@ schippersvrouwtje

zo alles is klaar kaarsjes aangestoken ook aan jou gedacht met aansteken dus hoop dat onze droom uit mag komen

oke dus je hebt een eigen woon en slaapkamer? en is het schip van jullie zelf? of van de famillie  
en wie en wie koken er als jij niet aanwezig is op het schip? en deksmantel wat houd dat precies in dan? ben erg nieuwschierig naar je bestaan op het schip

ons huisje is beneden zo goed als af maar door teveel vocht onder de vloer komen er bellen in het laminaat dat is wel erg klote want we hadden de vloer laten liggen omdat ie nog zo mooi was maar nu is ie lelijk dus we willen nog wel een andere vloer en de badkamer moet nog opgeknapt wordne maar dat kan t vriendje zelf das fijn

ook boven moeten we nog aan de slag maar zoals je snapt komt dat straks in 1 keer we moeten nog 2 benzen halen voor de katten want die slopen de boel zitten nu op de kinderkamer maar het behang ligt er al af haha dus ben erg blij dat we nog niets gedaan hebben daar en als die benzen er zijn gaan ze in de computer kamer dan kunne ze niets meer slopen en kan de baby kamer ingericht worden leuk klusje
wij zijn van de moderne stijl dus de woonkamer is limegroen en antraciet grijs  hah zo keek iedereen toen ik het vertelde haha maar niemand zag het zitten tot het geschilderd was nu vind iedereen het bij ons passen de meubels verder zijn wit en het bankstel is antraciet leer bij elkaar staat het zo sfeervol vind ik zelf echt een gezellig huisje

wat voor stijl heb jij?
wij hebben ook 2 katten dus zoals je begreep zou jij huisdieren willen?

xx

Hey meid,

Fijn hoor, lekker alles aan kant voor de visite. Aan boord hebben wij gewoon een hele eigen woning (woonkamer,keuken, badkamer slaapkamers) Echt ons eigen plekje dus das wel heel fijn.

Ik ben helemaal weg van barokprinten, thuis witte meubels,  donkerbruine bank en stoelen  een nootmuskaatkleurige wand, witte kroonluchter, witte lampjes en lichte vloerbedekking en hier en daar barokaccenten. Aan boord eigenlijk dezelfde kleurstelling, wit/donkerbruin/lichtbruin en dan een goud met bruine barokprint op de muur. Vind het zelf echt gaaf geworden!!!

Limegroen en grijs vind ik ook zeker mooi! Alleen heb ik zelf niet al te veel kleuren, thuis en aan boord 1 kamer een kleur gegeven, turquoise en limoengroen. Verder alles naturel. Kan altijd later nog accenten aanbrengen met kleuren.

Balen zeg dat jullie een andere vloer moeten leggen, zeker als de vloer eerst nog mooi was en nu door vocht verpest. Badkamer zijn wij ook in aan het verbouwen, als we thuis komen gaan we tegelen. Wij hebben alleen styling verandert toen we ons huisje kochten, geen keuken of badkamer. Nu gaan we dus badkamer vervangen.

Als ik heel eerlijk ben, ben ik niet van de huisdieren. Zal ze nooit iets aandoen ofzo, maar heb er gewoon niet zoveel mee. Daar komt natuurlijk bij dat het heel onhandig zou zijn om ze steeds heen en weer mee te nemen.

Hihi deksman bedoelde je zeker, dat is gewoon de laagste rang op een schip, zie het als leerlingmatroos. Als ik nu zou gaan leren, zou ik lichtmatroos zijn,daarna matroos,vervolgens stuurman en dan schipper/kapitein. Geloof dat ik het in het vorige berichtje niet helemaal goed vermeld heb. Mannetje zit nu naast me hihi. Maarre ik ben vooral kokkie hoor! Heb net tomaten-groentensoep gemaakt met balletjes voor morgen bij de lunch, stapel broodjes gezond erbij en klaar! Tegenhanger voor morgenavond zullen we maar zeggen.

