@ schippersvrouwtje

Ik ook hoor, ga heel hard toeterend langs Dordrecht varen hihi. En bovenop ons dak staan met een megafoon ofzo! Grootspraak hoor, blijf altijd graag op de achtergrond.

Ga even mijn lenzen eruit gooien en mijn brilletje opzetten, krijg echt van die schermogen. Tot zo maar weer!

Knuffel Svtje

haha zie je al staan haha
en ik heb gelukkig geen last van lenzen en brillen op mijn zonnebril na dan ben er blij om want het is niets voor mij ben altijd alles kwijt haha

ga je van de week nog naar de ah voor het snel kook recept ?

xx

Vond het een hele lekker kooktip, dus moet even kijken. Bij ons hebben we geen AH, dusse moet er even voor onderweg. Net mijn laatste wasje uit de droger gehaald. Jippie, nu nog even opvouwen en dan finito voor vandaag. Heb echt zin om naar huis te gaan. Al kunnen we momenteel thuis niet douchen en aan boord wel, dus dat wordt douchen bij mijn ouders.

Ga je nog wat leuks kijken vanavond?

Knuf Svtje

half 10 ga ik verborgen gebreken kijken das zo leuk en eigenlijk wacht ik me rot tot 7 april dan begint het 2e seizoen van single heb jij dat ook gekeken?
en mijn grootste verslaving zijn onm en gtst haha ben echt een soap verslaafde

xx

Whoohooo, we hebben een 5de zwangere in ons topic. Ben heel erg blij voor Senorita, echt waar!!! Toch steekt het een beetje, snap je wat ik bedoel, wil zelf ook zoooooo graag! Gun het iedereen van harte hoor, begrijp me niet verkeerd!!!

Ja, Single echt goed. Helaas de laatste aflevering gemist en die kon je niet terug kijken via uitzending gemist.nl. Vond ik echt balen. Maar ga zeker weer kijken vanaf 7 april. Ga ook verborgen gebreken kijken, ben nu Grey's Anatomy half half aan het kijken, steeds op het forum bezig. De was is opgevouwen, zo nog even de vaatwasser uitruimen (was ik vergeten dat die er ook nog is) en dan echt klaar voor vanavond.

Heb nu een beetje wittig slijm, zou mijn eisprong dan toch nog moeten komen? Weet het echt even niet meer.

LiEfS Svtje

haha alweer dingen die we hetzelfde hebben erg leuk en je kan het wel terug kijken volgens mij op net5 op internet
jij met je slijm haha wou dat ik een hint kreeg van men lichaam nu hier de twijfels zijn toegeslagen ga jij dan ook nog es beginnen haha
en snap helemaal wat je bedoeld heb het zelfde gevoel en das vast ook al neit toevallig voor ons we lijken haast wel twins haha

xx

Nee, kan niet terugkijken, heb ik geprobeerd op net5.nl,misschien omdat het de "finaleaflevering" was ofzo.

Lijken inderdaad wel een tweeling qua opvattingen, interesses, alles eigenlijk.

Vertrouw mijn lijf nu ook echt niet meer. Was er elke maand heel zeker van, wanneer ik een eisprong had. Nu heb ik op predictor nog even gecheckt en met een cyclus van 28 eisprong op 19 en met een cyclus van 31 eisprong op 22, dus wat dat betreft wel gericht geklust ofzo Was echt in staat om mannetje wakker te maken om te klussen nu. Misschien morgenochtend nog ff. Erg he! Maar wil het goede moment gewoon niet missen.

xje Svtje

hey meis

maak je niet al te druk laat dat mannetje van je ff lekker slapen hij heeft het vast nodig dan kan je mischien straks als ie weer in bed gaat nog ff klussen voor je naar huis gaat je zal echt dat ei niet gemist hebben althans dat zou niet kunnen met zoveel geklus haha maar ik ga ff slapen want moet op mijn vrije dag morgen ook nog es om half 9 bij me moeder zijn haha

xx

Terug
Bovenaan