Hey meis,
Lekker geslapen? Weer een beetje uitgerust? Hoop het echt voor je als je je steeds zo moe voelt, lijkt alles zo veel.
Ik lag gister pas laat in mijn mandje. Zouden na he eten alleen even bouwmarkten afstruinen, maar gingen nog even langs mijn ouders en nog even op visite bij een vriend en dan weet je het wel. Was in ieder geval gezellig.
Vandaag tegelen in badkamer (mannetje dan iig) ik ga vanavond met een vriendin naar een Ladies Night. Hebben sjouwhulp om alle tegels naar boven te sjouwen, dus ook daar hoef ik me niet druk om te maken gelukkig. Badmeubeltje hebben we ook sinds gister, al zit er nog wel 4 weken levertijd op , maar ja... kleinigheidje.
Wat ontzettend gaaf dat je gister lammetjes de fles hebt gegeven zeg! Heb dat ooit ook eens gedaan, lammetje heette Otje. Echt zo ontzettend schattig.
Alles verder goed bij je qua kwaaltjes? Heb gisteravond ook weer echt last van mijn buik gehad, hele dag door een beetje en in bed begon het echt gek te doen. Het zal allemaal wel, geen slijm meer te zien, dus eisprong zal het wel niet weten, misschien mijn darmen een beetje aan het rommelen ofzo... Maak mezelf gewoon gek op z'n tijd.
Denk dat je werken bent, dus veel werkplezier vandaag! Hoop je vandaag nog even te "zien" hier, vanavond vanaf een uurtje of 18.00 ben ik ervantussen. Misschien heel laat vanavond nog even terug om bij te lezen.
Succes met alles!
Knuffel Svtje