@ schippersvrouwtje

Hey meid,

Mijn moeder kwam ff snel de badkamer bekijken en is nu weer weg. Zou inderdaad bijna mezelf verraden hebben. Snel de deur open gedaan, je berichtje getypt en de laptop dichtgeklapt.

Maar ben er weer, leuk he van J-t! Heb vanochtend lekker op msn gezeten met haar, ze woont ook al zo dicht bij mij! Echt leuk, we kennen elkaar niet, maar wel weer mensen in onze omgeving.

Leuk zeg dat je op de verjaardag van je vader wilt gaan trouwen! Kun je zeggen welke datum of verraad je dan jezelf? Lekker naar het gemeentehuis, dat zijn die dingen die het zo leuk maken, afspraken maken en definitief "gaan trouwen"!

Qua BMI, vind ik dat ik met mijn lengte heel ver kan gaan eigenlijk, geloof dat het pas bij 50 kilo ondergewicht wordt, dan ben je toch een gratenpakhuis lijkt me. Goed zeg dat jij al van rood naar oranje bent gegaan! Super houden zo! Ben trots op je!

Heel veel plezier op het gemeentehuis straks!

Knuffel Svtje

Ik snap er helemaal niks van waarom het zo rustig is op ons topic hihi.

Blijf wel hierop reageren hoor, ook wel leuk om af en toe eens wat na te lezen. Toch niet altijd op msn.

Kus Svtje

idd dat is ook zo haha en zeker als je gaat varen buiten het internet dan kalk ik hier alles weer vol haha
en idd dan hebben we wat te doen ik ben vaak zat op mijn werk is altijd wel leuk om terug te lezen hihi

xx

Wilde je nog even een heel fijn weekend wensen meid! Ik hang nog wel rond hier en op msn en als het goed is kun je via Mie_pie mijn hyves ook zien dusse we will keep in touch!

Knuffel Svtje

Morgen Marijk,

Na al dat msnen van gister heb ik niet zo heel veel meer te vertellen, maar toch even een berichtje hier. Wist niet of je nu vandaag moest werken, of lekker vrij was? Heb je nog leuke plannen voor het weekend? Het regent hier trouwens... beetje troosteloos! Straks even boodschapjes doen en klein beetje huishouden. Verder lekker samen vrij avondje denk. Mannetje is nu laatste wandtegels aan het plaatsen en dan maandag voegen en vloer.

Geniet van je weekend en de groetjes aan je mannetje!

Liefs Svtje

hey meis

idd weinig meer te vertellen haha maar ja we krijgen altijd wel iets op het forum haha en ik was vandaag werken tot half 12 en dan zou ik mijn mannetje halen bij mijn moeder die heb ik daar vanmorgen vroeg gebracht maar die was zijn kart aan het maken dus ja die wou neit meer naar huis dus be nnu net thuis dus ga lekker op de bank hangen want voel me brak haha tot zo op msn haha

xx

Hey Marijk,

Zou bij mijn ouders even op msn gaan, maar zag je niet meer, dusse hoop dat je een lekker relaxte avond hebt. Weet niet of je morgen nog moet werken,als dat zo is werkse in ieder geval en anders lekker genieten van je vrije dag!

Is wel erg rustig hier steeds hoor. Wij zijn nu weer thuis, m'n ouders komen zo nog ff snel onze badkamer bewonderen. Zijn bij mijn ouders thuis geweest, terwijl ze er niet waren namelijk ff douchen etc.

Mannetje is nu toilet weer aan het installeren, dus als het goed is kunnen we die iig weer gebruiken vannacht en morgen. Zit ik toch net gewoon namen te typen hier he,dat krijg je er nou van van msn, gelukkig zie ik het gebeuren hihi.

Misschien tot morgen op msn, ben er tot een uurtje of 4 denk ik, daarna naar evangelische jongeren dienst en lekker eten bij vrienden. Denk laat thuis, maar als het meevalt reageer ik nog ff gezellig.

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan