@ schippersvrouwtje

tsjonge, wat een muts ben ik ook. Helemaal overheen gelezen denk ik!!! BAAAAAAAAAAAAAAALENN!!!!!! Nou, laat die rdtjes dan maar snel komen!!!
Kheb net ook even een testje gedaan, was wel erg nieuwsgierig haha... maar mijn vermoeden klopte... niks aan de hand. :-( De volgende klusperiode ga ik hard gebruiken!!!
Tjsonge, jij wilt er veel kilootjes afhebben!! 4 kilo in 1,5 week is wel lekker zeg!! Dat is een goede start. Mijn vriendin was ook wat aan de zware kant toen ze zwanger werd, maar is tijdens haar zwangerschap weinig aangekomen... ze heeft gewoon heel goed opgelet met het eten en drinken. Na de geboorte van d'r kindje was ze gelijk een hoop kilo's kwijt! Zwanger worden kan dus ook voordelig zijn... maar meestal hoor je andere verhalen haha
Succes met het afvallen! Het zou lekker zijn als je nog wat kwijt bent ja, maar 10 kilo in 4 weken, is dat niet een beetje veel?  Lekker hoor die groene thee...  rooibos is ook goed, maar  niet te drinken vind ik zelf. Haha... ik zie je al met een bakje yoghurt aankomen whaaaaaaaah!!!! Wat een giller. Wel dapper van je hoor! Weet je wat lekker is... eierkoek met aardbeien (a la sonja bakker)... mjammie!!!
Ik eet nog steeds veel recepten van sonja omdat ze gewoon lekker zijn!!!
Nou succes ermee!!

groetjes!!

Wat ik nu toch weer aan het sjouwen ben..?? Dit berichtje had in het andere topic moeten staan!! Sorry meiden!!!

hey meis
ga je missen vandaag morgen en overmorgen denk ik dinsdag weer thuis dan kunnen we weer bij kletsen blijf wel gewoon naar je typen dan heb je weer wat te lezen als je weer online ben hoop voor je dat het heerlijk weer is in la france en tot van de week

xx

Meissie toch,

Balen hoor dat je test negatief was! Maar het kan nog alle kanten op, een test hoeft in dit prille stadium nog niet perse de goede uitkomst te geven. Maar als je dan idd ongi moet worden, laat het dan ook maar gewoon goed loskomen, zodat je cyclus weer regelmatig is/wordt.

Wat lief van je mannetje dat hij zo meeleeft, en wat fijn dat hij ook zo graag papa wil worden. Heerlijk als je er allebei zo achter staat. Mijn kapiteintje staat er ook helemaal achter hoor, alleen hij uit zich niet zo. Af en toe zo'n lieve knipoog of een glimlach die over z'n gezicht trekt als ik iets zeg, dat zegt voor mij genoeg.

Lig nog in mijn bedje, luilak he, ventje is er net uit en heeft mij Special K gebracht, de lieverd. Dacht check eerst het forum maar eens, was zo ontzettend benieuwd naar je uitslag! Ik heb me een beetje vergist, denk dat ik tot vanavond een uurtje of 22.00 in de ether ben ongeveer, dus dat valt weer mee. Jij bent vandaag gezellig bij je moeder dus wij gaan elkaar vandaag dan waarschijnlijk niet zoveel tegenkomen.

Wat klinkt dat lekker, ovenfrietjes, een versierde eierkoek. Hmmm echt een beetje weekend eten. Hihi, dat van dat bakje yoghurt, grappig hoor, maar wel echt heel sterk! Ben trots op je. Niet in 1 keer een gratenpakhuisje worden he, das ook niet goed.

Hoop dat je een hele gezellige dag hebt, waarbij je je negatieve test even van je af kan zetten. Sowieso een heel gezellig weekend! En hoop je snel weer te "spreken"!

Dikke kus en de groetjes aan je mannetje & Mie_pie (hoop dat ze zich weer wat beter voelt)

X Svtje

Hey meissie,

Zit op het randje van bereik en geen bereik. Dus ga je even een tijdje missen. Even een berichtje achterlaten voor je, zodat je morgen nog even wat te lezen hebt. Maar volgens mij was jij ook niet zo heel veel online dit weekend.

Hoop dat je het gezellig bij je moeder hebt gehad en heerlijk hebt gegeten. Het eten hier is heel goed in de smaak gevallen, alles schoon op.

Net nog ff geklust en nu maar hopen dat het effect gehad heeft, de afgelopen tijd... volgens mij nog nooit zo vaak geklust.

Geniet van de rest van het weekend samen met je mannetje!

Dikke kus Svtje

Hey Marijke,

Denk dat ik er zo vantussen ga. Hoor net dat het bereik misschien wel behouden kan blijven omdat we niet heel diep La France ingaan, niet zo diep als de vorige keer iig. Dus probeer morgen gewoon in te loggen. Kijken wat het oplevert. Als het niet lukt ga ik je missen en hoop ik je dinsdag weer te "spreken".

Duim nog steeds voor je hoor meis!

Liefs Svtje

Morgen meis,

Na even prutsen blijkt dat ik toch bereik heb hier, zijn niet zo heel veel over de grens. Na de lunch gaan we weer stukje varen en weet niet hoe het dan weer is, dus dacht stuur nu in ieder geval iets.

Hoop dat je lekker geslapen hebt en dat je kwaaltjes opspelen (in de positieve zin)?
Heb eigenlijk nog niet zoveel nieuws te melden. Ga zo nog even snel een stukje wandelen, voordat het niet meer kan, het zonnetje schijnt hier lekker.

Geniet van je dag!

X Svtje

hey meis

wat een leuke verrassing dat je nog een bericht hebt achter gelaten haha ben vandaag echt niet lekker denk beetje ziek aan het worden

nog geen ongi klachten of iets te zien dus ja alles kan nog denk ik dan dat heldere rode verlies was een week of 1a2 later dan de ongi datum dus mischien was dat wel ongi ik wacht het rustig af anders over 2 weken nog een test

gister was erg gezellie bij mijn moeder die eierkoek en ovenfrietjes hebben erg goed gesmaakt dus dat was mooi

verder niet veel gedaan nog vandaag alleen op de bank liggen lezen haha

xx hoop tot straks nog

Terug
Bovenaan