@ schippersvrouwtje

Van harte beterschap meid!

Fijn dat je het gister in ieder geval wel heel gezellig hebt gehad. Ben voor de lunch nog even wezen wandelen, omdat het zonnetje me uit bed scheen. Viel even tegen zeg... kom buiten en de zon weg. Vond het behoorlijk frisjes, maar goed in ieder geval even uitgewaaid met mannetje. Leuke foto's gemaakt van het schip en van onszelf uiteraard.

Hier ook niet helemaal fit, steeds beetje misselijk en gisteravond echt enorm hoofdpijn, hoop toch niet dat de griep mij ook weer gevonden heeft! Misschien wel van de eisprong, laat ik het daar maar op houden.

Het bereik gaat straks wel ergens wegvallen hoor, dus ben niet de hele dag bereikbaar. Maar goed, stond er wel even van te kijken dat ik vandaag nog even gezellig kon kletsen. Al moet ik je zeggen dat het andere topic uitgestorven is vandaag! Heb al een paar keer gekeken, maar volgens is iedereen aan het klussen of testen!

Knap maar snel weer op!

Kus Svtje

Gefeliciteerd trouwens met onze meer dan 150 reacties, wat kunnen wij kletsen zeg!
Houden zo!

Liefs Svtje

hihi dank je jij ook gefeliciteerd

jammer dat het niet zo lekker weer is hier is het ook bewolkt
wat ga je vanavond maken voor de mannen? wij eten spinazie ommelet dus hoop dat ie smaakt haha

t is idd erg rustig op t forum wij zijn nu al drukker dan hun allemaal haha en zal miepie de groeten doen ze is op msn dus dat komt goed hoop dat je er nog ff ben haha is wel gezellie

xx

volgens mij is mijn forum vriendinnetje nu echt uit de lucht gevlogen en pas dinsdag weer terug in de lucht dus blijf gewoon tegen je aan kletsen dan heb je tenminste iets te lezen als je er weer bent

nog steeds niets te zien haha dus weet het ook neit meer

tot t volgende bericht
xx

hey meis

zo dacht ga het forum onveilig maken haha t mannetje ging met een vriend bij zijn brommers kijken want die 2 en brommers nou dan bestaan er geen vrouwen meer haha gelukkig hebben we geen tuin dus kunne ze niet naar hier anders was ie altijd in de schuur ben ik bang  
wat blijkt ben ik de laatste die gereageerd heb op het hele forum  dus er valt weinig te kletsen in je eentje dus val ik jou maar weer ff lastig anders zou jeje dinsdag maar vervelen haha

geen idee hoe laat je er dinsdag weer bent ik ben dan bij mijn moeder haha alweer ze kan gewoon neit zonder me haha maar weet niet hoe lang ik daar ben haha

zo weer genoeg gekletst

xx

hey meis

ben nu 4,8 kilo kwijt dus de spareribs zijn voor volgende week dinsdag ga er van uit dat die 0,2 er wel af gaat deze week haha

verder nog geen ongi gevoel of tekenen dat het komt

ik wens je ook veel succes om het andere topic te lezen haha iedereen is druk daar haha heb je wat te doen als je thuis bent hihi

hoop dat je nog mooi weer hebt gehad hier is het bagger vandaag storm en regen

xxx

Hey meid,

Ik ben er weer!!! Heb je gemist! Leuk dat je wel bent blijven schrijven. Wat een drukte zeg op het andere forum. Regaeer eerst maar even naar jou toe en ga me dan even inlezen en reageren op de andere meiden.

Ga gewoon even antwoord geven op je vragen van eerder. Gisteravond heb ik farfalle met spinazie a la creme,spekjes en boursain gemaakt. 1 van mijn favoriete recepten en in 11 minuten klaar! Lekker makkelijk dus, na het diner van zaterdagavond. Vanavond heb ik het mezelf ook niet zo moeilijk gemaakt,Kip Tandoori met een salade. Morgen op huis aan, dus vandaag echt alles wat los en vast zit schoongemaakt,  gestofzuigd en opgeruimd, vandaar dat ik niet zo'n zin meer had in uitgebreid koken. Zit nu helemaal Knock out op de bank voor de tv met de laptop op schoot. Alleen nog 1 was in de droger, die nog opvouwen en dan hou ik het echt voor gezien vandaag.

Echt gek joh, dat je nog steeds niks ziet, geen positieve test, maar ook geen ongi. Wat denk je zelf? Heb je nog hoop? Of laat je het gewoon lekker gebeuren?

Grappig dat je mannetje ook zo z'n eigen ding heeft, z'n brommers. Anders zou hij zich wel erg vervelen als jij zit te forummen!

Fijn toch dat je zo goed met je moeder overweg kunt en gezellig bij haar gaat eten en op bezoek gaat! Heb dat ook hoor met mijn ouders, als we thuis zijn, ben ik daar regelmatig.

Super goed van je trouwens, bijna 5 kilo en het moet inderdaad wel heel raar lopen als je de komende week minder dan 0,2 kilo af zou vallen. Denk dat je ruim over de 5 heen gaat! Echt heel knap van je! Ben erg benieuwd wat mijn weegschaal aangeeft als we thuis zijn. Denk wel dat er nog wat af is, maar we zullen zien.

Ga me even op het andere topic storten meid, hoop je vanavond nog even tegen te komen!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan