Rustig op dit forum

Goed hoor, heb een beetje de hoop opgegeven en ga er in het nieuwe jaar voor, met iui, en hopen dat dat beter werkt, dan weet ik zeker dat de zaadjes goed terecht komen. Spannend hoor meid, ik duim echt voor je.
Voel je je anders of denk je echt dat je ongi gaat worden??

Gr WEndy

ja ik denk dat ik wel ongi ga worden.
mijn borsten doen zeer ( elke maand) en ik ben wel moe maar dat is natuurlijk ook niet vreemd door alle spanningen.

hoeveel iuis heb je gehad dan?
met hormonen of zonder?

gr kim

Hoi kim,

Balen dat je weer van alles voelt he.
Mar geef hoop niet op he,want ongi klachten kunnen zelfde zijn als zwangerschapssymptomen.
Mijn duimen draaien voor jou hoor.

Gr suusje

Hey meiden,

Sparkle, ik ken het gevoel heel goed. Gelukkig geen schoonzussen die zwanger zijn, maar wel goede vriendinnen en ik kan ook niet heel erg blij voor ze zijn. Lastig he? Nou ja, we moeten er wel me leren omgaan, veel andere keuzes hebben we niet.

Ik probeer nu wel te denken dat vele mensen binnen 5 jaar alsnog een kindje krijgen en me daar op te focussen, dat er misschien wat verder in de toekomst wel een zwangerschap in zit. En af en toe probeer ik mij ook leven zonder kinderen voor te stellen, maar dat is nog wel lastig.

Fijne zondag allemaal.
gr.
Wenser

he wenser.

ja ik haal me ook wel eens alle senario? in mijn hoofd. het gekke is is dat ik iemand ben die niet overal heel luchtig over denkt. ik ben met de pil gestopt omdat ik altijd voelde dat het bij mij niet vanzelfsprekend was om een kindje te krijgen.of meer zo van "zal je altijd zien, dat overkomt mij weer". ik ben dus niet gestopt met de pil omdat we kinderen wide, ik kreeg toen in eens een raar gevoel over me heen omdat ik een paar kanten in die week sprak waarbij het vroeger ook niet makkelijk ging. gelukkig stemde mijn vriend er mee in om de pil weg te doen en hebben we het heel even met condoom gedaan tot we eigenlijk beide graag een kindje wilde.
ik denk nu dus ook wel eens dat ik degene ben die misschien dus wel kinderloos zal blijven ( dat overkomt mij weer).
maar goed ik ga er nog steeds voor.

x kim

Hey meiden,

hoe ist? Ik zit echt weer ff in n dipje...
misschien ook wel door t herfstweer ofzo...en mn menstruatie zit er weer aan te komen.
Deze week moeten we weer voor n spermatest...tenmisnte, potje in leveren en dan begin Nov. pas uitslag...vind het zo spannend...kan t soms wel ff relativeren, maar kan dat eigenlijk niet zo lang vasthouden.
Heb er toch wel n beetje hoop op gelegd dat het nu beter gaat worden...hoewel de dokter gezegd heeft dat we dat niet moeten doen...!
Zie wel op om straks echt de behandelingen in te gaan, alhoewel ik het wel fijn vind dat we dan echt wat kunnen gan doen. En t zal misschien ook wel weer ff duren voordat we echt bij die kliniek terecht kunnen..
Heeft dat bij jullie lang geduurd voor je er terecht kon?
@ hummmer, herkenbaar hoor, alhoewel ik dat gevoel niet zo sterk heb. Mijn man is altijd bang geweest dat hij geen kinderen kon krijgen.
@ wenser, ja dat probeer ik mij ook wel eens voor te stellen, maar dat zie ik ook echt niet zitten hoor! er zullen hoe dan ook kinderen in dit huis komen. ;-)Ik ben heel mn leven al verliefd geweest op kinderen.
Is mn werk ook...eigenlijk mn lust en mn leven...!

veel liefs,
sparkle

Terug
Bovenaan