@ schippersvrouwtje

hey meid

nog niet in frankrijk hihi
hier is het heerlijk weer krijg er een super gevoel bij maar heb sinds gister het gevoel of het raak is deze keer ik voelde me gewoon zwanger vandaag heel vaag soor spierpijn achtige pijn in mijn onderbuik en ik sterf van de honger had vanmorgen al buikpijn van de honger voor ik me ogen open deed toen mocht ik een pistolet en om 10 uur een onbijtkoek nou het werd gewoon zwart voor mijn ogen met werken ik bukte lag haast omver heb nu net gegeten maar het gevoel van honger blijft
dus als ik werkelijk zwanger ben kan dit goed kloppen want dan eet ik nu veel te weinig

jij al geklust vandaag hihi dan heb je ook weer een grote kans dat het zo is

xx

Hey meis,

Even snel een berichtje van mij, typediploma komt zo wel van pas zeg. Bereik kan elk moment wegvallen helaas.

Net inderdaad geklust, hoop dat het allemaal nut heeft, woe pas vruchtbaarste dag, maar zo om de dag een week van tevoren vind ik goed plan en nog even erna.

Hoop echt dat je zwanger bent, je verdient het!!! Zou fijn zijn als de honger daarvan komt!
Wel goed op jezelf passen hoor, jezelf niet uithongeren!

Geniet van je zondag! Hoop echt tot snel, maar weet niks zeker hier!

Dikke knuffel Svtje

Hij doet het nog, weer is hier maar somber, zonnetje heeft zich goed verstopt iig.
Tja, laten we er maar het beste van hopen. Vraag me af doordat ik er zoveel mee bezig ben, of het dan uberhaupt wel kan, zwanger worden?? Misschien moet je het gewoon over je heel laten komen, er niet bij nadenken. Maar dat kan ik NIET!!! Volgens mij niemand op dit forum trouwens.

Hou je ons topic up to date, dan heb ik wat te lezen als ik weer online kan hihi!
Alvast bedankt daarvoor!

Knuffel Svtje

haha ja is goed hoor ik hou hem up to date haha en tuurlijk kan je zwanger worden iedereen is er druk mee dat kan je niet loslaten denk ik hoor want ik ben er ook veel mee bezig

weet je al hoe lang je nog internet hebt?
en hoe zijn de broodjes gezond bevallen?

xx

Hey meis,

Het laden van de site duurt al een eeuwigheid, maar dat heb ik er zeker voor over hoor!
De broodjes gezond zijn erg goed bevallen en de soep was ook lekker, dus das mooi!
Lees regelmatig de andere topics, echt leuk om te zien dat er toch in verhouding best veel meiden zwanger worden. Ons topic is natuurlijk met allemaal net gestopte pilgebruikers, dus denk dat het misschien wel wat langer duurt voordat wij de hele lijst vol hebben met smileys, misschien heb ik het mis hoor. Lijkt me gewoon zo heerlijk om het gewoon te weten, al die onzekerheid steeds elke maand weer. En dan zijn wij nog maar in ronde 6. Denk echt als het langer gaat duren dat ik er toch meer afstand van moet nemen, voor mezelf. Tuurlijk wel op het forum blijven, maar het gewoon z'n beloop laten ofzo. Dat zeg ik nu wel heel makkelijk hoor, maar je weet waarschijnlijk precies hoe ik me voel.

Nu echt even geen nieuws meer, blijf gewoon proberen online te blijven en als ik nog kan reageren doe ik dat zeker. Al kan het a la minute over zijn nu

Xxx Svtje

Ik ben nog steeds in de ether hoor, alleen is er nu helemaal niemand hier
Zal wel niet zo lang meer duren, vind dit al een wonder eerlijk gezegd.

x

hey meis

ik ben er nog hoor hihi ja mischien ben je er teveel mee bezig gelukkig praten we ook veel over andere dingen das toch gezellie maar leid wel een beetje af ja ik voel me echt niet goed en dan nog een week in onzekerheid mijn mannetje zei wil je die clearblu nu wel gebruiken volgende week want de kans is zo klein omdat het zo raar is gegaan met die bloedingen enzo dat was ook niet echt leuk om te horen als je denkt dathet raak is maar ja hij zal ook wel gelijk hebben dan ga ik gewoon 2 voor 5 halen bij kruidvat en als ik twijfel kan ik altijd nog die clearblue nemen toch

pff wil niet dat je internet uit gaat haha zo lang zonder je haha je beurt me altijd weer op uit een dippie

xx

Heb ook steeds de dure testen gebruikt hoor, maar dat was meer door gebrek aan beter.Wil gewoon echt niet in ons eigen dorp testen kopen, dan gaat het verhaaltje heel snel rond en daar zit ik nog niet op te wachten. Denk dat ik bij de eerste de beste gelegenheid ook maar wat goedkope testen ga aanschaffen. Zag trouwens een link in een van de andere topics over een site met hele goedkope zwangerschapstesten die je gewoon thuis kan laten bezorgen. Weet ff niet in welk topic, maar je kunt em zo teruglezen, misschien vind je dat wat? Snap dat je het vervelend vond dat je mannetje daar zo op reageerde, is nooit leuk om te horen, maar in je achterhoofd denk ik dat je het zelf ook wel weet, toch? Maar om dan ook nog even op de feiten gedrukt te worden, daar heb ik zelf altijd hekel aan.

Ja het gezellige met jou is inderdaad dat we het gewoon overal over hebben. Wil ook niet dat mijn internet er straks mee stopt. Voel me dan echt even afgesloten van de wereld hihi dramatisch he. Mijn eigen onbewoonde eiland (qua vrouwen dan) .

Misschien is dit het laatste berichtje tot dinsdag, dan weet je ervan. Heb geluk als het nu nog verder lukt.

Maak wat van je weekend meis!

Kus Svtje

Terug
Bovenaan