Hey meid,
Je menu valt inderdaad wel mee, is goed te doen, de producten die ik tot nu toe voorbij heb zien komen.
Ik heb de mannen spitskool gewokt in ketjap, gekookte aardappels en een speklapje uit de oven voorgezet vandaag. Probeer zo gevarieerd mogelijk te koken en zoveel mogelijk groenten in te vriezen als we boodschappen gedaan hebben omdat het toch meestal voor 2 weken is. Morgen hebben we shoarma, probeer altijd 1 weekend dag iets lekkers te maken, op zondag eten we ook altijd met de hele bemanning incl. matrozen dus das wel gezellig!
Als we thuis zijn, dan hoef ik ineens maar voor 2 personen te koken,lijkt dan zo weinig. Meestal koken we samen of mijn mannetje neemt het een keer over. Is ook wel eens lekker om gewoon aan te schuiven.
We hebben op het andere topic wel heel veel berichten gescoord he, in die paar dagen dat het gestart is. Echt gezellig zo! Geloof dat ik morgen nog iets langer kan genieten van het internet, had het fout berekend, zal ergens morgenmiddag zijn dat La France in zicht komt. Dus das wel fijn.
Veel succes met je toastjes vanavond! Die zijn ook lekker, dus komt vast goed.
X Schippersvrouwtje