@ schippersvrouwtje

Oh jee, meid,

Ons topic zat op pagina 2, dat moeten we natuurlijk niet hebben. Door al dat msnen zijn we hier niet zo vaak meer. Maar volgens mij ben je werken, dusse.... dan klets ik even tegen je aan.

Alles goed met je? Ongi weer voorbij? Hoop het voor je dan kun je binnenkort weer aan de nieuwe ronde beginnen. En je weet wat ze zeggen he: Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

Heb je gister nog leuke dingen gedaan? Wij hebben het samen met onze vrienden erg gezellig gehad. Waren wel al redelijk vroeg thuis omdat ik moe was en het errug koud had, heb liggen rillen in bed. Zou leuk zijn als dat een kwaaltje was zeg!!!

Werkse vandaag en hoop je nog even hier of op msn te spreken!

Knuffel Svtje

hoi meis

ja was werken van het weekend en gister was mijn stiefvader jarig dus gelijk uit het werk ernaar toe gegaan
was erg gezellie en niets gesnoept dus we zijn weer sterk geweest haha
hoe was je dienst?
was gister te moe om iets te doen dus was maar gaan slapen en tja maandag is altijd heel de dag werken en morgen moet ik ook heel de dag woensdag middag avond haha dus zal hier niet veel zijn ben ik bang haha mischien ff op msn

xx
we stonden weer op pagina 2

Goed hoor dat je ons weer omhoog gehaald hebt meis!

Drukke dagen wat werken betreft voor jou zeg! Ik ga morgen shoppen voor testen morgen incognito hihi.

Werkse en op naar je klusdagen!

Liefs Svtje

Hey meis,

We waren weer afgezakt naar de tweede pagina, dusse weer even een berichtje van mij.

Hoop dat je lekker gewerkt hebt als je dit berichtje leest. Ik heb de stad anoniem onveilig gemaakt vandaag hihi. Testen zijn binnen, verder wat leuke accesoires gekocht voor de badkamer en een leuke broek voor m'n ventje. Het weer is echt zo heerlijk vandaag dus bij thuiskomst lekker op het balkon gaan zitten voor een uurtje, echt al verkleurd gewoon echt super en dat in maart. Kom maar op met de zomer!!! Maarre eerst die wachtdagen maar eens voorbij. Afgelopen dagen paar keer steken gehad in mijn buik, sinds vandaag echt beetje ongi gevoel en vanmiddag in de stad dacht ik echt dat ik ongi geworden was, ikke checken, maar was heel veel afscheiding.... hmmm.... is me nog nooit eerder opgevallen voor ongi... maar afwachten maar!

Heb weer gerommeld met het schema, het oude was weer gepakt, dusse nu mensjes toegevoegd en data gewijzigd. Zonder er een rommeltje van te maken dusse helemaal goed.

Hoop je vanaaf nog even te "spreken" hier of op msn!

Liefs Svtje

Hey meis,

Lekker gewerkt? We zakken steeds zo ver naar beneden dat ik je maar weer even gezellig een berichtje stuur.

Word gek van het wachten, maar ja... dat wist je al! Jullie al weer druk aan het klussen?

Hoop je morgen weer eventjes te spreken!

Liefs Svtje

hey meis

gister laat thuis heb tot 22.30 gewerkt toen nog naar huis was geloof ik half 12 thuis en toen was er geen puf voor het forum of msn dus heb ik ff lekker een paar blz van me boek gelezen was erg moe dus toen in slaap gevallen en nu al vanaf half 7 wakker dus maar ff met jt op msn gezetten en forum bij gelezen nu net kop thee gehaald benede en weer in bed gaan liggen haha met de laptop het mannetje slaapt nog dus is hier lekker stil.
vandaag boodschapen doen voor de verjaardag denk ik anders morgen pff das altijd zo'n werk haha

nou mischien tot zo op msn anders typ ik zo nog wel ga ff me boek uit lezen er is namelijk niemand om mee te klesten

xx

Goed zo,

Weer gezellig op msn! Eigenlijk niet zo heel veel te melden dus, maar om ons topic nog een beetje in de ether te houden.

Het is zo spannend hier! Word nog gekker dan gister, nog niks te zien gelukkig.

Liefs Svtje

ik blijf voor je duimen hoor meis maar dat wist je al denk ik haha nu is het ff zodat we weer omhoog gaan haha

x

Terug
Bovenaan