@ schippersvrouwtje

heeyyy wat een verrassing zat me net te vervelen en zie ons topic weer boven staan ik dnek nog huh   zie ik dat jij had getypt gelijk weer blij haha

wat is farvalle???
heb 1x iets met die boursin kookzooi gemaakt was iet om te eten haha wij hadden vandaag spagetti ala sonja en had hem al eens op bij miepie en toen vond ik het niet om te eten maar nu hadden we hem zelf gemaakt en nu was ie heerlijk geen idee hoe dat kan maar nu overheerste de wijn helemaal niet haha en ik lust ook geen wijn dus dat komt goed uit hihi

ben je nu gewoon heel de avond online of kan je nog weg vallen?
xx

vergeet helemaal je vraag te antwoorden

weet niet of ik hoop heb eigenlijk wacht het gewoon nog 2 weken af dan testen we nog maar een keer als ik het volhou tot zo lang haha   maar idd wel raar dat ik niets voel haha

xx

Hey meid,

Nee hoor, ik ben hier voorlopig niet meer weg te slaan. Gezellig he! Net even gereageerd op het andere topic. Je had het over het wachtlijstje. Zag op andere topics al een wachtbankje. Weet niet precies wat het verschil is, maar zal eens kijken, misschien is dat ook wel wat voor ons.

Farfalle is vlindertjes pasta, in de vorm van strikjes. Ik gebruik wel altijd de gewone boursain, vind ik lekkerder.

Fijn dat je Spaghetti a la Sonja lekker was. Misschien lekkerder omdat je er meer liefde in gestopt hebt?

Nog 2 weken, pfff hoop dat er gauw duidelijkheid voor je komt hoor meis!

Heb zelf echt het idee dat ik mijn eisprong wel gevoeld heb, maar heb er eigenlijk niks van gezien. Dus nou vraag ik me af.... Tot gisteravond iig goed geklust, vandaag maar even overslaan en dan misschien nog maar paar dagen... weet het echt niet. Nog nooit gehad dit.

Knuffel Svtje

hey

voor jou word het ook spannend zit je zeker net weer aan boord als je moet/ kunt testen?
ja mischien word je iets weizer over het wachtbankje
ga ff lekker in de douche

xx

Geniet van je douche meid!

Nee, zo het er nu voorstaat zijn de klusweken steeds aan boord en de wachttijd en het testen steeds thuis. Vind ik eigenlijk wel prima! Heb ergens tussen 2 en 4 april mijn NOD, dusse... voorlopig nog lange niet, nog lange niet. Als er bij jou niks gaat gebeuren de komende 2 weken, dan kunnen we bijna tegelijk testen zeg maar!

Liefs Svtje

haha lijkt me erg leuk als we tegelijk positief testen haha en de douche was heerlijk het is denk ik ook makkelijk als je thuis bent en neg test want dan kan je je emotie lekker uiten en met al die mannen valt het gelijk weer op hihi
pff dat wachten hangt me nu al de keel uit haha
hoe lang moet je morgen rijden met de auto eer je thuis ben?

xxx

Hey meid,

Een uurtje of 3 a 4 in de auto morgen denk ik. Hoop zelf dat we al voor de lunch kunnen gaan rijden dan zijn we lekker bijtijds thuis.

Lijkt me super om tegelijk positief te testen, gaan we mooi gelijk op. Inderdaad fijner om de test thuis uit te voeren dan hier met al die mannen. Je hebt helemaal gelijk.

Wat het wachtbankje betreft.

Naam        Leeftijd     Rede   Ronde     Kindje

Zo staat het daar, weet niet of het voor ons toegevoegde waarde zou hebben, ons schema is dankzij jou echt heel overzichtelijk vind ik.

Lekker even Smaken Verschillen kijken nu, mijn Kapiteintje kruipt nu zijn bed in tot een uurtje of 23.00 en dan kruip ik er maar in denk ik. Je krijgt de hartelijke groeten van hem in ieder geval.

Kus Svtje

hey meis

doe hem om elf uur maar de groeten van ons haha en de groeten aan jullie van ons
en een uurtje of 3a4 is nog te doen
ik denk dat ik de daken eraf schreew als het weet dat er een klein wondertje in me buik zit haha ben ik helemaal niet meer van het forum te slaan denk ik

xxx

Terug
Bovenaan