil je het graag.

maar ik wens je niks liever toe dan je volgende nod een positieve test.

x kim

Ik heb nu een afspraak gemaakt met een orthomoleculair genezer, ach je probeert toch van alles he, ook al heb ik er niet zoveel vertrouwen in. Ben wel benieuwd wat hij zegt, omdat ik onverklaarbaar onvr.b. ben.

Heb ook afspraak bij de gyn, op 21 dec. pffff Ik moest sowieso voor controle voor baarmoederhals, wilde ze eerst dat ik een aparte afspraak zou maken voor kinderwens. Zo stom! Zo'n onaardig mens aan de telefoon! Na lang aandringen heeft ze een dubbele afspraak geboekt op 1 datum. Net of ik het leuk vind!

Hey meiden,

Hoe is het allen?? al n tijdje niets meer van me laten horen!
K blijf het fijn vinden om steeds ook van anderen te lezen hoe ze alles beleven enz...
Afgelopen weekend weer n moeilijke tijd gehad...weer n schoonzus zwanger...(4e in het rijtje nu :-S) en ook weer vrienden van ons...kan wel blij voor ze zijn hoor! maar ben vooral bang, dat ik er straks niet geod mee om kan gaan als ze wat groter gaan worden en als ze geboren gaan worden. Nu 7 stellen in dichtbije omgeving die in verwachting zijn!!!! zelfs de hond doet er aan mee...hahaha..

volgende week weer testen voor mn man...spannend hoor! en dan begin Nov. uitslag daarvan en dan zien we verder...

Deze maand ook weer hard geklust..(de eerste maand dat er verbetering zou moeten zijn als het komt!) maar voel nog niks bijzonders!

vervelend he, al die onbehulpzame mensen...waarom kiezen ze dan voor zo'n baan, zou je zeggen!

nou groeten allemaal...
succes sparkletje

ps. wat is een orthomoluculair genezer? of loop ik nu heel erg achter? ;-)

he sparkle

zo jij was laat nog wakker?
ik ken het gevoel als andere om je heen zwanger zijn. mijn schoonzus is nu 12 weken van de 4de pppffffff.
ik zit nu in mijn laatste wachtweek voor nod, aankomende maandag of dinsdag.
ik ben er benieuwd of mijn 1ste iui aanslaat. ik had wel 2 mooie eitjes en met hormoonstimulatie heb ik wel wat hoop maar als zelfbescherming ga ik er maar van uit dat het niet gelukt is!!

groetjes kim

Hoi meiden,

Spannende tijden al weer voor iedereen. Kim, nog een paar dagen, vervelend zijn die laatste dagen he? Ik heb mijn NOD ook dinsdag denk ik, kunnen we samen zenuwen. al sik niet zwanger ben, wat ik wel denk, dan moet ik 10 dagen daarna naar de gyn om verdere afspraken te maken.

Sparkle, voor jou en je mannetje ook heel erg spannend. Ik duim voor jullie mee. Hoe gaat het trouwens met jouw lichaam, helemaal hersteld na het ongeluk?

gr.
Wenser

Terug
Bovenaan