@ schippersvrouwtje

hey meis

idd lekker spareribs gegeten jammer dat ik er ziek van ben haha veel te vet en alles doet zeer ook is de ongi spontaan doorgekomen bij miepie nadat dr vriend vroeg of het nou eens een keer kwam haha die heeft dus ook een gave haha

grappig dat je een msn hebt gemaakt voor je forum vriendinnen zal binnenkort wel toevoegen als ik er van overtuigd ben dat ik je 100% niet ken haha dan kan ik me erbij neer leggen haha

hoop dat jij een leuke meiden dag hebt gehad en dat je morgen een gezellige dag hebt bij je ouders ben morgen ochtend nog wel ff op forum daarna werken tot 11 uur s avonds dus ja ff geen forum tijd haha heb het maar druk de laatste tijd

xx

Hey meis,

Balen hoor dat je ongi geworden bent! Maar dan weet je het in ieder geval en kun je erna lekker op naar de volgende ronde.

Lekker hoor dat je sparerribs ophebt, vervelend dat je er ziek van werd. Kan me wel voorstellen dat je maag weer een beetje aan vettigheid moet wennen.

Was een heerlijke meidenavond, was in een kerk in Den Bosch, we zijn erg verwend, met lekkere dingen, chocolade fontein met aardbeien en marshmallows.  (niet veel van op hoor) Lekker vruchten cocktails, leuke workshops (nagels, nekmassage en make-up). Natuurlijk ook een gesprek met diepgang, maar uiteindelijk was de boodschap over heel de avond. Je bent mooi zoals je bent.

Slaap lekker meid en werkse morgen, zal nog wel even typen denk ik en kijk zelf maar hoor, of je msn ziet zitten.

Dikke knuffel Svtje

@Mie_pie, tuurlijk mag jij inbreken! Alles beter met je?

Werkse morgen!

hey meis

klinkt idd als een leuke avond in die kerk ben jij gelovig?
wij niet moest vroeger van mijn moeder wel altijd mee naar de kerk maar na mijn 12e is het wel op 1 hand te tellen denk ik ben er wel van overtuigd dat er meer is tussen hemel en aarde maar meer ook niet

werk veel met mensen die katholiek zijn dus daar weet ik nu ook wel aardig wat van gewoon omdat ik er wel respect voor heb als mensen gelovig zijn en me er bewust in heb verdiept omdat het voor veel mensen heel belangrijk is en zeker in de zorg

voel me nog steeds niet lekker maar ja vrijdag houden we fruitdag want dan kunnen die spareribs er weer af haha

hoef pas 2 uur weg vandaag ofzo dus ben er nog wel ff

xx

o ja heb nog een leuk nieuwtje

WIJ GAAN TROUWEN

was eerst nog een beetje onzeker of ik het wel wou enzo maar hij is mijn mannetje van mijn leven dus heb de knoop door gehakt heb hem gister ten huwelijk gevraag niet officieel met ringen maar die gaan we samen halen hebben we besloten en dan gaan we gewoon voor de gemeente trouwen en dan feestje voor vrienden en famielie niet van die grote uitgebreiden bruiloften das niets voor mij dus ja weet nog niet echt een datum maar ben wel helemaal happy

xx

Hey meid,

Jij was er vroeg bij vanochtend! Gezellig dat je er nog even bent. Ik denk dat ik ook nog wel even op het forum rondhang vandaag, totdat we naar mijn ouders gaan. Staat Chinees op het programma, dus heel makkelijk vandaag.

Om je vraag te beantwoorden, ja ik geloof. Ben er ook mee opgegroeid, net als mijn man trouwens en we zijn ook in de kerk getrouwd, kortom hebben er samen voor gekozen om zo verder te gaan. Wees maar niet bang hoor, zal niet gaan evangeliseren. Laat ook echt iedereen in zijn waarde. Klopt ja, waar jij allemaal een beetje werkt zijn het veel katholieken. Wij zijn hervormd.

Fruitdag, klinkt heerlijk, heb je dan gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds fruit? Hmmmm, wel verschillende soorten neem ik aan. Stond vanochtend op de weegschaal, had het in het andere topic gister al gezegd dat het me zo blij maakte (maar dat was 's middags en je moet altijd 's ochtends wegen voor het ontbijt), maar nu kreeg ik echt een enorme smile op mijn gezicht, volgens mij woog ik voor het laatst zoveel toen ik 16 was ofzo, 10,2 kilo's kwijt sinds november. Ga wel een stuk langzamer als jou merk ik, jij valt met Sonja gewoon 5 kilo af in paar weken. Maar goed... ga nog ff door.

Geniet nog even van je vrije tijd!

Knuffel Svtje

Lieve Marijke & Richard,

Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Echt ontzettend leuk! Ben erg blij voor jullie. Geniet van jullie voorbereidingen en zorg dat je de dag van je leven krijgt.

Een leuke bijkomstigheid is natuurlijk dat het je een beetje afleid van zwanger worden, je kunt je nu voorbereiden op iets anders ontzettend leuks.

Dikke knuffel Schippersvrouwtje & Kapiteintje

hey meid

bedankt voor je felicitatie ben ook zo blij haha moest gister gewoon huilen zo blij was ik haha

en vind het helemaal niet erg hoor haha dat je gelovig bent dat is mijn moeder ook hervormd dus weet er wel veel van en als ik bij mijn moeder ben dan bid ik soms mee gewoon omdat het vanzelf gaat haha dan moet ze wel lachen haha en trouwen in de kerk vind ik ook iets moois alleen vind ik het raar om te doen omdat wij helemaal niet glovig zijn dus wil dat ook niet en de kids later zullen vast wel met oma mee gaan naar het kinder kerstfeest en zal ze zeker ook wat van mee geven zodat ze zelf een beslissing kunne maken als ze oud genoeg zijn

en wat super van je kilo's zeg
hoe lang ben jij? volgens mij zijn we net zo groot dus hoop ook ooit net zo licht haha want ik ben 1,66

xx

Hey meid,

Ik ben zelf 1.68 en woog vanochtend 61.8, mag je best weten hoor, zijn zoveel mensen die zo lang zijn of zo veel wegen hihi. Nou, je gaat hard genoeg met afvallen om binnen niet al te lange tijd veel kilo's kwijt te zijn hoor!!! Vind je heel sterk!

Oh, kinderkerstfeest is zooooo leuk. Ik ben geen kindje meer, maar sleep als het kan mijn ventje mee naar het kinderkerstfeest. Zo lief, al die kindjes in hun mooiste kleertjes met hun kleine instrumentjes voor in de kerk.

Kan me voorstellen dat je emotioneel werd van het feit dat jullie besloten hebben om voor altijd samen te blijven en dit met een ring te bezegelen.

Een ring zonder begin en zonder eind.
Glanzend, stralend en verfijnd,
Een grote belofte en toch zo klein
Zoals een ring moet liefde zijn.

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan