@ schippersvrouwtje

Meis slaap lekker! Heb mijn mannetje inderdaad even laten liggen. Tegen de tijd dat hij weer naar bed komt is het 05.00 dusse weet niet hoeveel zin ik dan heb. We zullen wel even zien. Wil er gewoon alles aan gedaan hebben.

Fijne dag morgen, ik denk dat ik morgenavond weer in de ether ben, je ziet het vanzelf wel als ik je weer begin te bestoken met berichtjes.

Liefs Svtje

Hey meissie,

Wij zijn weer lekker thuis. Net even tassen uitgepakt en boodschappen gedaan, even langs de bouwmarkt geweest en nu weer Forumtijd hihi.

Alles goed met je? Nog steeds geen ongi? Hoop echt dat je je achter Mie_pie, Alyssa,Christina, Stephanie en Senorita mag aansluiten.

Gisteravond echt behoorlijke buikpijn gehad, rechts. Snap helemaal niks meer van mijn lijf. Was ook behoorlijk verdrietig gister, dat heb je soms. Spanning kwam er gewoon even uit. Ben er ook zo mee bezig en dan een paar meiden die zwanger zijn... was even teveel, niet dat ik niet blij voor ze ben, juist wel heel erg. Mijn vriendin stuurde gister dat een vriendin van haar zwanger is en haar zus is zwanger en Senorita natuurlijk gister. Heb even uitgehuild bij mijn mannetje. Die kwam uit bed en wist even niet hoe hij het had dat ik even zo verdrietig was. Ben even bij hem op schoot gaan zitten in de stuurhut met een deken om me heen en toen was ik weer rustig. Gek he, vrouwen en emoties. Vanochtend toch nog maar een keertje geklust voor de zekerheid. You never know!

Hoop dat jij een leuke dag hebt bij je moeder. Enne als je je de komende 2 weken een keertje verveeld... keer een bakje thee ergens drinken in Dordt? Laat maar weten, ook als je zoiets hebt vanne... daar zit ik niet op te wachten.

Liefs Svtje

hey meis

goed dat je weer lekker thuis bent haha maar ik ben te moe om te typen dus typ morgen wel ff een stukkie ga lekker slapen

xx

Hey meis,

Lekker geslapen? Weer een beetje uitgerust? Hoop het echt voor je als je je steeds zo moe voelt, lijkt alles zo veel.

Ik lag gister pas laat in mijn mandje. Zouden na he eten alleen even bouwmarkten afstruinen, maar gingen nog even langs mijn ouders en nog even op visite bij een vriend en dan weet je het wel. Was in ieder geval gezellig.

Vandaag tegelen in badkamer (mannetje dan iig) ik ga vanavond met een vriendin naar een Ladies Night. Hebben sjouwhulp om alle tegels naar boven te sjouwen, dus ook daar hoef ik me niet druk om te maken gelukkig. Badmeubeltje hebben we ook sinds gister, al zit er nog wel 4 weken levertijd op , maar ja... kleinigheidje.

Wat ontzettend gaaf dat je gister lammetjes de fles hebt gegeven zeg! Heb dat ooit ook eens gedaan, lammetje heette Otje. Echt zo ontzettend schattig.

Alles verder goed bij je qua kwaaltjes? Heb gisteravond ook weer echt last van mijn buik gehad, hele dag door een beetje en in bed begon het echt gek te doen. Het zal allemaal wel, geen slijm meer te zien, dus eisprong zal het wel niet weten, misschien mijn darmen een beetje aan het rommelen ofzo... Maak mezelf gewoon gek op z'n tijd.

Denk dat je werken bent, dus veel werkplezier vandaag! Hoop je vandaag nog even te "zien" hier, vanavond vanaf een uurtje of 18.00 ben ik ervantussen. Misschien heel laat vanavond nog even terug om bij te lezen.

Succes met alles!

Knuffel Svtje

hey meis

ben weer helemaal bij gekomen haha had hard gewerkt op de boerderij en lijkt ons leuk om eens met zijn vieren af te spreken maar dan als we zwanger zijn das wel een leuk idee hebben we genoeg om over te praten haha en over een tijdje ff kijken voor msn want het is soms zo ´n heen en weer getik haha dus dan kunnen we helemaal los gaan haha denk dat hier de duivels gaan komen want heb heel licht wag gezien met afvegen vanmorgen dus ja hoop het maar maar je hoort het van me als het doorzet want als het mee zit ga ik zo ff bij miepie lang altans t mannetje gaat nu bellen want ze is naar verloskundige geweest en foto ´s van de echo gister gezien o ik wil het ook man
nou mischine nog ff tot straks ga nu ff weg want is al geregeld haha mannen zijn zo snel

xx

Hey meis,

Hoop dat je het heel gezellig hebt gehad bij Mie_pie en dat je de foto's van je kleine neefje of nichtje hebt kunnen bewonderen. Lijkt me zo bijzonder!

Snap ik hoor, dat je pas wilt afspreken als we daadwerkelijk zwanger zijn, hoop niet dat het te lang duurt! Maar msn inschakelen binnenkort lijkt me wel echt wat. Al denk ik dat ik dan echt dag en nacht aan mijn computertje vastzit.

Zometeen ff naar de kapper, even mijn dooie punten verwijderen, echt erg, al sinds september niet meer geweest en toen is het gepermanent, dusse denk dat de krul er nu spontaan weer invalt als het wat korter is.

Wat staat er vanavond voor lekkers op je menuutje? Wij eten worteltjes met aardappels en een gelderse schijf. Lekker Hollands dus. Morgenavond bij mijn ouders eten, die zijn dan 27 jaar getrouwd, dus das wel gezellig met gezin.

Hoop echt voor je dat je ongi niet doorzet, maar als het dan toch zo moet zijn, dan ook maar gelijk, dan ben je er maar weer vanaf en kun je weer aan de klus.

Liefs Svtje

Hey meis,

Ben zo vrij geweest om een anoniem msn adres aan te maken, kijk maar wat je ermee doet, je kunt me zo toevoegen als je wilt:

schippersvrouwtje1984@live.nl

Knuffel van mij

hey schippervrouwtje kom ff stiekem op jullie topic wou je even melden dat marijke nu spare-ribs zit te eten whahaha.

liefs miepie

Terug
Bovenaan