@ schippersvrouwtje

haha ja kinderkerstfeest is leuk daar ging ik dan nog met plezier naar toe maar de rest was niets voor mij haha

en super mooi gedichtje en we eten morgen idd heel veel verschillende soorten en smooties maken enzo mmmm heb er al trek in hihi  

en ik weeg nu 96 dus das echt veel te veel maar ben goed op weg

xx

maar knap zeg meis

168 en 61 kilo pff ben daar nog niet voorlopig dan zit jij tegen ondergewich aan zeg wou dat ik zo dun was

iedereen is enthousiast over het trouwen echt leuk haha proefbloemen worden al gemaakt miepie is voor het haar jemig mijn mannetje gaat voor de dag zorgen hij mag kiezen spannend allemaal
hoeis het met je badkamer gaat het tegelen goed?

xx

Hey meis,

Wilde je zeker niet de ogen uitsteken hoor qua gewicht. Hoop gewoon dat jij op een lekker tempo kwijtraakt wat je wilt en jezelf niet te erg hoeft te pesten.

Heerlijk dat jullie al zo met de voorbereidingen bezig zijn! Leuk dat je mannetje dat gaat regelen en dat Mie_pie je haar doet.

Heb een nieuwe verslaving, msnen met Senorita, sorry! Ga je echt niet vergeten te schrijven hoor.

Manlief is druk aan het tegels snijden en de hulp arriveert zo, dus ben erg benieuwd.

Werkse vanmiddag he meis en we will keep in touch!

Kus Svtje

Hey meid,

Heb je lekker gewerkt? Volgens mij ben je nu net klaar. Het is rustig geweest vandaag op het forum. Veel op msn gezeten maar wel steeds gecheckt en trouw gereageerd. Blijf ik ook gewoon doen hoor.

Lekker bij mijn ouders chinees gegeten en een gezellige avond gehad, heerlijk die afleiding even. Zal jij wel helemaal hebben nu met een naderende bruiloft. Is zo heerlijk en kan lang duren voor het zover is, maar gaat zo snel voorbij, dus geniet intens van de voorbereidingen en uiteraard van de dag zelf.

Slaap lekker in ieder geval en hoop je morgen hier weer even tegen te komen!

Knuffel Svtje

Hey Marijk,

Jij had het over ondergewicht he, dacht zal eens checken, op deze site kun je precies bereken voor man en vrouw waar je precies zit.

http://www.bmi-berekenen.nl/

Liefs Svtje

hey meis

gezellie he die msn haha denk dat ik er dan ook niet meer af kom haha pff ben zenuwachtig voor straks datum prikken en aangezien mijn papa in canada woont wil ik op zijn verjaardag trouwen dan eren we hem toch een beetje maar hij was super blij en belt vanmiddag op dsu dan kunnen we de datum gelijk doorgeven niet dat hij komt haha daar ga ik in ieder geval neit van uit haha

mijn bmi is nu iets gezakt naar oranja plaats van rood dus ga de goede kant op nog ff door gaan jij zit trouwens mooi op gewicht nu zeg precies in het midden dacht kijk ook ff bij jou haha

hoe is je badkamer geworden?

xx

Terug
Bovenaan