A
Anoniem
Guest
tsjonge, wat een muts ben ik ook. Helemaal overheen gelezen denk ik!!! BAAAAAAAAAAAAAAALENN!!!!!! Nou, laat die rdtjes dan maar snel komen!!!
Kheb net ook even een testje gedaan, was wel erg nieuwsgierig haha... maar mijn vermoeden klopte... niks aan de hand. :-( De volgende klusperiode ga ik hard gebruiken!!!
Tjsonge, jij wilt er veel kilootjes afhebben!! 4 kilo in 1,5 week is wel lekker zeg!! Dat is een goede start. Mijn vriendin was ook wat aan de zware kant toen ze zwanger werd, maar is tijdens haar zwangerschap weinig aangekomen... ze heeft gewoon heel goed opgelet met het eten en drinken. Na de geboorte van d'r kindje was ze gelijk een hoop kilo's kwijt! Zwanger worden kan dus ook voordelig zijn... maar meestal hoor je andere verhalen haha
Succes met het afvallen! Het zou lekker zijn als je nog wat kwijt bent ja, maar 10 kilo in 4 weken, is dat niet een beetje veel? Lekker hoor die groene thee... rooibos is ook goed, maar niet te drinken vind ik zelf. Haha... ik zie je al met een bakje yoghurt aankomen whaaaaaaaah!!!! Wat een giller. Wel dapper van je hoor! Weet je wat lekker is... eierkoek met aardbeien (a la sonja bakker)... mjammie!!!
Ik eet nog steeds veel recepten van sonja omdat ze gewoon lekker zijn!!!
Nou succes ermee!!
groetjes!!