Denk dat jou visite zo wel zal arriveren! Fijne avond en tot typse!

Liefs Schippersvrouwtje

hey meis

klinkt ook leuk die kleuren bij jou
hier is de visite net weg dus nog ff snel op het forum haha
oke begin nu een beetje beeld te krijgen van hoe het werkt op een schip haha we kunnen wat van elkaar leren haha
jij nu lekker aan het genieten van je mannetje of slaapt ie nu hij moet natuurlijk straks gaan varen als jij lekker op je bedje licht haha maar ja samen uitslapen is ook wel wat hihi
k heb helemaal geen gevoel in me buik heel raar maar ja we komen er vanzelf achter

xx

Hey meid,

Jullie hebben het ook niet laat gemaakt met de visite, maar wel leuk dat je het forum nog even checkt. Heb ondertussen al aantal keer gekeken en nog een keer gereageerd op Senorita, maar verder weinig activiteit.

Mijn mannetje ligt inderdaad te slapen, die zal rond een uur of 00.00/01.00 wel geroepen worden denk ik en dan ga ik misschien nog even bij hem in de hut zitten en dan naar bed.

Wel gezellig geweest vanavond? Ik heb maar een beetje tv zitten kijken, zitten breien en af en toe het forum gecheckt. Wilde al offline gaan, maar zag toen net een berichtje van jou.

Ik voel echt van alles, allemaal gekkigheid in mijn buik en was vanmiddag echt zo misselijk, had voor de mannen saucijzenbroodjes gemaakt met het idee dat ik er ook wel 1tje zou pakken, maar werd echt naar van de geur. Zal nog wel met mijn griep te maken hebben denk ik. Voel me echt nog niet optimaal. Goed teken toch dat jij nu niks voelt, het is ook pas de 14de vandaag, dus je hebt nog een weekje voor je NOD. Kan nog alle kanten op joh, maar zou gewoon uitgaan van niet zwanger, dan kan het alleen maar meevallen!

Had bedacht dat we gewoon met z'n allen op het forum moeten blijven hangen totdat de lijst gevuld is met smileys, wat denk jij daarvan? Dan niet net zoals vandaag 20x per dag ofzo,das natuurlijk niet vol te houden maar af en toe reageren! En dan als uitje met z'n allen met een dikke buik afspreken op de 9 maanden beurs ofzo hihi (dromen mag he!)

Slaap lekker meid!

Liefs Schippersvrouwtje

haha hoi meid

dromen mag altijd idd lijkt me ook wel leuk maar hoe groot iis de kans dat we allemaal te gelijk zwanger zijn ?
heb mezelf voor genomen dat ik je op de hoogte hou en me heel erg verveeel dat ik gewoon hier typ dan kan je het lezen als je weer op internet kan haha ene moet je wel een berichtje achter laten net voor je geen internet heb dan weet ik dat je er ff niet meer ben haha zal wel stil zijn op topic haha
maar ik val haast in slaap dus ik ga ff douchen en slapen mischien tot morgen nog even anders zeker tot dinsdag he tenminste dat hoop ik hihi

xxx
ene doe je man maar de groeten van deze topic verslaafde dan hoort ie er toch ook bij

Zeker weten dat ik verslaafd ben!

Truste, slaap lekker!

Werkse morgen, hoop   nog even op het forum te verschijnen.

Jij ook de groetjes aan je mannetje!

hoi meis

de groetjes terug van mijn mannetje hoor hihi ben nu net uit de douche en hoop idd nog ff tot morgen haha succes in frankrijk geniet ervan als je daar mooi weer treft geen idee of dat kan haha

tot morgen of tot snel

xx

Hey Marijk,

Ik laat het je weten vanaf wanneer ik niet meer bereikbaar ben.
Hoop ook op erg mooi weer, gewoon overal, zodat iedereen van het lentegevoel kan genieten en dat maar mag leiden tot vruchtbaarheid!

X Svtje

Terug
Bovenaan